ראשי | תחזית אסטרולוגית שנתית 2015 | תחזית שנתית 2015 | תחזית אסטרולוגית שנתית 2015. מזל תאומים

תחזית אסטרולוגית שנתית 2015. מזל תאומים

תחזית אסטרולוגית שנתית 2015. מזל תאומים תחזית אסטרולוגית שנתית 2015. מזל תאומים

בואו לקרוא את התחזית השנתית המיוחדת לשנת 2015. כל מה שצפוי לך באהבה, קריירה, כספים ואנרגיות....


נסיעות יחוללו נפלאות גם במתרחש איתכם בתחום האישי. מכר חדש עשוי להביא לכם תועלת יותר מאשר ידידים ותיקים. ידיעה מפתיעה צצה מאחורי הקלעים. דברים שנסגרים בחדרי חדרים תורמים רבות לעתידכם המקצועי. אתם מאופקים יתר על המידה ביחסכם כלפי טיפוס מעיק. לא נורא אם תרשו לעצמכם לפרוק כעסים. זה הזמן להשקיע בזוגיות ולא להתייחס אליה כמובנת מאליה. אל תניחו לצד השני לנחש את מחשבותיכם.

קריירה וכסף: אתם עולים על רעיון שעשוי להיטיב עם חשבון הבנק שלכם. כל שאתם זקוקים לו הוא קצת יותר יחסי ציבור ולהיות בראש אחד עם יועץ מנוסה. נראה כי נשבר לכם מאדם שמשחק אותה ראש קטן בכל מה שקשור לכסף. גם לסובבים אתכם לא ברור מה בדיוק מצאתם בו. אנרגיה גועשת עלולה לגרום לכם לקבל החלטות לא שקולות. העיתוי מעט בעייתי להתחייבויות משמעותיות. מעמדכם החברתי מאפשר לכם לסייע לעמית לעבודה שאינו פופולארי. ייתכן כי אנשים יורדים עליו לחינם. מסר מפתיע רומז על אדם שכועס עליכם מסיבות של תחרות קרייריסטית. הוא שמר בבטן זמן רב וציפה כי תנחשו את מחשבותיו. אתם משתדלים לסייע לאדם שעסקיו כשלו. הוא זקוק לתמיכה כדי לחזור אל מי שהיה בעבר. עמית או מעסיק שהכרתם כחביב ותקשורתי, מתחיל להתכנס אל תוך עצמו. התופעה צריכה להדליק אצלכם נורת אזהרה.

# על מנת לזרז את בוא המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.

אהבה:
אל תניחו לטיפוס דכאוני להשבית לכם שמחות רומנטיות. אם המצב מחייב, עשו סולו את שהתכוונתם לעשות או שוחחו בעניין עם יועץ רוחני. מישהו מפריח משפטים רומנטיים שאפשר לייחס להם משמעות כפולה. השאלה היא עד כמה הוא מסקרן אתכם. אתם חייבים לעצמכם אוויר של מרחבים וטבע. מישהו נותן לכם מתנה רומנטית מכל הלב, אך יש מצב שהיא לא קולעת לטעמכם. לא נורא, העיקר הכוונה, לא? הכוכבים מעודדים התנהגות גלויה וישירה. שום דבר טוב לא יצמח לכם בימים אלה מסודות והסתודדויות. צפויה התאוששות אצל אלה מביניכם שסבלו מתשישות. ייתכן כי ההטבה היא תוצאה של תפנית בתחום האישי. פרשייה חדשה מאפשרת לכם להתנתק מזיכרונות העבר. השאלה היא עד כמה אתם פתוחים לקראתה. צפויה אנרגיה של כניעה למוסכמות. כדי להימנע מוויכוח עם אדם אהוב, אתם נאלצים לגלות חביבות כלפי אדם שאינכם מחבבים.

בריאות: האזורים הרגישים בגופכם הם הריאות, הכתפיים, הידיים ומערכת העצבים. צמחי מרפא שעשויים להיטיב עם בעיות נשימה הם איקליפטוס, נענע, מנטה ושוש קרח. צמחי מרפא שעשויים לחולל פלאים עבור מערכת העצבים הם ולריאנה, וורבנה, פסיפלורה ומליסה. תמיד יש להתייעץ עם רופא.

# על מנת לזרז את בוא המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.





עוד באותו נושא:

תחזית אסטרולוגית שנתית, תחזית אסטרולוגית שנתית 2015, תחזית אסטרולוגית שנתית 2015. מזל תאומים, אסטרולוגיה שנתית מזל תאומים