ראשי | תחזית אסטרולוגית שנתית 2015 | תחזית שנתית 2015 | תחזית אסטרולוגית שנתית 2015. מזל קשת

תחזית אסטרולוגית שנתית 2015. מזל קשת

תחזית אסטרולוגית שנתית 2015. מזל קשת תחזית אסטרולוגית שנתית 2015. מזל קשת

בואו לקרוא את התחזית השנתית המיוחדת לשנת 2015. כל מה שצפוי לך באהבה, קריירה, כספים ואנרגיות....


צפויה שנה עמוסת פגישות בלוח זמנים צפוף. מצב מעין זה מזמין גישה תכליתית שאינה מתפזרת. יש לכם רעיונות טובים שזקוקים ליד מכוונת. במקביל, אל תמכרו בזול את שאתם יכולים למכור ביוקר. מסתמנת פשרה בעניין שהדיר שינה מעיניכם. מה למדתם מסיפורים דומים בעבר. יש מי שעדיין ממתין כי תקיימו הבטחה שנתתם לו. תהיה זו טעות לנסות לטשטש את העניין. הגיע זמן החלטות בנוגע לסיפור שנגרר זמן רב. אם תחליטו לא להחליט, אז מה שהיה – הוא שיהיה. מעגלי החיים מפגישים אתכם עם אדם שהכרתם בעבר, אך הפעם על בסיס שונה לחלוטין מזה שהיה.

קריירה וכסף: צפויה הצעה עסקית שנראית גדולה מדי למידותיכם. על מנת ללכת עליה כדאי שתסתייעו בשותף וכדאי גם ללבן את הדברים עם יועץ רוחני. אתם מכינים דבר מה איכותי עם אדם שחביב עליכם. כל יום שעובר מוכיח עד כמה אתם זקוקים לעבודת צוות. אתם זוכים באהדתם של אנשים אשר יש לכם עימם קשרי עבודה. הדברים יעמדו לזכותכם בעתיד הרחוק. צפויה שנה עמוסת פגישות בלוח זמנים צפוף. מצב מעין זה מזמין גישה תכליתית שאינה מתפזרת. יש לכם רעיונות טובים שזקוקים ליד מכוונת. במקביל, אל תמכרו בזול את שאתם יכולים למכור ביוקר. מסתמנת פשרה בעניין שהדיר שינה מעיניכם. נראה כי כל אחד מן הצדדים ירד מן העץ שעליו טיפס. יסוד האש מעניק לכם יתרון בכל משא ומתן. כדאי שתנצלו את כישרונכם בתחומי שיווק ומסחר. מהרו לחתום על הסכמים שלובנו וסוכמו. אם תשתהו, יש מי שעלול לפתוח אותם לדיון חדש. אל תשליכו את יהבכם על שותף שמפורסם בחוסר יציבותו. תהיה זו טעות לא ללמוד משהו מלקחי העבר. התחום העסקי דורש איפוק ואורך רוח. נראה כי צפויים לכם מפגשים עם אנשים בעלי דעות קדומות.

# על מנת לזרז את בוא המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.

אהבה: הכוכבים נוטים להסעיר את בוסתן האהבה. זו בשורה טובה עבור מחפשי הריגושים וההרפתקאות שביניכם שיעשו בתבונה אם ילבנו את הקטע עם יועץ רוחני. אין סיבה להיצמד אל קשר שמיצה את עצמו. שום דבר חדש לא יכול להיכנס, כל עוד לא הוצאתם את הישן. המישור האישי מזמן לכם התלבטות לא פשוטה. זה מסוג הדברים שעדיפה בהם החוכמה על פני הצדק. צפוי לכם קשר חדש אשר יש בו לא מעט הימור. כדאי שתשאלו את עצמכם מה למדתם מסיפורים דומים בעבר. יש מי שעדיין ממתין כי תקיימו הבטחה שנתתם לו. תהיה זו טעות לנסות לטשטש את העניין. הגיע זמן החלטות בנוגע לסיפור שנגרר זמן רב. אם תחליטו לא להחליט, אז מה שהיה – הוא שיהיה. מעגלי החיים מפגישים אתכם עם אדם שהכרתם בעבר, אך הפעם על בסיס שונה לחלוטין מזה שהיה. הניחו לאינטואיציה להוביל אתכם. אם זה מה שתעשו, היא תחלץ אתכם ממצב שהיה עלול להביך. זו תקופה מלחיצה בה אתם זקוקים לאדם בפניו תוכלו לשפוך את הלב. במקביל, אל תחפזו לבחור את המועמד - סננו קצת.

בריאות: האזורים הרגישים בגופכם הם אגן הירכיים והכבד. לבריאות הכבד יש להימנע לחלוטין מצריכת אלכוהול ושומנים מן החי. צמח מפורסם שעשוי לתרום רבות הוא גדילן מצוי. גם אבוקדו עשוי להתברר כתרופה רבת עוצמה. אגן ירכיים ראוי לשמו יושג באמצעות פעילות גופנית מבוקרת ותרגול שרירים על גבי מזרן קשיח. תמיד יש להתייעץ עם רופא.

# על מנת לזרז את בוא המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.





עוד באותו נושא:

מזל קשת, תחזית אסטרולוגית שנתית, תחזית אסטרולוגית שנתית 2015, תחזית אסטרולוגית שנתית 2015. מזל קשת