ראשי | פירוש השם | משמעות השם מעיין

משמעות השם מעיין

משמעות השם מעין. משמעות השם מעיין

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

פירוש/מקור השם: נביעה, מקור מים "מעין ונחל" (תה' ע"ד טו).

יסודות הטבע בשם: מ- מים  ע- אדמה י- אדמה ן- מים.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: מ' ערך גימטרי: 40.

מספר נומרולוגי: 8.

קלף טארוט: מס' 12- התלוי (the hanged man).

משמעות אסטרולוגית: יסוד המים, כוכב נפטון.

צבע מקושר לכוכב: אינדיגו (כחול-סגול).

קריסטלים מחזקים את תכונות הכוכב: אמטיסט, גארנט, מלאכית,סמוקי קוורץ.


תכונות וכישורים:
אדם זה נישלט על ידי יסודות האדמה והמים. הן האות הדומיננטית, והן כוכב נפטון נשלטים על ידי יסוד המים. תחת השפעתו של נפטון אדם זה שרוי בחיפוש מתמיד אחר השלמות המוחלטת. הוא בעל יכולת אינטואיציה עמוקה מאוד והרגשה של יכולת להיכנס למעמקי הנסתר של עולם הרגשות. יכולתו לשאוב ממקור הרגשות מתבטאת בעומק, ברכות, ובמקור היצירתיות ובתעצומות נפש.

בקלף התלוי, פניו אינן משקפות כאב וסבל. הוא קורן ומוקף בהילה זוהרת. זהו הקדוש המעונה המקריב עצמו למען אידיאלים נעלים, נכונות להקרבה עצמית, צורך לוותר למען הזולת. הקלף מרמז שעלינו להסתכל לא רק על המראה החיצוני של הדברים אלא לצלול לעומק – רק שם תימצא האמת. אדם זה שופע, רוצה לתת ולעזור לזולתו אך דרך פעולתו אינה בהכרח חיצונית ונראית לעין כי אם נסתרת, מתחת לפני השטח כתכונתם של המים: "שקטים וחודרים עמוק", העשייה והעזרה נעשית בשקט ובצניעות מתוך רצון לעזור ולהועיל גם לאחרים ולא מתוך רצון להצלחה עצמית בלבד.

האות מ' מסמלת את יסוד המים – מצד אחד שואף לקבל ומצד שני להרוות ולהחיות. זהו אדם המסוגל לקבל וגם לתת לחברה שמסביבו, בעל גמישות והסתגלות למצבים כמו המים המקבלים את צורת הכלי אליו הם מוחדרים. כמים, הוא עשוי להיות שלוו ורגוע כלפי חוץ אבל בפנים, מתחת לפני השטח, רוחש ומלא פעילות חיובית או שלילית. השפעת יסוד האדמה המבוטא בשורשיות, יציבות על הקרקע, עקביות ומעשיות ממתן ומאזן את הנטייה לרחף ולא להיות כאן ועכשיו. יחד עם זאת, גם בהשפעת המס' הנומרולוגי הוא ניחן בתכונות מיסטיות מובהקות ולמרות היעדר יסוד האוויר (שליט הרוח) יש לו נטייה לרוחניות וחיי רוח.

הפן השכלתני והאינטלקטואלי מפותח אצלו פחות בעוד שהפן הרגשי, האינטואיציה והחיבור למעמקי הנפש מפותחים מאוד. בהשפעת המס' הנומרולוגי הוא ניחן בסגנון חשיבה מתוחכם ובדרך פעולה מתחכמת. מופעו של יסוד האש מעורר באדם זה אנרגית חיים, חום, מיניות, לבביות ושמחה.

לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה