ראשי | פירוש השם | משמעות השם אור

משמעות השם אור

משמעות השם אור. משמעות השם אור

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדיהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

פירוש/מקור השם: זהר, נגה, נהרה, ההיפך מחושך "יהי אור ויהי אור" (ברא' א' ג).

יסודות הטבע בשם: א- אוויר  ו- אדמה ר- אוויר .

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: א' ערך גימטרי:1.

מספר נומרולוגי: 9.

קלף טארוט: מס' 0- השוטה (the fool).

משמעות אסטרולוגית: יסוד אוויר, כוכב אורנוס.

צבע מקשר לכוכב: כחול.

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: אמטיסט, אלמוג כחול, טורמלין שקופה, המטייט.


תכונות וכישורים:
ליסוד האוויר השפעה מהותית על אישיות אדם זה. בהשפעתו, אדם זה ניחן בכישורים מחשבתיים, אינטלקטואלים, תקשורתיים ויצירתיים מפותחים. הוא בורך בחשיבה חקרנית, מנתחת ומעמיקה, בתפיסה אנליטית, בראייה רחבה ובחדות לשון. זהו אדם בעל מקוריות, מעוף כושר המצאה ומידה רבה של יוזמה. יש ויתגלה כזקוק למרחב פעולה מלא, למרחב המחייה שלו ללא הצקות. בהשפעת המספר הנומרולוגי הוא ניחן באנרגיה רבה וביכולת ביצוע מרשימה, באומץ לב רב וביושר אישי, בנפש אופטימית, נדיבה וטובת לב. לעיתים, יימצא כמי שמתקשה לדחות סיפוקים ומתאווה לממש את רצונו כאן ועכשיו, כמי שמתקשה לעקוף מכשולים ונוטה להסתער עליהם חזיתית כמו מבקש להטיח ראשו בכותל.

בהשפעת אורנוס הוא מועד למהפכים בתחום הלוגי, המחשבתי. הוא יטה לחפש את הסיבות למהפך בחייו. מאחר והוא מושפע על ידי יסוד האוויר, הלוגי, הוא מנסה לחפש סיבות רוחניות בלתי רציונאליות ולכן הוא עלול להחמיץ את העיקר מכיוון, שאם הגורם למהפך נעוץ בסיבות רוחניות שאינן לוגיות, הוא יתקשה להבינן וישוב על טעויות העבר, אלו שהביאו אותו למהפך הנוכחי בחייו. זהו אדם שאוהב לעזור לזולת, יש בו תמימות, ילדותיות, אינטואיציה מפותחת ונטייה ללכת אחר רעיונות נעלים. אורנוס משפיע על מצבי רוחו וגורם להם להשתנות תכופות מקיצונות אחת לשנייה. ניגודים אלה עלולים להביא אדם זה לחוסר יציבות. אל עניין הזוגיות הוא יטה להתייחס באהדה רבה, אך בגין אופיו המעט אימפולסיבי הוא עשוי למעוד פה ושם. יחד עם זאת, הוא אדם משפחתי, מבכר את היציבות על פני השינוי בזוגיות, יצרי ומיני מאוד. קשור באהבה רבה לילדיו ולבן הזוג. בהיעדר השפעה של יסוד המים המעורר את הנגיעה בעולם הנפש והרגשות, הקשר הרגשי שלו מבוסס על חומרנות ומעשיות ופחות על ביטוי אהבתו במילים רגשיות.

חולשותיו יתבטאו, בין היתר, בנטייה לחוסר מנוחה, לבלבול, לקושי להגיע להחלטה עצמית ולזיהוי רצונותיו ולעיתים אף לאי נאמנות. עליו להישמר מפזיזות קלות דעת וחוסר אחריות. אדם זה ישתדל להקיף עצמו באנשי מעשה היודעים כיצד יש לחגוג את החיים, יתגלה כטיפוס חברתי וחברותי, אוהב אדם ונכון להושיט עזרה.

קישורים:
לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?

לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה