ראשי | פירוש השם | משמעות השם הראל

משמעות השם הראל

משמעות השם הראל. משמעות השם הראל

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדיהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.


פירוש/ מקור השם: כינוי למזבח עבודת האל בפי הנביא " וההראל ארבע אמות" (יחז' מ"ג טו).

יסודות הטבע בשם: ה- אש ר- אוויר א- אוויר ל- אוויר.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: ה'  ערך גימטרי: 5.

מספר נומרולוגי: 2.

קלף טארוט: מס' 4- הקיסר (the emperor)

משמעות אסטרולוגית: מזל טלה.

צבע מקושר למזל: אדום.

קריסטלים המחזקים את תכונות המזל: יהלום, ספיר לבן, בלאדסטון, סיטרין, ג'ייד.


תכונות וכישורים:
האוויר והאש מייצגים את האלמנטים הזכריים, האקטיביים והרוחניים. היות ויסודות אלו שלוטים בשם (גם הטלה הוא בן למשפחת מזלות האש) ויסודות האדמה והמים נעדרים, מודגש חוזקו של אדם זה בכל הקשור באיכויות הגבריות וחולשתו באלמנטים הנקביים, הפסיביים והחומריים. בהשפעת יסוד האוויר אדם זה ניכר בהיבט השכלתני, אינטלקטואלי, מחשבתי, יצירתי ותקשורתי. הוא בעל חשיבה מהירה וקולחת, יכולת הבעה מילולית מופלאה, נטייה למחשבה מעמיקה וחקרנית בכל האמור וקשור לפילוסופיה והגות עם נטייה רבה לרוחניות. כאוויר הנע במהירות, לאדם זה נטייה לחוסר סבלנות ולחוסר יציבות. בהשפעת הטלה ויסוד האש הוא רווי בחיוניות מעוררת, מחשבה ורגש הבוקעים בצורה נמרצת וללא פשרות. יש בו יכולת התחדשות, התלהבות, עצמאות, יוזמה ונכונות תמידית לפעולה.

בהשפעת האות הדומיננטית הוא אדם חם ואנרגטי, מהיר, אמיץ אך גם קל להתעצבן.למרות זאת, הוא אינו נוטה לנטור טינה לאורך זמן וסלחן כדרכם של ילדים. אדם זה יודע להיות חבר נלהב ואוהב לעזור ולתמוך, יש בו השתתפות כנה בבעיות הזולת כמו גם צורך בתשומת לב ואהבה. הקלף מסמל כוח, עצמה, שליטה, עצמה רוחנית ואנרגיה רבה, שליטה על אחרים מכוח סמכות הנובעת ממעמד או מאישיות. האות מסמלת את המרכז הרוחני של העולם, את האלוהיות. הכוח השולט ביקום אינו צריך הוכחות לעוצמתו ובוודאי לא הוכחות פיסיות (עושר, הצלחה,חכמה וכיוב') עוצמתו היא הכוח הרוחני המניע את היקום. כמו הקיסר שעוצמתו טמונה בעצם היותו הקיסר: הכול נכנעים למרותו וסמכותו, כך גם אדם זה דורש באקטיביות ולחוץ ופועל עד שהכול נכנעים לרצונו. היעדר יסוד המים הלא הוא סמל לעולם הרגשות, מחליש את חיבורו של אדם אל עולמו הפנימי, את יכולתו להזדהות, להכיל ולרדת לעומקה של נפש. בהשפעת המס' הנומרולוגי הוא נוטה לפתח שריון מחוספס כלפי חוץ אך עמוק בפנים הוא עשוי להתגלות כטיפוס רך ועדין.

ביסודו הוא אדם תלותי הנוטה לפתח תלות רגשית עזה במושאי אהבתו. טקט ודיפלומטיה מסייעים לו לקיים מערכת הרמונית של יחסים עם הסובב אותו. בן הזוג נהנה מאדם זה כי הוא מרתק ומעניין מאוד אך בהשפעתו המובהקת של יסוד האוויר והעידר יסוד האדמה, הוא איננו יציב באהבה ולא רומנטי. יש לו קושי אובייקטיבי להתחבר מהלב. בהשפעת האש והאוויר חשוב לתת לו את מרחב המחיה שלו ולגרום לו לשוחח על מה שמפריע לו כדי שלא ישמור בבטן טינות וכעסים הגורמים לו להתפרצויות זעם. הוא עשוי לסבול מחוסר איזון בין השכל לרגש, מחוסר שקט וחוסר מנוחה יחד עם זאת הוא אדם נעים, אהוב, חברותי ומקובל מאוד בחברה.

לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה