ראשי | רוחניות | מודעות ככלי לחיים

מודעות ככלי לחיים

מודעות ככלי לחיים מודעות ככלי לחיים

מדוע לא הולך לי? למה הכל תקוע בחיים? האם אנו שמים לב עד כמה אותן מחשבות עתיקות עדיין מסוגלות לנהל אותנו? מודעות עצמית ככלי לחיים טובים יותר

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285926

האם אנו מודעים למה שמנהל אותנו? האם ברורות לנו כל המחשבות הקטנות שחשבנו אי פעם? האם אנו זוכרים את הרגעים בהם התכווצנו, איבדנו אמון או אמונה? האם אנו שמים לב עד כמה אותן מחשבות עתיקות עדיין מסוגלות לנהל אותנו? וזה רק מכוח היותן חבויות ולא מודעות?

כאשר חווינו את הפגיעות או את ההתכווצות היינו בזמן עבר, תינוקות, ילדים, נערים, חווינו חוויות של אז, עם רמת הבנה שתאמה את הגיל ואת האירוע, ומאז עברו שנים ואנו התרגלנו, התרגלנו למצב שהמחשבה או האמונה יצרה, והתחלנו להאמין שזה אמיתי וככה זה צריך להיות, וככה זה נכון. ולפעמים אפילו אין אנו זוכרים את מה שעבר עלינו או בראשנו, או שאנו נוטים לחשוב שאותו אירוע לא חשוב כל כך, ואז שוב אנו לא שמים לב שזה בעצם מה שמנהל אותנו, והימים עוברים, שנים עוברות, ומתבגרים. ואז מתחיל משהו לנוע מבפנים מתחילה מין תנועה לא מודעת, של רצון, רצון להבין, או לחיות אחרת, כמו רצון ללמוד, או להקים משפחה או לפתח קריירה, וכל זה לא ממש הולך, כי הנשמה, אותו חלק פנימי עמוק שלנו מבקש להתנער מהמיותר, לפנות את הישן לטובת חיים יותר הרמוניים ולשנות סדרי עולם פנימיים, וזה בדיוק הזמן להתחיל התבוננות פנימה ולצאת במסע ההבנות שיובילו לגדילה.

הכלים שעומדים לרשותנו מגוונים ועצומים, ואלה כלים לימודיים, למידה שמובילה לגדילה, לנתינה ולהתרחבות וזה חלק מהאמצעים המוצעים לך קורא יקר.

אומנות התשוקה לחיים:
עמוק בליבנו אנו מודעים לתשוקה שבנו, לטוב שבנו, לליבנו האוהב, האנרגטי, אש החיים קיימת בכולנו אך במצבנו הרדום מדי פעם מגיע הפיצוץ כמו כעסים, פחדים ודרמות, ונגרם הרס וכאב.

האומנות היא לחיות את החיים באיזון, לדעת לאחוז באש החיים, לחלום ולממש חלום ולא לוותר, לצאת למסע החיים ולהתעלות.

עלינו ללמוד ולהכיר מה שורף אותנו מבפנים, אילו הם הגורמים שמולם אנו מאבדים את השלווה, היכן אנו מוותרים שלא לצורך, היכן אנו נצמדים למחשבות והרגלים שאינם משרתים את המטרות האמיתיות שלנו.

עלינו ללמוד להבין כיצד לשלב בין המחשבה הרגש והתודעה, כיצד ליצור לעצמנו ולסביבה את האפשרות להגיע לתוצאות רצויות יותר.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על בלה אשור

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285926




עוד באותו נושא:

הגשמה עצמית והעצמה, רוחניות, רוחניות מעשית, אמונות, מודעות ככלי לחיים, בלה אשור