ראשי | רפואה משלימה | טיפול ארומתרפי בהריון, ילדים ותינוקות

טיפול ארומתרפי בהריון, ילדים ותינוקות

טיפול ארומתרפי בהריון, ילדים ותינוקות טיפול ארומתרפי בהריון, ילדים ותינוקות

טיפול בארומתרפיה במהלך הריון, ולאחר מכן בתינוקות עשוי להיות מועיל ביותר למגוון בעיות. היכנסו לקרוא על על הטיפול הארומתרפי

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

זה מקרוב הפכתי לסבתא בפעם הראשונה ויכולתי מקרוב לממש את ידיעותיי ואהבתי לאם היולדת לנכדה היפה ולארומתרפיה שזו דרך חיי. בכל פעם אני מתפעמת מחדש מעוצמת השמנים ממהירות פעולתם מיכולת העזרה שהם מושיטים לנו ומטווח הפעולה הרחב שלהם בכל ניואנס קטן.

בכל פעם שהגיעו אליי בנות עם בקשה להכנת שמן לקראת לידה ולתמיכה בתפרים או בהצטלקויות של העור הכנתי באהבה ובידיעה מוחלטת מה יודעים השמנים לעשות. בכל פעם שבחורה נוספת הגיעה וסיפרה על חברתה ששלחה אותה הקשבתי באהבה, והנה עכשיו הזדמן לי מקרוב מאוד לראות עת פעולתם של השמנים. אני רוצה לספר לכם על כמה שמנים שיכולים לעזור בזמן ההריון והלידה, אשמח לעזור לכם עם הפורמולות הנהדרות שלי.

חשוב לי לומר לפני הכל שהריון הוא שלב עדין וישנם שמנים שלא נכון להשתמש בהם בשלב הזה, היות והם מניעים או מכווצים ועלולים ליצור תנועה ותגובה של הרחם, וזו רשימה ארוכה. רשימת השמנים המותרת בזמן ההריון היא קצרה: שמנים אתריים שבהם מותר להשתמש – לבנדר, גרניום, יסמין, קמומיל, נרולי, פטשולי, ילנג-ילנג, לימון, תפוז, רוז, לבונה.

המינון חשוב עד מאוד אין לחרוג ממנו וחובה להיעזר במטפל מוסמך, מינון כללי לתערובות – עד 5 טיפות של שמן אתרי (מותר לערבב בין סוגים שונים) לתוך 1 כף שמן בסיס לדוגמה שקדים.

טיפול ארומתרפי במהלך ההריון:
העור נמתח יש גרד על העור נוצרת אדמומית. ישנם שמנים שמני בסיס שאתם עובדים כמו שמן מקדמיה, שמן זרעי ענבים שהם עדינים ונספגים במהירות ונעימים במגע ואין בהם ריח מלבד ארומה דקיקה ועדינה.

שמנים אתריים שנוסיף לשמני הבסיס כדי להרגיע ולשמור על העור יהיו הלבנדר הילנג ילנג, ומנדרין, יש לזכור שבזמן הריון יש איסור בשימוש בשמנים אתרים רבים בשל פעולתם הדומיננטית.

לקראת לידה יש להכין את תעלת הלידה, יש להוריד את רמת החרדה ההורמונים שמשתוללים, תערובות עם תפוז מר, ברגמוט לבנדר, אפשר למרוח על הכתפיים, בתהליך הלידה אפשר להשתמש בשמנים שמרגעים את כאב הציר ונמרחים על גב תחתון כמו האגוז מוסקט בתוך שמן שקדים.

ואם עוברים ניתוח: שמן הליקריסום – חי עד בעל יכולת של ניקוי שטח מתאים מתים, החלמה של רקמה פגועה ובניית תאים חדשים כלומר זמן ההחלמה מתקצר משמעותית, בהחלט עוזר לאם היולדת. יחד עם שמן לבנדר וערער מהולים בשמן בסיס שקדים למריחה על החתך, יש להתייעץ עם מטפל כדי לדעת מינונים.

השמן המיוחד שאתו כדאי לעבור את חווית הלידה הוא שמן אתרי תפוז:
שמן אתרי תפוז מתוק בשמו המלא הינו שמן עם ריח נפלא שמזכיר קילוף של תפוז טרי באמצע הפרדס. צבעו כתום והוא משפיע על המוח במרכז השמחה, נחמד לי לראות כשאני מפזרת אותו כשאני מלמדת עליו איך ברגע כיתת הלומדים הופכת להיות חייכנית וקלילה, אז תארו לכם את הקלילות שהשמן מכניס התוך החרדה של חדר לידה!

שמן אתרי תפוז הינו אחד השמנים הבטוחים ביותר לשימוש בהריון ובעל מגוון תכונות: הוא נחשב כמשפר מצב רוח, מרגיע, מקל על חרדה, מקל כאב, מפחית נפיחות ברגליים. מרענן עור עייף. מרגיע עור יבש ורגיש, יכול להפחית סימנים של סימני מתיחה. בלידה, להרפיית שרירי הנרתיק ואף לקידום פתיחה.

איך משתמשים?
10 טיפות בכוס מים מרטיבים באמצעות גזה, את השפתיים של היולדת. מספר פעמים. ניתן לטפטף מהשמן אתרי תפוז גם על הסדין של מיטת היולדת. גורם להרפיית השריר המכווץ בכל ציר, מעורר את השרירים הטבעתיים לתנועה.

מזל טוב נולד או הנולדת בשבילם יש כמה שמנים נפלאים כמו הלבנדר שיעזור באלחוש והרגעה לקראת כל חיסון, או בקיעת השיניים.

שמן לעיסוי עור וקרקפת של תינוקות כדי להרגיע אותם לקרקע אותם ולעזור להפיג כאבי בטן וגזים יהיו תערובות שבסיסם הוא שמן שקדים או שמן מקדמיה עם שלושה שמנים נפלאים והם הלבנדר הקמומיל והוורדים.

ולחיטוי החדר ולשמור על התינוק מפני צינון וחיידקים אפשר לנדף בחדר את שמן אתרי הדס, או שמן נפלא בשם רבנסרה.

כמובן שיש עוד שמנים ומוצרים כמו סבון מתוק ואבקה שהגנה על הטוסיק, ומשחה לתפרחת חיתולים ועוד ועוד, אותם תוכלו לרכוש ממני.

שיהיה בשעה טובה

ליצירת קשר ופרטים נוספים על רותי בקיש

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

רפואה משלימה, טיפול טבעי, ארומתרפיה, טיפול ארומתרפי בהריון, טיפול ארומתרפי בהריון ילדים ותינוקות, ארומתרפיה בהריון, סימני מתיחה, רותי בקיש