ראשי | תחזית אסטרולוגית שנתית 2015 | תחזית שנתית 2015 | תחזית אסטרולוגית שנתית 2015. מזל טלה

תחזית אסטרולוגית שנתית 2015. מזל טלה

תחזית אסטרולוגית שנתית 2015. מזל טלה תחזית אסטרולוגית שנתית 2015. מזל טלה

בואו לקרוא את התחזית השנתית המיוחדת לשנת 2015. כל מה שצפוי לך באהבה, קריירה, כספים ואנרגיות....


פרשייה שהיה נדמה כי היא עומדת להמריא, עלולה להיתקע. רק צעד נועז עשוי להשיבה למסלול. התנהגות לא אכפתית תקדם את ענייניכם בקטע עסקי. אנרגיה טובה תסלק את העננה שרבצה על הנתיב הרומנטי. כאשר זה יקרה, פשוט תזרמו איתה. צפויים לכם קטעים עסקיים משעשעים בחברת אנשים שאין לכם עימם מכנה משותף. רעיון פשוט מחלץ אתכם מתסבוכת רומנטית שגררתם עימכם זמן רב.

קריירה וכסף: כדאי שתנצלו את היצירתיות שניחנתם בה, כדי לצקת תוכן מקורי אל העבודה שלכם. אל תלכו בנתיב נדוש שכולם פוסעים בו. אתם נכנסים לתחום עסקי שקצת גדול עליכם וכדאי להתייעץ. זה לא שאין לכם את הכישורים הדרושים, אלא את הניסיון. יש מי שמתכנן להציע לכם הצעה עסקית אך ממתין להבשלת התנאים. כדאי שתיזמו מהלך שיסלול את הדרך. הניחו לצד השני להאמין כי כל האופציות פתוחות בפניכם. אל תהססו לטפל בניירת שהצטברה על שולחנכם. שום דבר טוב לא יצמח לכם אם תאפסנו אותה במגירה. אדם שחלמתם כי ישקיע בכם אך לשווא, הופך את פניו ומחזר אחריכם. לאחר שוך גלי ההפתעה נסו לבלוש אחר הסיבה למהפך. זה הזמן להשקיע במצליחנים גם אם פה ושם התכסחתם איתם. התחשבנויות יכולות להמתין, אתם יודעים. חשיפת סוד עסקי או פליטת פה שלא במקומה עלולות לעורר מהומה. כדאי לכם למנות בלב עד עשר עוד לפני שמדברים. אתם חייבים לעצמכם קצת יותר יחסי ציבור. צניעות היא תכונה נעלה אך לא ממש מקדמת את ענייניכם.

# על מנת לזרז את בוא המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.

אהבה: עכשיו אתם מתפלאים איך לא חשבתם עליו קודם. נראה כי אתם ממשיכים לחפור בפרשיה רומנטית שהתנתקתם ממנה. יש דברים שכדאי לנטוש ולשכוח. אתם משנים את יחסכם כלפי מחזר שמעל באמונכם. הוא יצטרך לעמול קשה על מנת לתקן את שנשבר. דבקות בעקרונותיכם הרומנטיים תנחיל לכם ברכה גם בתחום הקריירה אך כדאי להחליף מילה עם מקצוען. אל תניחו לאיש להאמין כי אתם מונחים בכיסו. אתם פוגשים מחזרים ומקומות שנראים שונים מכפי שדמיינתם. הנאתכם תלויה במידת הפתיחות שתגלו. כדאי שתציבו מטרה לקשר רומנטי שתועה בחלל, אך לפני הכול תצטרכו לסכם עם עצמכם לאן ברצונכם להוביל אותו. גם אם לא נוח לכם במחיצת מחזרים שאין לכם עימם שפה משותפת, נראה כי לא תוכלו לדלג על כללי הנימוס. צפוי לכם דיבור עם מחזר שאינו שש להסגיר את צפונותיו, בעוד שמכם הוא דורש גילוי לב.

בריאות: האזורים הרגישים בגופכם הם הראש והפנים. צמחי מרפא שעשויים להפיג ייסורים של מיגרנה הם גד השדה, וורבנה רפואית, כמנון האניס ושיח אברהם מצוי. צמחי מרפא שעשויים לנטרל תופעות של קדחת השחת הם לענת המדבר, לבנדר, זוטה לבנה, ער אציל ומרווה משולשת. צמח מרפא שעשוי להושיע עיניים טרוטות הוא עלקלוק. תמיד יש להתייעץ עם רופא.

# על מנת לזרז את בוא המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.





עוד באותו נושא:

מזל טלה, אסטרולוגיה מזל טלה, תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים - מזל טלה, תחזית אסטרולוגית שנתית 2015. מזל טלה, תחזית