ראשי | תחזית אסטרולוגית שנתית 2015 | תחזית שנתית 2015 | תחזית אסטרולוגית שנתית 2015. מזל שור

תחזית אסטרולוגית שנתית 2015. מזל שור

תחזית אסטרולוגית שנתית 2015. מזל שור תחזית אסטרולוגית שנתית 2015. מזל שור

בואו לקרוא את התחזית השנתית המיוחדת לשנת 2015. כל מה שצפוי לך באהבה, קריירה, כספים ואנרגיות....


 קשר עם אדם יוצא דופן עלול לסבך אתכם בהרפתקה רומנטית מוזרה. אין בזה שום רע, כל עוד אתם מודעים למתרחש. לימודים והרחבת אופקים יעשירו את נפשכם. הקדישו להם את שעות הפנאי אם אתם כה טרודים בענייני פרנסה. אנרגיה יצירתית ורומנטית לוקחת אתכם אל מקומות טובים, אך עלולה לטשטש את הגבול שבין חלום למציאות. אנרגיות של אהבה וחושניות מוצפנות בפריטים שאתם מקבלים במתנה.

קריירה וכסף: הכוכבים מזרימים אליכם אנרגיה גשמית וחומרית טובה, אך אין להסיק מכך כי מותר לכם לשבת באפס מעש ולצפות לניסים. יש מי שמצביע על טעות עסקית או קרייריסטית שאתם עומדים לבצע. גם אם אתם בשוונג עדיין כדאי לכם לעצור ולבדוק. אילוצים כלכליים דוחקים בכם להשקיע בקריירה. רעיון מקורי עשוי לשדרג את המתרחש איתכם בתחום זה.גחמותיו של מעסיק או עמית כפייתי עלולות להשפיע על מצב רוחכם. קחו בחשבון כי הוא סבור שאתם מחבבים אותו. רכישה חדשה תעלה ותצליח יותר מכפי שאתם מצפים אך כדי להבטיח כי כך יקרה כדאי שתבדקו את הדברים עם יועץ. אל תתרגשו אם בתחילה יהיה נדמה כי ההפך הוא הנכון. אל תחפשו את הצדק אצל אדם שדוחה אתכם בלך ושוב. אם יש בידיכם חלופה, כדאי שתלכו עליה. אם תיווכחו כי תכנים חומריים מסיטים הצידה את הנתיב הרוחני. יהיה זה נבון מצידכם לקבוע מועד בו תנסו לאזן בין השניים. נצלו את כישרון העיצוב שניחנתם בו. זה הזמן להשקיע בפיסול, ציור, אדריכלות וכל תחום המעניק צורה למופשט. איש עסקים בראש טוב מגיש לכם הצעה שקשה לסרב לה. מבט מהיר מוכיח כי אין לכם מה להפסיד.

# על מנת לזרז את בוא המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.

אהבה: יש מי שבוחן אם וכיצד אתם מקיימים הבטחות העוסקות באהבה ובזוגיות. קחו בחשבון כי הוא מצפה למעשים, לא למילים. מתפוגגת בעיה רומנטית שליוותה אתכם זמן רב. כשם שקודם לכן לא שקעתם בדיכאון, אל תצאו עתה במחולות. אל תנסו לפצח את צפונותיו של מחזר מסתורי. אם בראש שלו להותיר ערפל, אין סיבה שתשתפו פעולה אך תוכלו להתייעץ עם אדם רוחני. צפויה פגישה רומנטית שמעוררת בכם שדים רדומים. מצד שני, כלל לא ברור כי כדאי לכם לחמוק מפניה. גם חפץ סתמי עשוי להפוך לקמע ממוזל. מחזר הנחשב לטיפוס קשוח מזכה אתכם ביחס מפרגן. כאשר כל זה מתרחש אל תפשפשו במניעיו. אדם מרתק ולוהט מנסה לשחזר רומן שהתרחש ביניכם לפני זמן רב. ההיסטוריה חוזרת ואשר היה – הוא שיהיה.

בריאות: האזורים הרגישים בגופכם הם הגרון, העורף והצוואר. צמחי מרפא שעשויים להוכיח את עצמם כצרי משמן בכאבי גרון וצרידות הם אלת המסטיק, אזוב מצוי, פיגם מצוי וטיון דביק. צמחי מרפא שמהווים מרגוע לשרירי עורף תפוסים הם צלף קוצני, צתרה ורודה וסרפד הכדורים. תמיד יש להתייעץ עם רופא.

# על מנת לזרז את בוא המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.





עוד באותו נושא:

תחזית אסטרולוגית שנתית, תחזית אסטרולוגית שנתית 2015. מזל שור, אסטרולוגיה מזל שור, אסטרולוגיה מזל שור 2015, אסטרולוגיה שנתית מזל שור 2015