ראשי | רפואה משלימה | שיטת אייפק

שיטת אייפק

שיטת אייפק שיטת אייפק

עשרים דרכי טיפול להשגת איזון אנרגטי. שווה, לא?

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285903

שיטת אייפק פותחה ע"י ד"ר אורי קניג, פסיכולוג ישראלי, שחי בלוס- אנג'לס, והובאה ארצה ב-1997 על ידי עדי שאנן.

זוהי גישת טיפול עוצמתית, הפועלת על מערכת האנרגיה העדינה של הגוף, מתוך מטרה לזהות ולנקות מחסומים אנרגטיים שעלולים להוות מקור חבוי להיווצרותם של בעיות פיזיות, רגשיות ו/או פסיכוסומטיות.

אייפק משלבת בתוכה ידע וכלים טיפוליים מרפואה סינית, המערבית, קינסיולוגיה, פסיכולוגיה, הומאופתיה ושיטות נוספות.

IPEC שהם ראשי תיבות ל- Integrated Physical Emotional Clearing, היא שיטת טיפול הוליסטית מופלאה שמבטאת כבר בשמה את יעודה. היא רואה את האדם כמכלול של גוף, נפש ורוח, ואת בריאותו כתוצאה של הרמוניה בינהם.

בזכות השילוב החכם שנעשה בין השיטות, יכול המטפל המנוסה לתת מענה רחב מאד של סימפטומים, סינדרומים, מחלות וקשיים בין הצדדים הפיזיים ו/או הנפשיים ו/או הרוחניים המפריעים לאדם.
תודות לשיטה מופלאה זו, אין צורך להימנע מגורמי הרגישות. אנחנו מטפלים ו"מתכנתים" את הגוף מחדש על מנת שהגוף לא יתייחס אל אותם גורמים כ"אוייבים" ולא יתפתחו אותן תגובות שהיו בעבר. מבחן שרירים יעזור למטפל גם לבחור את גישת ההתערבות הטיפולית.

אבחון בשיטת אייפק:
כשמטופל מגיע אלי, הוא בא כדי שאעזור לו לפתור בעיה שמפריעה לניהול חייו זו יכולה להיות בעיה פיזית או ריגשית.
המטופל יודע לתאר את מה שהוא חש, לא תמיד הוא יודע לבטא את הבעיה או מקורה. אבל למעשה לגופו, נפשו או רוחו יש את כל האינפורמציה, וכשאנחנו יכולים לקבל אותה, הדרך לטיפול הופכת ברורה.

היום ברפואה המערבית ישנו זרם שהולך ומתרחב של רפואה מותאמת אישית, בעידן שמיפו את הדנ"א ומדענים מוצאים מוטציות של גנים שמשפיעות על הגוף לפתח מחלות. שלא כל אדם שחי באותם תנאים יפתח את אותם מחלות.
אנחנו שמאבחנים ומטפלים בשיטות אלטרנטיביות יודעים זאת מזמן, על פי האירידולוגיה בהתבוננות באיריס העין אנחנו יכולים לראות נטיות או חולשות מולדות שיכולות להתפתח למחלות כאלה ואחרות, ואנחנו יודעים שלכל אדם יש עין ייחודית שלו.

הנחת היסוד היא שהגוף יודע הכל, מכאן שאדם הפונה לעזרה מרגיש וגופו יודע מה בדיוק קורה שם בפנים. תהליך האיבחון של IPEC מושתת בעיקרו על מבחן שרירים, לצורך קבלת ידע מגוף המטופל.

משוב שרירים - התגלה ע"י דר' גודהרט כירופרקט שמצא, שבעזרת לחץ קל על שריר כלשהו, אפשר לקבל מידע על מה שקורה בגוף המטופל.
אנחנו משתמשים בזרוע המטופל בזמן שאלת שאלה או חשיפה לחומר או אפילו מילה כתובה הגוף של המאובחן יגיב בהתאם למצבו. אפשר לשאול את הגוף שאלות ולקבל תשובות של כן ולא, מחזק ומחליש. מאבחן מיומן יודע לשאול את השאלות המתאימות ולקבל מן הגוף את כל התשובות הרלוונטיות לבעיה.
מבחן שריר יכול להתבצע על כל שריר, ישירות על המאובחן, או בעזרת אדם מתווך בעיקר אצל ילדים, כך גם המאבחן בעצמו יכול לבדוק כשהוא מכוון אל המאובחן שיושב לידו או במרחק.

טיפול בשיטת אייפק:
לרשות IPEC - מעל 20 דרכי טיפול להשגת האיזון האנרגטי מחדש. בעיות שונות יצריכו רמות טיפוליות שונות: יש בעיות שיפתרו לאחר מספר פגישות טיפוליות. ישנן בעיות שהטיפול בהן יצריך טיפולים ארוכים יותר, ממספר שבועות למספר חודשים.
ברוב המקרים, ההתקדמות בטיפול ברורה, והתוצאות הטיפוליות נראות כבר במהלך הטיפול.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על נורית שטרייכמן

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285903




עוד באותו נושא:

שיטת IPEC, רפואה סינית, קינסיולוגיה, אירידולוגיה, מהי שיטת אייפק, שיטת אייפק אלרגיה, שיטת אייפק לתינוקות, שיטת טיפול אייפק, שיטת אייפק, נורית שטרייכמן