ראשי | רפואה משלימה | סנטגרה - לריפוי הגוף והנפש

סנטגרה - לריפוי הגוף והנפש

סנטגרה - לריפוי הגוף והנפש סנטגרה - לריפוי הגוף והנפש

שיטת הריפוי המוכרת למדי בשם "רייקי" נמצאת על כדור הארץ מזה אלפי שנים, ומקורה המתועד הראשון נמצא בטיבט

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285401

האנושות התחברה אל הרייקי מחדש באמצע המאה ה- 18, כאשר ד"ר אוסוי קיבל את סמלי הרייקי על ההר הקדוש KURUMAYAMA, לאחר 21 ימי צום בהם עשה מדיטציה והתפלל לקבל את ההארה.
 
ביום ה- 21 כדור אור פגע במצחו של ד"ר אוסוי, ותוך עירפול החושים, הוא ראה בועות צבעוניות רבות - כ- 300 במספר. בהמשך, הבועות הצבעוניות הפכו לבועות אור לבן בוהק, שבמרכזן הבחין ד"ר אוסוי בסמלי הרייקי. ד"ר אוסוי מסר לממשיכיו ולכל חניכי הרייקי את 4 הסמלים המוכרים. לאחרונה, שיטת הרייקי אינה סודית יותר והיא נחלתם של מטפלים רבים. מה קרה ליתר הסמלים אותם ראה ד"ר אוסוי בתוך הבועות ?
 
כאשר האנושות מוכנה לקראתם, מתקבלים סמלים נוספים בתקשור על-ידי המטפלים המחויבים לטפל בזולתם מתוך אהבה עמוקה ותחושת של אחדות ברמת המודעות הקולקטיבית. כך נולדו שיטות טיפול הממשיכות את הרייקי – מקור שמותיהן השונים הוא במטפלים שהתחברו לשיטה ולסמלים החדשים.
לדוגמא: KATHLYN MILNER - הביאה אלינו את שיטת ה- REIKI TERA MAI ™- PATRICK ZEIGLER את שיטת ה- SKHM
WILLIAM RAND  - קיבל את מתנת ה- ™ KARUNA REIKI ומטפלים נפלאים נוספים.
 
השימוש ברוב הסמלים מותנה בחניכה על-ידי מאסטר שהוסמך לבצע את הטקס הזה ואשר יפתח בפני תלמידיו את הערוצים דרכם תזרום אנרגיה מרפאה ונעלה, אנרגיה של אור. קור ה- SENTEGRA עושה אינטגרציה בין הרייקי המסורתי לבין הסמלים הנוספים, מרכז מידע לגבי טיפולים ספציפיים, מעביר למטפלים ידע עתיק וקדוש של הילינג בצורת טכניקות, סמלים ומידע להעצמת ויעילות הטיפול, מדיטציות להעצמה אישית למטפלים, הבנת הרקע הפסיכולוגי של מחלות, שימוש בהיגדים מתאימים (AFFIRMATIONS), שילוב עזרים נוספים בטיפולים כגון קריסטלים ואביזרים שונים, הגנות וטיהור למטפלים ולמטופלים, גישות נכונות לטיפול, אתיקה של יחסי מטפל – מטופל... ועוד.
 
אין כל ערך למידע ולהתחברות לשיטות הריפוי של ה- SENTEGRA, אם אלו יימצאו בידיהם של אנשים שאינם ראויים להשתמש בהן, אך אין בכך גם כל סכנה לגרימת נזק כלשהו.
 
בעתיד, כאשר כל האנושות תגיע אל האור, תתאחד ותתחייב לאמת, אנרגיית הריפוי תהיה זמינה לכל אדם, גם ללא טקסי חניכה או קורסים למיניהם. בינתיים, קיים צורך רב באנשי אור, המתחייבים לעזור לזולתם בתקופה זו בה בני האדם בפרט והפלנטה שלנו בכלל סובלים ממצוקות רבות.
 
ליצירת קשר ופרטים נוספים על יהודית גרסיאן

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285401




עוד באותו נושא:

שיטות טיפול, תקשור, רייקי, סנטגרה, אנרגיית הריפוי, יהודית גרסיאן