ראשי | רפואה משלימה | שיטת המסע עפ"י ברנדון בייס

שיטת המסע עפ"י ברנדון בייס

שיטת המסע עפ"י ברנדון בייס שיטת המסע עפ"י ברנדון בייס

שיטת המסע של ברנדון בייס, הינה אוסף של טכניקות ומתודות המייצרות תהליך עוצמתי ומעצים לשחרור (הדרגתי) ולריפוי נפשי ופיזי המצוי בחוסר איזון מתמשך.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

המסע הינה שיטה חדשנית, מוכחת בקנה מידה בינלאומי המשנה את תפיסת הריפוי והחיבור בין הגוף לנפש. המסע מהווה חוויה מעצבת ומשנה חיים אשר עוזרת למאות אלפי אנשים ברחבי העולם בתהליך מובנה ורב עוצמה, להשתחרר ולגלות מחדש את העוצמה הפנימית ולשחרר ממחלות פיזיות, טראומות סוגרות, יכולת ומחשבה – שחרור והעצמה אישית פנימית הווייתית.

מהיכן הכול התחיל – ברנדון בייס – (Brandon Bays):
שיטת המסע פותחה ע"י ברנדון בייס, (Brandon Bays), מורה למודעות וריפוי הוליסטי.
ברנדון בייס החלה במסע פרטי משלה בעקבות משבר אישי, מסע פרטי שהפך תוך זמן קצר למסע כללי של עשרות אלפים (ועד היום למאות אלפים ברחבי העולם) אנשים כמוני וכמוך שהרגישו תקועים במידה כזו או אחרת, הרגישו מחויבים יותר מידי לסביבה ופחות מידי לעצמם. אנשים כמוני וכמוך שיום אחד מתוך רצון, או לדאבוננו כורח – החליטו כי הם חייבים וצריכים שינוי.

פיתוח שיטת המסע ע"י ברנדון בייס:
שיטת המסע פותחה על ידי ברנדון בייס, שהייתה מורה למודעות ולריפוי הוליסטי, עד שהתגלה ברחמה גידול בגודל של כדורסל. בהכירה את החיבור של גוף ונפש החליטה לצאת למסע לחשוף את השורש הנפשי של הגידול. תוך כדי טיפולים לניקוי הגוף מרעלים, במהלך עיסוי שעברה, היא נקלעה למסע עמוק אל תוך עצמה שבו נחשף בפניה השורש הנפשי של מחלתה. בעזרת תהליך של ניקוי הזיכרון והרגש שהייתה כלואה בו, היא עשתה תהליך של סליחה לעצמה ולאנשים שהיו חלק מהזיכרון, כתוצאה מהניקוי והסליחה היה שחרור רגשי שאפשר את הריפוי ברמה של התא. שישה וחצי שבועות לאחר מכן לא נשאר כל זכר לגידול. מנקודה זו היא פיתחה את שיטת המסע, שהיא שיטה לריפוי טבעי, פיזי ונפשי. מאז מלמדת ברנדון בייס את שיטת המסע ברחבי העולם.

המסע – אוסף של טכניקות בדוקות ומנוסות:
שיטת המסע עפ"י ברנדון בייס, הינה אוסף של טכניקות ומתודות המייצרות תהליך עוצמתי ומעצים לשחרור (הדרגתי) ולריפוי נפשי ופיזי המצוי בחוסר איזון מתמשך. השיטה נחשבת כיום לאחד התהליכים המעצימים ביותר שקיימים לשחרור ולריפוי אישי.

שיטת המסע אינה קסם, לחשי כישוף או אמונה – זו שיטה פשוטה ומדויקת המורכבת מטכניקות וכלים שיטתיים מעולמות תוכן שונים הפועלים מכיוונים שונים בהדרגה ואשר מאפשרים לכל אחד שחפץ בכך להתבונן פנימה, להעלות ולהציף רגשות ופחדים. כל אחד יכול לגלות בעזרת מתודה מכוונת, לך ובעצמך ללא מתווכחים, את העוצמה הנמצאת בתוכך, עוצמה המסוגלת לרפות כל חולי, מחלה או תחושה לא טובה.

שיטת המסע כוללת תהליך נכון של קבלה עצמית, סליחה, הכרה וידיעה של אותם המחסומים, וההגנות שיצרת לעצמך עם השנים, לקראת השחרור המוחלט...

שיטת המסע עוזרת לכל אחד: החל מהאנשים המודעים לקושי המסוים בחייהם, שמגביל אותם, את מחשבותיהם ואמונתם ועד אלו שעובדים "באוטומט" עם המסכה הטבעית של – "הכול בסדר", ו"למה לי?!".

שיטת המסע תביא אותך ישירות אל שורש החסימות הרגשיות והפיזיות שלך, ללא קשר ישיר לעוצמתם או המשכם או הוותק שלהם בנפשך. התהליך יאפשר שחרור וריפוי החסימות והזיכרונות ברמה העמוקה ביותר – רמת הצריבה בתא.

שיטת המסע תאפשר לכם לנקות ולשחרר אמונות מגבילות, נדרים והבטחות שלקחתם על עצמכם וכבר מזמן שכחתכם (או כך לפחות אתם מאמינים), ובעיקר – לחוות את האהבה שלכם לעצמכם, נטולת האגו, המסכות והציפיות של הסביבה ושלכם עם עצמכם, וזאת לקראת שחרור מלא ומוחלט שמשחרר (בדרך טבעית וללא תרופות) מחלות כרוניות, התמכרויות כאלו ואחרות, פחדים ודחפים לא מוסברים – תאפשר לכם לחיות חיים מלאים, עם עצמכם.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

גוף נפש, ריפוי הוליסטי, שיטת המסע, קבלה עצמית, לאור פז - נוי רוזן