ראשי | רפואה משלימה | שיטת השער

שיטת השער

שיטת השער שיטת השער

שיטת השער מאפשרת העצמה והתפתחות אישית

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285800 שלוחה 757

שיטת השער The Gate - הינה שיטת טיפול אנרגטית עוצמתית, המאפשרת ליצור מציאות נחשקת ורצויה ע"י העלאה וטיפול ישיר בהתנגדויות הקיימות ברובד תת המודע והנשמה ליצירתה. טיפול בטכניקת השער מאפשרת שחרור חסמים רגשיים תוך כדי טיפול ממוקד, מכוון תוצאות אשר עובד במקביל על רבדים שונים המשפיעים עלינו. בשיטה זו אנחנו עובדים על הרובד המודע שלנו, הרובד התת מודע, הרמה האנרגטית והרמה הנשמתית.

טיפול בשיטת השער
בשעת הטיפול בשיטת השער אני מתחברת למרחב שלך ומפעילה קודים אנרגטיים מסויימים הפועלים לשחרור מטענים רגשיים, כבלים אנרגטיים מעכבים מול אנשים יחסים ומצבים, אמונות חוסמות, ושלל החלטות ונדרים מגבילים שנוצרו בעבר.

ביחד נעבוד על קונפליקטים במערכות יחסים, פרידות ומשברים רגשיים, דימוי עצמי, התניות ודפוסים רגשיים אוטומטיים, חרדות ונפילות אנרגטיות, מימוש זוגיות, קשיים בפוריות וכניסה להריון.
נמפה אנרגיות פחד, כעסים, ביקורת ושיפוט עצמי ונמיר אותן לאנרגיות מצמיחות עוצמתיות היוצרות חיים חדשים בכל התחומים.

באמצעות הטיפול אני יוצרת יחד איתך הווייה חדשה של חיים מתוך מודעות, קבלה עצמית, קלילות, איזון ושקט פנימי, בחירה חופשית ומודעת, חיבור לרצון הנשמתי וחיבור לתדר פתוח וזורם של שפע ואהבה.

מטופלות שחוו את הטיפול בשיטה מדווחות על הקלה בעומס הרגשי שלהן, על חיבור לרמת אנרגיה גבוהה לאורך זמן, על אומץ והנעה פנימית שהן מקבלות לפעולה ועל שיפור משמעותי במערכות היחסים השונות בחייהן.

ליצירת קשר ופרטים מלאים על זוהר ליפשיץ

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285800 שלוחה 757




עוד באותו נושא:

מחסום רגשי בזוגיות, רבקה זוהר ליפשיץ, שיטת השער, שחרור חסמים רגשיים, איך לשחרר חסימה רגשית