ראשי | תחזית אסטרולוגית שנתית 2015 | תחזית שנתית 2015 | תחזית אסטרולוגית שנתית 2015. מזל גדי

תחזית אסטרולוגית שנתית 2015. מזל גדי

תחזית אסטרולוגית שנתית 2015. מזל גדי תחזית אסטרולוגית שנתית 2015. מזל גדי

בואו לקרוא את התחזית השנתית המיוחדת לשנת 2015. כל מה שצפוי לך באהבה, קריירה, כספים ואנרגיות....


זו שנה בה מישהו מהלל באוזניכם את הישגיו, אך ככל שאתם מרבים להקשיב לו, כך אתם פחות מאמינים לדבריו. אתם ממהרים להגיב להצעה עסקית שכבר ממבט ראשון נראה כי יש בה פגמים. כדאי לישון עליה לילה. מישהו שמתחרה בכם מספר לכם עד כמה הוא רוצה בטובתכם, אך בפועל הוא חוסם אתכם. תנסו לפצח את צפונותיו של מי אשר הפנה לכם עורף. זכרו את הכלל שלפיו אין אדם שאי אפשר בלעדיו. אירועים ממוזלים צצים בנתיב שבינו לבינה. כאשר זה קורה הניחו לעצמכם לזרום מבלי להרהר במחר.

קריירה וכסף: אנרגיה תוססת מדרבנת אתכם להתעמת עם אנשים שהיה נבון להתיידד עימם. מצד שני, הכול צפוי אך הרשות נתונה. פיקחו עין חשדנית על אדם שמערפל את דבריו כאשר הדברים עוסקים בכסף. זה אומר שלא תצאו ממנו עם כיסים תפוחים ושווה לכם לשמוע את עצותיו בנושא של יועץ רוחני. אתם קוצרים הצלחות בתחום שחששתם מפניו. בדרך מופלאה נראה כי הדברים ישפיעו לטובה גם על נתיב הזוגיות. פגישה עסקית שתליתם בה תקוות עלולה להתברר כבזבוז של זמן. נראה כי הצד השני לא ממש סגור על עצמו. דבר מה שהתגלה לכם באורח אקראי מתחיל לככב בחייכם. גם תוכניותיכם עומדות להשתנות עקב כך. מישהו מהלל באוזניכם את הישגיו, אך ככל שאתם מרבים להקשיב לו, כך אתם פחות מאמינים לדבריו. אתם ממהרים להגיב להצעה עסקית שכבר ממבט ראשון נראה כי יש בה פגמים. כדאי לישון עליה לילה. מישהו שמתחרה בכם מספר לכם עד כמה הוא רוצה בטובתכם, אך בפועל הוא חוסם אתכם. התייחסו למעשיו, לא לדיבוריו. הכוכבים מעודדים אתכם לעסוק בתחומים שהם מעבר לחיי היומיום. זו תקופה טובה ללימודים והרחבת אופקים.

# על מנת לזרז את בוא המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.

אהבה: אל תנסו לפצח את צפונותיו של מי אשר הפנה לכם עורף. זכרו את הכלל שלפיו אין אדם שאי אפשר בלעדיו. אירועים ממוזלים צצים בנתיב שבינו לבינה. כאשר זה קורה הניחו לעצמכם לזרום מבלי להרהר במחר. שיחה עם אדם קרוב וחכם גורמת לכם להשקיף על הדברים מנקודת מבט סלחנית יותר מזו שאימצתם עד עתה. אם עדיין אתם תקועים בין שני נתיבים שאין ביניהם מכנה משותף, כדאי שתבחרו בזה שליבכם הולך אחריו ואף תתייעצו עם מי שמבין בעניינים מן הסוג הזה. נסו לעגל פינות בכל הנוגע לוויכוחים משפחתיים. שום דבר טוב לא עשוי לצמוח ממשחקי כבוד. מי שרוצה בחברתכם יצטרך לקבל גם את האנשים היקרים לליבכם. יש לגייס שפע של טאקט ודיפלומטיה. רגשות מעורבים מעידים על תחילתו של רומן. אל תצפו לשלמות, הדברים ילכו ויסתדרו עם הזמן. מתפוגגת דאגה שכרסמה בכם לאחרונה. נראה כי רק הרווחתם בהקשיבכם לאדם בעל ניסיון. כדאי לנקות ממשקעים את היחסים שבינו לבינה. אין תחליף לשיחה זורמת בארבע עיניים. קשר שאתם חפצים בו נותר מעורפל קמעה. נראה כי הצד השני חושף טפח אך מעדיף להסתיר טפחיים.

בריאות: האזורים הרגישים בגופכם הם השיניים, העור והעצמות. לבריאות השיניים והחניכיים מומלץ להשתמש במי פה הרקוחים מצמחים כגון מרווה, נענע ובבונג. לבריאות העור מומלץ להשתמש בקוסמטיקה טבעית שאינה מכילה כימיקלים. לבריאות העצמות ולמניעת דלדול מסת העצם, מומלצת אכילה של פולי סויה, כרוב וחליטות של סרפד. יש להימנע מעישון ומאלכוהול. תמיד יש להתייעץ עם רופא.

# על מנת לזרז את בוא המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.





עוד באותו נושא:

מזל גדי, תחזית אסטרולוגית שנתית, תחזית אסטרולוגית שנתית 2015. מזל גדי, הורוסקופ מזל גדי 2015