ראשי | רפואה משלימה | כאבי ראש ומיגרנה

כאבי ראש ומיגרנה

כאבי ראש ומיגרנה כאבי ראש ומיגרנה

יש לי מיגרנה או סתם כאב ראש? מהם הסימפטומים ואיך מטפלים?

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285495

סובלים מכאבי ראש או מיגרנות? כל מה שצריך לדעת על מיגרנות, סימפטומים אופייניים להתקף מיגרנה כאבי ראש כרוניים וכיצד ניתן לטפל והאם קיים טיפול טבעי להתמודדות עם כאבי ראש, במיגרנה כרונית, כאבי ראש חזקים אשר מקשים על התפקוד היום יומי.

18% מאוכלוסיית הנשים, ו – 6% מאוכלוסיית הגברים בעולם סובלים ממיגרנה. אף אחד לא ממש יודע מה הם גורמיה של המיגרנה, יודעים בוודאות שהטריגרים שיוצרים התקף, הם רבים ושונים, כגון: ריחות מסוימים, רעשים קיצוניים, שוקולד, גבינה צהובה, ניטריטים, יין, קופאין, מונסודיום גלוטומט, אספרטיים, נדודי שינה, עודף שינה, מתח, חרדות, לחץ, מחזור, שינויים בטמפרטורה...

סיבת הכאב שנוצר במיגרנה ידועה, הכאבים נוצרים כתוצאה מהיצרותם ו/או התרחבותם של עורקים בבסיס הגולגולת, אבל כאמור מה גורם לתופעה אצל חלק מהאוכלוסיה, ומה מונע ממנה לקרות אצל אחרים, לא ממש ידוע.

תרופות למיגרנה
הרפואה המערבית, איננה יודעת לרפא מיגרנה, היא יודעת רק להקל על הסובלים ממנה, בדרך של נטילת משככי כאבים, סטרואידים ולעיתים מתן חמצן. התרופות הקונבנציונליות המשמשות לטיפול במיגרנה, הם קודם כל משככי הכאבים, כמו, אופטלגין, רוקסט, אקמול, אספרין, רוקל, אדוויל, נאורופן... קבוצה אחרת היא של תרופות המשפיעה על קולטני הסרוטונין במוח, היא קבוצת הטריפטנים, כמו, אימיטרקס, רילרט, ריזלט, זומיג... תרופות אלה מפסיקות את התקף המיגרנה כשעה עד שעה וחצי לאחר נטילתן. קבוצה נוספת של תרופות, משמשת למניעת התקפי מיגרנה, כמו מורידי לחץ דם, חסמי ביתא (דרלין), חסמי סידן, ותרופות המשמשות באפילפסיה, שהוכחו כמונעי מיגרנה. כל התרופות הנ"ל משמשות להקלה של התקפי המיגרנה אבל אף אחת מהן איננה מונעת אותם לאורך זמן, כמו כן חשוב לציין שלכולן תופעות לוואי.

טיפול טבעי במיגרנה על ידי הומאופתיה
טיפול הומאופתי במיגרנה וכאבי ראש יעיל מאוד ונטול תופעות לוואי. בבחירת הרמדי (ההכנה) ההומאופתית המתאימה, על המטפל לקחת בחשבון את אופי הכאב וסימפטומים מיוחדים המלווים לכאב הראש עצמו (רגישות לאור או לריחות, כאב בצד מיוחד וכו'). בנוסף, רצוי להתייחס לאופיו של המטופל הרגלי החיים שלו וכו' ולהתאים לו אחת מתוך 3000 הכנות הומאופתיות המתאימה לו באופן אינדיבידואלי.

יתרונות הטיפול הטבעי במיגרנה בעזרת הומאופתיה
טיפול הומאופתי פותר את הבעיה מהשורש ומונע הישנות של התקפי המיגרנה ואינו מיועד רק למצבי ההתקף עצמו. במהלך הטיפול יחולו שינויים נוספים אצל המטופל כגון - התמודדות טובה יותר במצבי לחץ, חיזוק כללי של מערכת החיסון ועוד.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על נופית אהרונסון

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285495




עוד באותו נושא:

נופית אהרונסון, כאבי ראש ומיגרנות, טיפול טבעי במיגרנה, טיפול טבעי בכאבי ראש, טיפול במיגרנה חזקה, טיפול במיגרנה בהריון