ראשי | תחזית אסטרולוגית שנתית 2015 | תחזית שנתית 2015 | תחזית אסטרולוגית שנתית 2015. מזל בתולה

תחזית אסטרולוגית שנתית 2015. מזל בתולה

תחזית אסטרולוגית שנתית 2015. מזל בתולה תחזית אסטרולוגית שנתית 2015. מזל בתולה

בואו לקרוא את התחזית השנתית המיוחדת לשנת 2015. כל מה שצפוי לך באהבה, קריירה, כספים ואנרגיות....


זו שנה בה מישהו מתייחס בביטול לכל הצעת ייעול קרייריסטית שאתם מעלים. מה שהכי מעצבן הוא שאין לו הצעות משלו. אדם נדיב מציע לכם הצעה עסקית שקשה לסרב לה. אם אתם יודעים מה טוב עבורכם, לכו עליה. יש מי שאינם מחבבים את השנינות שסיגלתם לעצמכם. מצד שני, לא משהו שצריך להטריד אתכם. נסיעה ממושכת עשויה לפתור לכם התלבטות הקשורה לזוגיות. מתברר כי דברים שרואים משם לא רואים מכאן.

קריירה וכסף: אתם מנהלים משא ומתן עם אדם שרק כסף מדבר אל ליבו. זה אומר כי אין טעם לפנות אל רגשותיו. מישהו מתייחס בביטול לכל הצעת ייעול קרייריסטית שאתם מעלים. מה שהכי מעצבן הוא שאין לו הצעות משלו. אדם נדיב מציע לכם הצעה עסקית שקשה לסרב לה. אם אתם יודעים מה טוב עבורכם, לכו עליה. היזהרו מהימור שהוא קצת גדול למידותיכם. אם החלטתם ללכת עליו, נסו לרתום אליכם שותפים ואף להתייעץ. צפויים פריטים חדשים לאספנים שביניכם. עצותיהם של חובבנים עולות על אלו שאתם מקבלים ממקצוענים. תחרות מול טיפוס שאפתן עלולה לגרום לכם לנטוש את המערכה. קחו בחשבון כי גם הוא לא מזלזל בכם. מישהו מציג לכם אולטימאטום שכך או אחרת, מוביל אתכם לרכוש דבר מה. נראה כי זו החלופה המועדפת. תחום יצירתי שאתם עוסקים בו, זקוק להכרה. אם תמשיכו ליצור ולהקפיא במגירה, אל תצפו לתשואות. אל תתייעצו עם מי שאין לו מניע לראותכם מצליחים. לא כולם הם מלאכים צחורי כנפיים, אתם יודעים. נוצרת רגיעה ביחסיכם עם עמית שנהגתם להתעמת איתו. נראה כי הסטאטוס-קוו טוב לכל המעורבים.

# על מנת לזרז את בוא המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.

אהבה: משום מה אתם מרגישים כי לא מגיע לכם ליהנות. כדאי שתצאו מזה, בעיקר אם רגשי אשמה מעורבים בעניין. אתם שמחים להיווכח כי בעיה שסברתם כי היא נחלתכם בלבד, מתבררת כצרת רבים. יש בזה נחמה כלשהי. יש מי שאינם מחבבים את השנינות שסיגלתם לעצמכם. מצד שני, לא משהו שצריך להטריד אתכם. נסיעה ממושכת עשויה לפתור לכם התלבטות הקשורה לזוגיות. מתברר כי דברים שרואים משם לא רואים מכאן. הכוכבים מעניקים לכם ויטאליות ועושים טוב למראכם ולהופעתכם. אז נכון שיופי אינו חזות הכול, אבל גם זה משהו. זה הזמן להשקיע בזוגיות, בעיקר אם מדובר בפרטנר רגיש ופגיע. אל תקבלו את הדברים כמובנים מאליהם, שוחחו על אודותם עם מי שמבין בדברים אשר כאלה. צפויה הצעה שאילו הייתה מתגלגלת אליכם לפני שנה, הייתם קופצים עליה, אך עתה היא איחרה את הרכבת. נופלת עליכם שיחת נפש שאיכשהו השתדלתם לדחות את עיתויה. נראה כי יש מי שממש מתעקש לקיים אותה. צפויה נסיעה – או פגישה - שמתנהלת בדרך שונה מזו שתכננתם. קחו בחשבון כי הכוכבים מעודדים פתיחות וספונטאניות.

בריאות: האזורים הרגישים בגופכם הם המעיים ומקלעת השמש. צמחים המיטיבים עם תסמונת המעי הרגיז הם שומר, מרווה, לחך וזרעי קימל. תרגילי יוגה ודבקות במדיטציה מיטיבים עם תפקודה של מקלעת השמש. תמיד יש להתייעץ עם רופא.

# על מנת לזרז את בוא המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.





עוד באותו נושא:

הורוסקופ שנתי, תחזית אסטרולוגית שנתית, תחזית אסטרולוגית שנתית 2015. מזל בתולה, הורוסקופ שנתי 2015, הורוסקופ מזל בתולה 2015