ראשי | תחזית אסטרולוגית שנתית 2015 | תחזית שנתית 2015 | תחזית אסטרולוגית שנתית 2015. מזל סרטן

תחזית אסטרולוגית שנתית 2015. מזל סרטן

תחזית אסטרולוגית שנתית 2015. מזל סרטן תחזית אסטרולוגית שנתית 2015. מזל סרטן

בואו לקרוא את התחזית השנתית המיוחדת לשנת 2015. כל מה שצפוי לך באהבה, קריירה, כספים ואנרגיות....


זו שנה בה אתם עלולים לבזבז זמן ואנרגיה על מנת ללטש דבר מה שנראה ללא דופי. אל תנסו לתקן את שאינו מקולקל. יש מי שרומז כי הגיע הזמן שתיקחו לידיכם את שרביט המנהיגות. כגודל התהילה כך גם גודל האחריות. נראה כי אתם כועסים על אדם שמסרב לקחת אחריות על מעשיו. בסיפור הזה כדאי לכם לערב גורם שלישי. אדם קרוב מתנהל בדרך שונה מזו שאתם מאחלים לו. מצד שני, ייתכן כי דווקא היא זו שהולמת אותו.

קריירה וכסף: נראה כי אתם מחפשים ומוצאים השקעה אטרקטיבית, אך כדאי שתחליפו מילה עם מי שאוכל את זה ביומיום. צפוי לכם דין ודברים עם אדם שאינכם רוצים להרגיז. נראה כי הפעם תיאלצו להגמיש את עקרונותיכם אלא אם תדסקסו את הדברים עם יועץ חכם. זו תקופה טובה לעבודת צוות כמו גם ליצירת שותפויות. קחו בחשבון כי גם זוגיות היא סוג של שותפות. מישהו רומז כי אתם עושים את ההיפך מכפי שייעצם לו מן ההיבט הקרייריסטי או העסקי. ייתכן כי הוא לא מבין את השוני בין מצבכם למצבו. רכישה משמעותית דורשת מכם החלטה זריזה. אם תגלו הססנות אל תופתעו אם המחיר יטפס ויאמיר. אתם עלולים לבזבז זמן ואנרגיה על מנת ללטש דבר מה שנראה ללא דופי. אל תנסו לתקן את שאינו מקולקל. יש מי שרומז כי הגיע הזמן שתיקחו לידיכם את שרביט המנהיגות. כגודל התהילה כך גם גודל האחריות. מתגלגלת אליכם ידיעה כי יש מי שמהלל אתכם במקומות הנכונים. כאשר זה מתרחש אל תנסו לפשפש במניעיו. אל תכעסו על ידיד שמותח עליכם ביקורת, אך כדאי לכם לחשוד במתחרה שלפתע שופע חיוכים.

# על מנת לזרז את בוא המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.

אהבה: אתם ניצבים על פרשת דרכים רומנטית בה כל שתעשו עלול להרגיז מישהו, אך חוסר החלטה יותיר אתכם קרחים מכאן ומשם. נראה כי אתם מהרהרים בפרשייה שהותירה אתכם נסערים. הכדור במגרש שלכם, כדאי שתעשו איתו משהו. מתחדש קשר רומנטי שהתגעגעתם אליו וייתכן כי תוכלו להקדימו בסיוע ייעוץ נבון. השנה תוכלו לברר עד כמה טשטשתם את הגבול שבין חלום למציאות. יש מי שמעביר אליכם מסרים רומנטיים באמצעות ידידיכם. קחו בחשבון כי 'טלפון שבור' עלול לשבש את תוכן ההודעות. מישהו חושד כי אינכם נוהגים עימו בגילוי לב. לא שהוא סבור כי אתם משקרים אלא לא ממש אומרים את כל האמת. נראה כי אתם כועסים על אדם שמסרב לקחת אחריות על מעשיו. בסיפור הזה כדאי לכם לערב גורם שלישי. אדם קרוב מתנהל בדרך שונה מזו שאתם מאחלים לו. מצד שני, ייתכן כי דווקא היא זו שהולמת אותו. צפוי לכם קשר עם אדם שנוהג לחשוף טפח ולהסתיר טפחיים. מצד שני, דווקא המסתורין עושה לכם טוב. יש מי שרומז כי אתם בררנים מדי בכל הנוגע ליחסים אישיים. במקביל, לא נראה שאתם עומדים לשנות משהו.

בריאות: האזורים הרגישים בגופכם הם החזה, הרחם (נשים) והקיבה. צמחי מרפא שעשויים לסייע בידיכם להיפטר מבעיות עיכול הם שומר, כרוויה וכוסברה. צמחי מרפא שעשויים להוות מעין מגן ומניעת בעיות ברחם הם אכיליאה, טיון דביק ואספסת. תמיד יש להתייעץ עם רופא.

# על מנת לזרז את בוא המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.





עוד באותו נושא:

אסטרולוגיה שנתית, אסטרולוגיה שנתית 2015, תחזית אסטרולוגית שנתית 2015. מזל סרטן, שנתית מזל סרטן 2015, אסטרולוגית שנתית