ראשי | פירוש השם | משמעות השם אוהד

משמעות השם אוהד

משמעות השם אוהד. משמעות השם אוהד

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

פירוש/מקור השם: נגזר מהפועל 'לאהוד': לגלות אהדה, לחבב, לגלות סימפטיה, להשתתף ברגשות. השם מופיע בצורת גוף ראשון בזמן עתיד.

יסודות הטבע בשם: א- אוויר ו- אדמה ה- אש ד- אש.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: א' ערך גימטרי: 1.

מספר נומרולוגי: 7.

קלף טארוט: מס' 0- השוטה (the fool).

משמעות אסטרולוגית: יסוד אוויר, כוכב אורנוס.

צבע מקושר לכוכב: כחול.

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: אמטיסט, אלמוג כחול, טורמלין שקופה, המטייט.


תכונות וכישורים:
על היעדר נוכחות יסוד המים בשם מפצה המספר הנומרולוגי המזוהה עם מזל דגים, הוא בן למשפחת מזלות המים. בהשפעתו אדם זה ניחן בנטיות רוחניות מובהקות. מגלה הוא מידה של חביבות לסביבתו, נכונות להקריב עצמו, להיות קשוב לצרות של אחרים ולגלות הבנה למצוקות הזולת. הוא ניחן בעולם פנימי עשיר, בנטייה להשקיף על העולם מבעד ל"משקפיים פילוסופים" ובאינטואיציה חריפה.

בשילוב השפעת האוויר, הוא בורך ביכולת לחשיבה מופשטת, בחשיבה לוגית, מעמיקה וחקרנית, בדמיון ומעוף ומכאן בכושר המצאה, בתפיסה אנליטית מדהימה, בראייה רחבה ובפתיחות.

יסוד האש מעצים בו את אנרגיית הפעולה, את תנופת העשייה, את היוזמה והאימפולסיביות. בהשפעת אורנוס הוא נוטה לפרק את כל שאינו מביא עוד תועלת, להעמיד בסימן שאלה כל דבר ( אף שאינו שנוי במחלוקת) ולחוות תהפוכות ותמורות בתחום המחשבתי. זהו אדם הזקוק למרחב פעולה מלא,למרחב מחייה בלי הצקות והגבלים. לרוב, אינו נוהה אחר  ערכים חומריים, ואת נכסיו ישתדל לצבור בעולם הרוח ולא בעולם החומר. מייחס חשיבות לדברים בעלי עומק ומשקל ונוטה לבוז לאנשים העוסקים בזוטות. יתרחק משיחות סלון בטלות וריקניות ויעדיף את השקט והפרטיות. חולשותיו עשויות להתבטא, בין היתר, במצבי רוח הנעים מהתלהבות לדיכאון, משביעות רצון לאכזבה- ניגודים אשר מביאים אותו לחוסר יציבות. כמו כן, מועד הוא לפיתוח רגשות שליליים ולהתפרצויות לא נשלטות. זקוק לעידוד ולדרך לשחרר כעסים על מנת שלא יגעש באופן תמידי.

יש בו באדם זה מן התמימות והילדותיות, אמון מוחלט בצדקת הדרך ונטייה ללכת אחר רעיונות נעלים. ישאף לבן זוג אשר יהיה מסוגל להתעלות עימו לגבהים רוחניים נשגבים. לאחר בחירתו, יתגלה כטיפוס משפחתי, כיציב בקשריו הזוגיים, קשור באהבה רבה לילדיו ולבן הזוג, מיני וחושני.

במישור התעסוקתי, יעדיף לפעול לבדו מאשר בעבודת צוות ומכל מקום, יתקשה לתפקד תחת שרביטו של אדם אשר אינו ניחן במידות רוחניות כלשהן. במגעו עם הזולת נוטה לנהוג כילד, וכך גם נתפס: מעניין ומחיק, לא אחראי מספיק ולא יציב. משתדל להיות בחברת אנשים, לעזור כמה שיותר, לשמח אנשים ולהרשים נשים (או גברי).

לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה