ראשי | תחזית אסטרולוגית שנתית 2015 | תחזית שנתית 2015 | תחזית אסטרולוגית שנתית 2015. מזל אריה

תחזית אסטרולוגית שנתית 2015. מזל אריה

תחזית אסטרולוגית שנתית 2015. מזל אריה תחזית אסטרולוגית שנתית 2015. מזל אריה

בואו לקרוא את התחזית השנתית המיוחדת לשנת 2015. כל מה שצפוי לך באהבה, קריירה, כספים ואנרגיות....


זו שנה בה מישהו מצפה מכם למסר כלשהו או לתשובה שהבטחתם לו. ייתכן כי מדובר במשוב ומכל מקום, אל תאחרו לשגרו. אתם מגלים עניין בתחום שלא ממש מתיישב עם עיסוקי החולין שלכם, אך עשוי לשדרג לטובה את חשבון הבנק. מישהו רומז כי אתם גונבים לו את ההצגה. אם מדובר באירוע שהוא עצמו יזם, ייתכן שכדאי לכם להקשיב לו. אל תנסו למצוא חן בעיני מי שממילא לא סופר אתכם. הכוכבים מעודדים אתכם להפנות את האנרגיה לכיוון אחר.

קריירה וכסף: נראה כי אתם נכנסים אל תחום שאין לכם ניסיון בו. לפני הכול, קחו בחשבון כי כל ההתחלות קשות. מתגבשת עסקה שבראש שלכם ליטול בה חלק. אם זה מה שקורה, אל תהססו להיות בין מארגניה. מישהו מצפה מכם למסר כלשהו או לתשובה שהבטחתם לו. ייתכן כי מדובר במשוב ומכל מקום, אל תאחרו לשגרו. אתם מגלים עניין בתחום שלא ממש מתיישב עם עיסוקי החולין שלכם, אך עשוי לשדרג לטובה את חשבון הבנק. טיפוס יהיר מתגאה ביכולתו לצפות מראש את צעדיכם. בתוך תוככם אתם יודעים כי צפויות לו הפתעות, בעיקר לאחר שהחלפתם מילים עם יועץ מתוחכם. נראה כי אתם מגלים תמימות כשמדובר בעסקים. אם זה מה שקורה, כדאי שתיכנסו לתחום כשאתם מלווים באדם בעל ניסיון. בהמשך צפויה פגישה עסקית משמעותית. הצלחתכם מותנית ביכולתכם להסביר לצד השני מה בדיוק הוא מרוויח מהקשר. צפוי מזל לאלה מכם השואפים אל קריירה עצמאית. במקביל, יש להסתייע בעובדות ונתונים ולא באינטואיציה. תחום שאתם רוצים להתמחות בו, דורש השקעה וסבלנות. שום דבר ששווה משהו לא נרכש בקלות.

# על מנת לזרז את בוא המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.

אהבה: בתחילת השנה הרומנטיקה תהיה קלילה וזורמת. נסו ליהנות מן השפע מבלי לתעל אותו אל נתיבים רשמיים וממוסדים. זה הזמן להתנער מקשרים רומנטיים שמלחיצים אתכם. בסופו של חשבון הם לא מוסיפים לכם בריאות או אושר. מישהו רומז כי אתם גונבים לו את ההצגה. אם מדובר באירוע שהוא עצמו יזם, ייתכן שכדאי לכם להקשיב לו. אל תנסו למצוא חן בעיני מי שממילא לא סופר אתכם. הכוכבים מעודדים אתכם להפנות את האנרגיה לכיוון אחר. צפויה לכם פרשייה שיוצרת מהומה רגשית. השתדלו להתענג על הטוב שבה ונסו להתעלם מכל שאינו כזה. ייתכן כי הגיע הזמן להציג אולטימאטום לאדם שאינו מבין רמזים. כך או אחרת, נראה כי אין לכם מה להפסיד. יותר משאתם זקוקים לאהבה, אתם זקוקים לחבר אמיתי ואותו תוכלו לאתר בסיוע יועץ רוחני. רק קשר אשר כזה יעניק לכם ביטחון ויציבות. לאחר פגישה על רקע רומנטי, אתם חשים כי רב הנסתר על הגלוי. אל תיקחו ללב, אלה הם כללי המשחק. האדם השובה את דמיונכם, מתברר כקשה להשגה. מצד שני, כדאי לשאוף לרצוי ולא להסתפק במצוי.

בריאות: האזורים הרגישים בגופכם הם הלב והגב. צמחים שעשויים לשפר את תפקוד הלב הם פלפל צ'ילי, אלון התבור, ובבונג זהוב. צמחים שעשויים לעזור לכם לשחרר גב תפוס הם לשון פר סמורה, סרפד הכדורים, רותם המדבר וקורנית מקורקפת. תמיד יש להתייעץ עם רופא.

# על מנת לזרז את בוא המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.





עוד באותו נושא:

הורוסקופ מזל אריה 2015, אסטרולוגיה שנתית 2015, אסטרולוגיה מזל אריה, אסטרולוגיה שנתית מזל אריה, תחזית אסטרולוגית שנתית 2015. מזל אריה