ראשי | תחזית אסטרולוגית שנתית 2015 | תחזית שנתית 2015 | תחזית אסטרולוגית שנתית 2015. מזל עקרב

תחזית אסטרולוגית שנתית 2015. מזל עקרב

תחזית אסטרולוגית שנתית 2015. מזל עקרב תחזית אסטרולוגית שנתית 2015. מזל עקרב

בואו לקרוא את התחזית השנתית המיוחדת לשנת 2015. כל מה שצפוי לך באהבה, קריירה, כספים ואנרגיות....


זו שנה בה נסו להיפטר מדעות קדומות שיש לכם בנושא. אתם עלולים למצוא את עצמכם בעימות שכלל לא קשור בכם. זה הזמן לעצור ולשקול מחדש. מישהו בוחן אתכם. אסרטיביות ותעוזה הן תכונות נפלאות, אך הפעם תצטרכו לגלות טאקט ודיפלומטיה. כדאי שתשקלו בזהירות את המילים שיוצאות מפיכם. יש מי שלוקח ללב את מה שנראה לכם כמו סתם התבדחות. צפוי לכם קטע רומנטי עם אדם אשר יש לכם הרבה מן המשותף עימו.

קריירה וכסף: נרגעים אלה מכם שחששו פן לא יבינו את הראש שלהם. הסובבים אתכם מגלים פתיחות רבה יותר מכפי ששיערתם. טיפוס מעצבן רוצה להדביק לכם את הפשלות הקרייריסטיות או הפיננסיות שלו. גם אם החלטתם להבליג, עשו הכול כדי להשתחרר ממנו או התייעצו עם גורם נבון. אתם מבססים הצלחה שהיא מנת חלקכם לאחרונה. יש לשמור אותה בסוד שהרי הברכה שורה בסמוי מן העין. מישהו מנסה לתמרן אתכם אל מצב שמאוד לא נוח לכם להיות בו. תצטרכו להתחכם כדי לבלום אותו. אדם חכם מעניק לכם עצה שלא ממש מסתדרת עם הראש שלכם. נסו להיפטר מדעות קדומות שיש לכם בנושא. אתם עלולים למצוא את עצמכם בעימות שכלל לא קשור בכם. זה הזמן לעצור ולשקול מחדש. מישהו בוחן אתכם. אסרטיביות ותעוזה הן תכונות נפלאות, אך הפעם תצטרכו לגלות טאקט ודיפלומטיה. אתם זוכים באנרגיות טובות מעמית לעבודה שלא ממש חיבבתם. ייתכן כי דעתכם עליו גובשה על פי אמות מידה שגויות. אתם מוצאים סיפוק והנאה בתחום שהיה זר לכם. עכשיו תצטרכו לקחת את הדברים אל נתיב כלכלי.

# על מנת לזרז את בוא המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.

אהבה: הבוסתן הרומנטי קורא לכם לפעול. אם לא תזדרזו יהיה מי שישמח לחטוף לכם מתחת לאף. אתם מוצאים את עצמכם בחברת אדם בעל סגנון חשיבה מקורי. צפויים לכם ריגושים אך גם לא מעט צביטות לב. אווירה של אי בהירות מביאה עימה תחושה של בדידות. אין סיבה להתרגש משום שזו תופעה ארעית וחולפת. אל תנסו לפייס את מי שמחפש סיבות להיעלב. מכל מקום, תהיה זו טעות מצידכם אם תפתחו רגשי אשם בגללו. מה שנראה כמו פגישה עיוורת עשוי להתברר כחתול בשק. יש דברים שכדאי ללכת עליהם רק על בטוח, בעיקר לאחר שיחה עם יועץ רוחני. אתם עלולים להציב מכשולים בפני אדם שרוצה בחברתכם. כדאי לכם לוודא כי אינכם מחמיצים הזדמנות. כדאי שתשקלו בזהירות את המילים שיוצאות מפיכם. יש מי שלוקח ללב את מה שנראה לכם כמו סתם התבדחות. צפוי לכם קטע רומנטי עם אדם אשר יש לכם הרבה מן המשותף עימו. נראה כי המאחד עולה על המפריד. חשיבה עצמאית תוביל אתכם להחלטות נבונות בתחום האישי. בסיפור הזה כדאי לכם לדלג על עצות חינם.

בריאות: האזורים הרגישים בגופכם קשורים למערכת הרבייה. לבעיות של אין אונות יש להימנע מצריכת סוכרים מעובדים, כמו גם משומנים מן החי. מומלץ לצרוך תמרים, אגוזי מלך, אגוזי לוז, זעפרן, שיח אברהם וצמח ששמו דמיאנה. ויטמין E ואבץ עשויים להניף תרומה גדולה. תמיד יש להתייעץ עם רופא.

# על מנת לזרז את בוא המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.





עוד באותו נושא:

תחזית אסטרולוגית שנתית, תחזית אסטרולוגית שנתית 2015, אסטרולוגיה שנתית 2015, תחזית אסטרולוגית שנתית 2015. מזל עקרב