ראשי | פירוש השם | משמעות השם אביב

משמעות השם אביב

משמעות השם אביב. משמעות השם אביב

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדיהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.


פירוש/ מקור השם: אחת מעונות השנה, בין החורף לקיץ. זהו זמן תחילת הקציר בארץ ישראל "בחודש אביב" (שמות י"ג ד).

יסודות הטבע בשם: א- אוויר ב- אדמה י- אדמה ב- אדמה.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: ב' ערך גימטרי: 2.

מספר נומרולוגי: 6.

קלף טארוט: מס' 1- הקוסם (the magician).


משמעות אסטרולוגית: כוכב חמה (מרקורי).

צבע מקשר לכוכב: כתום זהב

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: אמטיסט, גארנט, אובסידיאן סנופלקס, טופז כחול, ספינל סגולה

תכונות וכישורים:

יסוד האוויר בשם מייצג את האלמנטים הזכריים, האקטיביים והרוחניים של אדם זה. יסוד האדמה מייצג את היסודות הנקביים, הפסיביים והחומרניים. שלוש מאותיות השם מקושרות ליסוד האדמה המשפיע בצורה מהותית על אישיות אדם זה. אדם זה ניחן בתחושה אובייקטיבית, תחושה המאפשרת לו לקלוט את הנתונים המוחשיים ואת המציאות באופן ישיר. במצב זה יש לו את היכולת להבחין בין ערכים שונים ויכולת להבדיל בין כמות לאיכות.

בהשפעת יסוד האוויר ומרקורי הוא השתבח בחשיבה קולחת, אינטליגנציה, שנינות וחריפות שכל. הוא חושב מהר על אפשרויות, דעות, סיבות וביכולתו לעשות רציונליזציה של דברים. אדם זה נוטה לאהוב יציבות, קביעות ויתמיד בפעולותיו ומעשיו. יחד עם זאת, בהשפעתו של מרקורי אדם זה מסוגל להסתגל במהירות לשינויים, לגשת לנתונים חדשים ולהגיב בהתאם.

בהיעדר יסוד המים ובהיות מרקורי כוכב לא אמוציונאלי, עולם הרגשות ומעמקי הנפש אינם חלק מהוויתו. בהשפעת המס' הנומרולוגי אדם זה מקרין סביבו אנרגיה חמימה, סימפטית ואוהדת לזולת. היעדר יסוד האש מפוצה על ידי האנרגיה המוקרנת ממרקורי אשר גורמת לאדם זה להיות נמרץ ונלהב. האות ב' מסמלת יציבות ואיזון בין חומר ורוח. אדם זה ניחן בשלווה פנימית ובנטייה להרמוניה ושלום המופרים מעת לעת בחוסר שקט, חוסר מנוחה, תנועתיות ורב צדדיות. הקוסם בקלף, מסמל התחלות ממשיות של דברים לאחר שנבדקו ותוכננו מראש. אדם זה כדמות הקוסם, עשוי להיות בעל תכונות רוחניות גבוהות ונעלות או לחילופין שרלטן המנסה לעבוד על הסובב אותו. בין תכונותיו הבולטות: תקשורתיות גבוהה, תפיסה מהירה יכולת הבנה עמוקה ושילוב בין מהויות החומר למהויות הרוח. הוא נוטה לשקף ולבטא לעומק אירועים ונושאים שונים במהלך חייו. זהו אדם המתפתח בכוחות עצמו, אוהב בית, זקוק למסגרת יציבה ובטוחה בחיים ומתגאה ביכולת הכספית ובהישגים החומריים.

קישורים:
לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?

לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה