ראשי | רוחניות | פראניק הילינג

פראניק הילינג

פראניק הילינג מבוססת על שני עקרונות. עקרון יכולת הריפוי העצמי של הגוף ועקרון אנרגית החיים. פראניק הילינג

"פראניק הילינג" היא שיטה פשוטה אך חזקה ואפקטיבית המשתמשת בפראנה ובאפשרות להעביר אותה, לחיזוק יכולת הגוף למניעת מחלות ולטיפול במגוון בעיות פיזיות ונפשיות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

המילה "פראנה" מקורה בסנסקריט ומשמעותה אנרגית החיים. זוהי האנרגיה החיונית לכל חי ובה משתמש הגוף לריפוי ולתפקוד בריא. ביפנית היא נקראת קי, בסינית צ'י ובעברית – רוח.
כל החי והצומח על פני כדור הארץ קולט פראנה מאחד המקורות הבאים:
פראנת השמש ממריצה ומחיה את הגוף כולו. די בחשיפה לשמש של כעשר דקות ביום כדי לשפר את רמת האנרגיה של הגוף. חשיפה ממושכת מידי תגרום לנזק שכן זוהי אנרגיה רבת עצמה.
פראנת האויר נקלטת בריאות באמצעות הנשימה וכן נקלטת ישירות למרכזי האנרגיה (צ'קרות) של גוף האנרגיה המקיף את הגוף הפיזי. ניתן להגביר את קליטת פראנת האויר ע"י נשימה עמוקה בקצב איטי.
פראנת האדמה נקלטת בגוף דרך כפות הרגליים. הליכה ברגליים יחפות על האדמה מגבירה את כמות פראנת האדמה הנקלטת ומשפרת את חיוניות הגוף.
המים סופגים את הפראנה מאור השמש, האויר והאדמה איתם הם באים במגע. הצמחיה מקבלת פראנה מכל אלו וכן מהמים. בני אדם ובעלי חיים מקבלים פראנה מכל הנ"ל וכן מפירות וירקות טריים וכך הלאה.
פראנה יכולה להיות מועברת מאדם לאדם, באופן מכוון, לצרכי ריפוי.

"פראניק הילינג" היא שיטה פשוטה אך חזקה ואפקטיבית המשתמשת בפראנה ובאפשרות להעביר אותה, לחיזוק יכולת הגוף למניעת מחלות ולטיפול במגוון בעיות פיזיות ונפשיות. השיטה פותחה ע"י גראנד מאסטר צ'ואה קוק סוי מהפיליפינים ומיושמת היום במדינות רבות בעולם.
השיטה מבוססת על העקרון שהגוף הוא ישות בעלת כושר ריפוי עצמי, הגוף יכול "לתקן" את עצמו.

חוסר איזון והפרעות בגוף האנרגיה מתבטאים בהפרעות פיזיות, רגשיות ונפשיות. פראניק הילינג, טיפול ללא מגע, מיושם על גוף האנרגיה, הידוע גם בשם "אורה", העוטף את הגוף הפיזי. אנחנו מוצאים בגוף האנרגיה אזורים בהם יש עודף או גודש אנרגיה לעומת איזורים חסרי או מעוטי אנרגיה. אזורים בהם יש יתר פעילות לעומת אזורים עם פעילות איטית מאוד. הטיפול מורכב מניקוי האנרגיה, הוספת אנרגיה ואיזון ותוצאותיו מתבטאות בגוף הפיזי ובמצב הרגשי, הנפשי.
שיטת הטיפול קלה וניתנת ללמידה וליישום תוך זמן קצר ע"י כל אדם.

האם נכנסתם פעם לחדר ומיד הרגשתם טוב, היה נעים לשבת בו? ולעומת זאת נכנסתם למקום שעורר בכם רצון לצאת ממנו מהר ככל האפשר? האם חוויתם פגישה עם אנשים שבעקבותיה הרגשתם עייפים, מותשים, או אפילו מדוכאים רק מהשיחה? ולהיפך, פגישה שיצאתם ממנה מלאי אנרגיה ובהרגשה טובה? אלו דוגמאות פשוטות של העברת אנרגיה וקליטת אנרגיה המתרחשות בחיינו יומיום.
שיטת הפראניק הילינג עובדת על העברת אנרגיה, אנו מעבירים פראנה, אנרגית החיים, כדי לרפא את הגוף הפיזי. השיטה מאוד "טכנית", טכנית במשמעות שאם תבצע את ההנחיות שקבלת בקורס תקבל את התוצאות הרצויות. אין צורך לבלות עשרים שנה בלימוד סודות עתיקים, לא נדרש כוח ריפוי מולד ולא נדרשת ראית הנסתר כדי לקבל תוצאות.

פראניק הילינג מבוססת על שני עקרונות. עקרון יכולת הריפוי העצמי של הגוף ועקרון אנרגית החיים.

עקרון יכולת ריפוי עצמי
בדרך כלל הגוף מסוגל לרפא את עצמו בקצב מסוים, אישי. אם לאדם יש פצע או כויה קלה, הגוף ירפא את עצמו והפצע יגליד תוך מספר ימים גם ללא שימוש באנטיביוטיקה. שיעול או התקררות קלה יחלפו גם הם תוך שבוע – שבועיים ללא תרופות.

עקרון אנרגית החיים
כדי לקיים חיים הגוף זקוק לפראנה, לקי, לאנרגית החיים. ניתן להאיץ ולהגביר את תהליך הריפוי ע"י העצמת אנרגית החיים בחלק הפגוע ובגוף כולו. כמו שאור משפיע על תגובה כימית, כך אנרגית הפראנה מגבירה את הפעילות בגוף, מחזקת ומשפרת את תהליך הריפוי הטבעי.

יחד עם זאת, חשוב להדגיש שפראניק הילינג אינו מחליף את הרפואה הקונבנציונלית אלא נחשבת לרפואה משלימה הפועלת "ליד" הרפואה הקונבנציונלית

איך מתבצע הטיפול?
הטיפול בשיטת פראניק הילינג יכול להעשות כאשר המטפל והמטופל באותו חדר, כאשר המטפל במקום אחד והמטופל במקום אחר (אין משמעות למרחק) או טיפול עצמי, המטפל מטפל בעצמו. בכל המקרים שיטת הטיפול זהה וכוללת את השלבים הבאים:
1. ראיון. על המטפל לשמוע מהמטופל מה הבעיה שמטרידה אותו (המטפל אינו מתיימר להיות רופא ואינו מאבחן) וכן ליצור את הקשר הראשוני.
2. סריקת גוף האנרגיה של המטופל. המטפל אינו נוגע בגוף הפיזי. סורקים את גוף האנרגיה, את אנרגיית האיברים הבעייתיים ואת אנרגיית הצ'קרות.
3. ניקוי כללי של גוף האנרגיה.
4. ניקוי יסודי של האיברים והצ'קרות הרלוונטיים לבעיה. בשלב זה המטופל כבר מתחיל להרגיש הקלה.
5. הוספת אנרגיה לצ'קרות בהן יש חוסר באנרגיה.
6. ייצוב גוף האנרגיה במצבו הנקי והמחוזק.
7. סריקה נוספת של גוף האנרגיה, ברור עם המטופל, באם יש צורך ממשיכים בטיפול.
8. סיום הטיפול ע"י ניתוק קשר האנרגיה בין המטפל למטופל.

לכל מחלה או בעיה יש את הפרוטוקול המתאים המנחה את המטפל באילו צ'קרות לטפל, מה סדר העבודה וכו'. פרוטוקול הטיפול בדלקת אוזניים שונה מפרוטוקול הטיפול בשפעת, הטיפול בחרדות שונה מהטיפול בנדודי שינה אך כולם בנויים על פי השיטה שתוארה לעיל.
מכיוון שהטיפול הוא לגוף האנרגיה ולא לגוף הפיזי, יכול לחלוף זמן מה (בין מספר דקות לכמה שעות) עד שהמערכות הפיזיות יקלטו את הטיפול וימשיכו עם תהליך הריפוי הפנימי הטבעי.

אורנה אילן למדה את השיטה מתלמידו של גראנד מאסטר צ'ואה קוק סוי בהיותה בהודו. עם שובה לארץ החלה ליישם כאן את הטיפול בשיטת הפראניק הילינג. חברים המכירים את אורנה כמי שעוסקת בתחום ה"ריאלי" של החיים, מתמטיקה, מחשבים, ניהול עסקי וכדו', לא הבינו מה "נפל עליה". לאחר טיפול אחד הם הבינו. מיגרנה שנעלמה, תינוק שהחלים מדלקת אוזניים ללא אנטיביוטיקה, שחרור מחרדות ודוגמאות נוספות הבהירו את עוצמת השיטה. יחד עם זאת חשוב להדגיש שפראניק הילינג לא מתיימר להחליף את הרפואה הקונבנציונלית אלא להשלים אותה.
לפני כחצי שנה הוסמכה אורנה אילן ע"י גראנד מאסטר צ'ואה קוק סוי ללמד פראניק הילינג בישראל. משתלמי הסדנאות שלה מקבלים את תעודותיהם מה INSTITUTE FOR INNER STUDIES, INC שהוקם ע"י גראנד מאסטר צ'ואה בפיליפינים.

מפגשים של בוגרי הסדנאות להמשך תמיכה ולמדיטציה קבוצתית מתקיימים אחת לחודש.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

רוחניות, אנרגיות, פראניק הילינג, אנרגית החיים, הילינג, פראנה