ראשי | תחזית אסטרולוגית שנתית 2015 | תחזית שנתית 2015 | תחזית אסטרולוגית שנתית 2015. מזל דגים

תחזית אסטרולוגית שנתית 2015. מזל דגים

תחזית אסטרולוגית שנתית 2015. מזל דגים תחזית אסטרולוגית שנתית 2015. מזל דגים

בואו לקרוא את התחזית השנתית המיוחדת לשנת 2015. כל מה שצפוי לך באהבה, קריירה, כספים ואנרגיות....


זו שנה בה אתם מצפים להגינות עסקית מטיפוס שהמושג הזה זר לו. אם זה מה שאתם עושים, אל תופתעו מהתוצאות. אדם חנפן מלעיט אתכם במחמאות. מה שטוב ונפלא לאגו עלול להתברר כמקסם שווא בכל הנוגע לעסקים. אל תיקחו ללב אם יתברר כי המציאות לא ממש מתחברת לפנטזיה. אנרגיה רומנטית זורמת אליכם מיסוד האדמה ומפגישה אתכם עם ילידי המזלות גדי, שור ובתולה. צפוי סיום חיובי לפרשייה שדאגתם בגינה.

קריירה וכסף: זו שנה נפלאה עבור סחר חליפין. אם ברצונכם לרכוש דבר-מה ייתכן כי תוכלו לקבלו תמורת דבר-מה שתתנו. אדם כריזמאטי מאתגר אתכם בהצעה עסקית מפתה. מדובר בקטע אשר יש עימו סיכון אך גם סיכוי משמעותי. אתם מצפים להגינות עסקית מטיפוס שהמושג הזה זר לו. אם זה מה שאתם עושים, אל תופתעו מהתוצאות. אדם חנפן מלעיט אתכם במחמאות. מה שטוב ונפלא לאגו עלול להתברר כמקסם שווא בכל הנוגע לעסקים. אתם עלולים להרגיז אדם שרוצה לסייע לכם. ייתכן כי הוא מסורבל קמעה אך יש לו כוונות טובות. צפויה שיחה כנה עם עמית לעבודה שפגעתם ברגשותיו ולאחריה התייעצות רוחנית. אם תציגו לו את מניעיכם תהיו בחצי הדרך לפיוס. תוכנית עסקית שרקמתם יוצאת לדרך. נראה כי כדי להצליח תצטרכו לקחת שותפים. לא כדאי ללכת עליה סולו. נראה כי אתם מתלבטים בין נתיב להגשמה עצמית לבין מסלול שמכניס כסף. רק אתם תוכלו להחליט אם לכאן או לשם. עסקה שתליתם בה תקוות מזדחלת בצעדי צב. כדאי לכם לשקול הצעה שעד עתה העדפתם לדחות.

# על מנת לזרז את בוא המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.

אהבה: אירועים מן העבר חוזרים אליכם כצירופי מקרים. במסגרת זו צפויה פגישה עם אדם שהזמן היטיב עימו. אתם עלולים למצוא את עצמכם בויכוח עם מחזר בעל אגו נפוח. אישיות שכזו כדאי לעקוף, לא לנסות לחנך. אל תניחו למרחק גיאוגרפי לחצוץ ביניכם לבין קשר נכסף. קחו בחשבון כי מוסכמות חברתיות עלולות לטרפד לכם. קשר שזה עתה נחלצתם ממנו מעניק לכם הרגשה של חופש ועצמאות שכדאי לדסקס אותה עם מי שמבין עניין. נראה כי רק הרווחתם מן הניתוק הזה. בעתיד, אל תהססו לדרוש קצת יותר תכליתיות בקשרים שאתם שרויים בהם. בעיקר אם מדובר במסרים שמבלבלים אתכם. דברים רבים אינם כפי שנדמה ממבט ראשון. צפוי לכם דיבור עם אדם שטיפחתם חלומות לגביו. אל תיקחו ללב אם יתברר כי המציאות לא ממש מתחברת לפנטזיה. אנרגיה רומנטית זורמת אליכם מיסוד האדמה ומפגישה אתכם עם ילידי המזלות גדי, שור ובתולה. צפוי סיום חיובי לפרשייה שדאגתם בגינה. לא ממש סיבה למסיבה אבל נראה כי אפשר להתחיל לנשום. אתם סולחים לשגיאותיו של אובייקט רומנטי ששמורה לו פינה חמה בליבכם, אך אל תניחו לו למתוח את החבל יתר על המידה.

בריאות: האזורים הרגישים בגופכם הם כפות הרגליים והמערכת הלימפתית. קרסוליים סדוקים זקוקים לסבון טבעי משמנים טבעיים ולמשחות הרקוחות מחמאת קקאו ומשמן אבוקדו. הקפדה על נעילת נעליים מאווררות וגרבי כותנה, תתרום לאי הופעת פטרת כף הרגל והציפורניים. כמו כן רצוי להימנע ממשיחת ציפורני כף הרגל בחומרי ברק (לק) המהווים קרקע פורייה לחיידקים. תמיד יש להתייעץ עם רופא.

# על מנת לזרז את בוא המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.





עוד באותו נושא:

תחזית אסטרולוגית, תחזית אסטרולוגית שנתית, תחזית אסטרולוגית שנתית 2015, תחזית אסטרולוגית שנתית 2015. מזל דגים