ראשי | רפואה משלימה | ריבלנסינג (Rebalancing)

ריבלנסינג (Rebalancing)

ריבלנסינג היא טכניקה של מגע איטי ועמוק, שנשענת על שיטת הרולפינג, ולכן דומה מעט לעיסוי רקמות עמוקות. ריבלנסינג (Rebalancing)

שיטה זו התפתחה ע"י אושו, שהיה מדריך רוחני שלימד ועסק במדיטציות ומודעות והקים מרכז בפונה שבהודו.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

אחת מטכניקות המגע שאני מטפלת בהן נקראת ריבלנסינג, או בתרגום לעברית- בחזרה לאיזון. שיטה זו התפתחה ע"י אושו, שהיה מדריך רוחני שלימד ועסק במדיטציות ומודעות והקים מרכז בפונה שבהודו.

ריבלנסינג היא טכניקה של מגע איטי ועמוק, שנשענת על שיטת הרולפינג, ולכן דומה מעט לעיסוי רקמות עמוקות.

ההיבט המרכזי בשיטה זו הוא השינוי הרגשי שהאדם חווה דרך העבודה עם הגוף, כאשר הוא שותף מלא לתהליך שהוא עובר. מעין דו שיח עם הגוף ועם התחושות שעולות ומשתחררות תוך כדי הטיפול. זאת עבודת מודעות שונה, חוויתית ומעניינת.
ישנה התייחסות למבנה הגוף, עפ"י 6 טיפוסי הגוף של רייך,ומה המשמעות של כל מבנה מבחינת מוקדי העבודה בגוף או ברמה הרגשית. אצל רוב האנשים קיימים רוב טיפוסי הגוף המדוברים, ולעתים ניתן לראות גם טיפוס גוף מובהק.

אני מתייחסת למבנה הגוף כאל כלי נוסף שיכול לכוון אותי ואת האדם שמולי, אבל בעיקר מקשיבה לאדם ולגוף, למה שעולה ולמה שבאמת צריך כרגע. אני נעזרת גם בתטא הילינג (טיפול באמצעות אנרגיית ריפוי), ככלי נוסף שמאפשר לי להגיע לרבדים היותר עמוקים ברמה האנרגטית וברמת התת מודע- לשליחת ריפוי, לעבודה על אמונות שורשיות או לקבלת אינפורמציה נוספת שיעילה עבור התהליך.

במרכז העבודה שלי כמטפלת, נמצאות הכוונה ותשומת הלב. אני קשובה לגוף בצורה מדויקת ביותר- לקצב הנשימה, לתחושות ולרגשות שעולים,לתחושות הפיזיות בחלקי הגוף השונים (הרבה פעמים קורה שעבודה על רגליים למשל, יוצרת תחושה מסוימת בחלק מרוחק כמו בידיים,אוזניים וכו'. זה מראה על שחרור וזרימה של אנרגיה)

ישנן כמה מטרות עיקריות בתהליך כזה:
*מיזוג ואיחוד בין חלקי הגוף השונים- להביא לזרימה של אנרגיה שתאפשר לגוף לפעול ביעילות, במירב העוצמה שביכולתו, כיחידה אחת, ולא כחלקים נפרדים.
*שחרור של דפוסים רגשיים ותבניות התנהגות דרך הגוף (זיכרון תאי). לאפשר לכל התחושות והזיכרונות לעלות, גם לאלה שלא העזנו לספר לעצמנו שהן שם או שניסינו להדחיק באיזשהי פינה. היכולת לחוות את הרגש ולשחרר אותו דרך הגוף מאפשרת לנו להזדהות איתו פחות, וכך ליצור את השינוי בהתנהלות שלנו.
*יצירת החיבור לגוף- ברמה רגשית והפיזית. היכולת להבין שהגוף אוגר בתוך התאים והרקמות את כל הזיכרונות שחווינו במהלך חיינו. הבנה שהגוף הינו רובד נוסף, ולא פחות עמוק,שיכול להביא לשינוי של דפוסים, התנהלות וצורת מחשבה .
*לחזור אל קו ההתחלה- לפוטנציאל האמיתי שנמצא בכל אחד מאיתנו, לפני שהכול התחיל להיות מסובך ומורכב...לאנרגיה שזורמת בגוף ומביאה איתה שמחה אמיתית.

מי לא מתגעגע לתחושה הזאת של קלילות וחיות,
של אנרגיה ורצון לעשות דברים ולשנות,
של ידיעה פנימית חזקה שהכול אפשרי והכול בידיים שלנו...?

כמובן שחלק מהרגשות והזכרונות שעולים בתהליך כזה אינם פשוטים, אבל כך הם בעצם מתנקים מהגוף, מהרקמות והתאים, ודרכם גם מהרבדים העמוקים יותר.
תהליך כזה יוצר תחושת הבנה עמוקה של חוויות העבר שצברנו והרגשות שקיימים בנו,
חיבור לעוצמה אמיתית שקיימת בגוף מתוך איזון, שחרור וחופש פנימי.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה