ראשי | פירוש השם | משמעות השם יעקב

משמעות השם יעקב

משמעות השם יעקב. משמעות השם יעקב

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

פירוש/מקור השם: בו יצחק מאשתו רבקה, אחיו התאום של עשו (ברא' כ"ה כו).

יסודות הטבע בשם: י-אדמה ע- אדמה ק- מים ב- אדמה.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית:י' ערך גימטרי: 10.

מספר נומרולוגי: 2.

קלף טארוט: מס' 9- נזיר (the hermit).

משמעות אסטרולוגית: מזל בתולה.

צבע מקשר לכוכב: כתום זהב.

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: אמטיסט, גארנט, אובסידיאן סנופלקס, טופז כחול, ספינל סגולה.


תכונות וכישורים:
האדמה והמים מייצגים את היסודות הנקביים, הפסיביים והחומרניים. איכויות שני יסודות אלה יהיו בולטים מאוד באישיות אדם זה שכן, גם המס' הנומרולוגי מזוהה עם כוכב ירח ומזל סרטו הנשלטים על ידי יסוד המים. בהשפעת יסוד המים והמס' הנומרולוגי, אדם זה יתגלה כטיפוס ביתי ומשפחתי, הזקוק לחיזוקים ותמיכה הנדרשים לו למען חיזוק בטחונו העצמי. הוא צרכן נאמן של חום, פינוקים ואהבה ועשוי להתגלות כטיפוס תלותי, אף אם כלפי חוץ ידמה כי הוא עטוי בשריון מחוספס. זהו אדם רגיש, בעל אינטואיציה חריפה ודמיון עשיר.

המס' הנומרולוגי מפצה במעט על היעדר יסוד האוויר ( זה השולט על איכויות האינטלקט, המחשבה והשכל), ובהשפעתו אדם זה ניחן בזיכרון חריף. בהשפעת יסוד האדמה הוא יטה להיות מאוד ארצי, יציב, מעשי ושקול. אוהב קביעות ומתרחק משינויים, עיקש בדעתו משזו התקבלה, ומבכר את מנעמי החיים. היעדר יסוד האש והדגש של יסוד האדמה מבטאים את היותו פסיבי, נוטה לחוסר מרץ, נעדר התלהבות ואומץ ובעל נטייה מועטת לפעלתנות ולאנרגיה רבה. האות י' היא האות הקטנה ביותר ולכן מייצגת ענווה, פשטות וצניעות. אדם זה יתגלה כצנוע ללא קשר לחינוך.

בהשפעת מזל בתולה, הוא יתגלה כבעל יכולת ניתוח הנעשית בקפדנות, פרט אחר פרט, בסבלנות רבה, בשליטה מלאה, בנחישות, בערנות ובענווה. יש בו היכולת להפיק מנתוני יסוד גולמיים מוצר גמור ומושלם והוא זקוק לחומר כדי שרעיונותיו יוכלו להתממש. הוא בעל כושר ניתוח מעולה, דקדקנות ושיטתיות. ארגון וכשרון אבחנה מופלא הם המאפשרים לו להיות טוב בכל הקשור לדברים ופרויקטים קטנים. בגלל שמזל בתולה נשלט על ידי יסוד האדמה אפשר לסמוך עליו שהידע הגיע מבחינה מעמיקה ויסודית. הבעיה נובעת מכך שלעיתים על מנת להגיע להבנה העמוקה הזו הם נזקקים לשקט והתבודדות. בנוסף לאמור לעיל, מסמלת האות י' הארה רוחנית והתקרבות רוחנית.

קלף הנזיר מלמד כי הבנת האמת אינה תלויה באמצעים נוספים מלבד האדם עצמו. חכמתו נובעת מבדידות והתבודדות ממושכות. בחיבור עם הקלף- לעיתים עקב השאיפה להגיע להארה פנימית מתחזקת הנטייה להתבודדות באופן קבע. נטייה זו עשויה לגרום נזק לאדם זה, שכן יש ויתעורר קושי להשתלב בחברה והתבודדות תהווה מכשיר לבריחה מהמציאות וחוסר יכולת להתמודד עימה. בעיני חבריו ייתפס אדם זה כאדם אחראי, בטוח וחומרני.

לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה