ראשי | פירוש השם | משמעות השם קורל

משמעות השם קורל

משמעות השם קורל. משמעות השם קורל

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.


פירוש/מקור השם: שם לועזי שפירושו העברי "אלמוג".

יסודות הטבע בשם:  ק- מים  ו- אדמה  ר- אוויר  ל- אוויר.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: ק'  ערך גימטרי: 100.

מספר נומרולוגי: 3.

קלף טארוט: מס' 18- הירח  (The Moon).

משמעות אסטרולוגית: מזל דגים.

צבע מקשר לכוכב: לבן.

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: אקוומרין, בלאדסטון, קורל, אופל, טורקיז.


תכונות וכישורים:
היעדר יסוד האש מהשם מפוצה על ידי המספר הנומרולוגי המזוהה עם מזל קשת הוא בן למשפחת מזלות האש. בהשפעת האות הדומיננטית, מזל דגים ויסוד המים, אדם זה מאופיין ביכולת הזדהות עמוקה עם נפש הזולת, במידה רבה של רחמים ורצון לעזור לאנשים (העזרה יכולה להיות פיסית, נפשית או חומרנית). הוא בעל אינטואיציה מופלאה ויכולת לחלחל לעומקם של דברים, של רגשות. זהו אדם אוהב, רומנטי, הזקוק להרבה מגע וחום, לתמיכה ורוך.

כמים המתאימים עצמם למיכל אליו הם מוחדרים, אדם זה יודע כיצד להתמזג ולהסתגל למצבים ותופעות מורכבות. בשילוב השפעת המספר הנומרולוגי, הוא ניחן בכישורים יצירתיים יוצאי דופן, כישוריו הדרכה והוראה וכושר מילולי מפותח. יש לו יכולת הקשבה נדירה אך כוחו הגדול וגם נשקו היא השתיקה. הוא יתגלה כשומר סוד מופלא וכאחד המבין את מהותם הפנימית של הדברים. אדם זה מסוגל לקלוט ערכים מופשטים ולתרגמם למושגים מעשיים, ניחן באינטליגנציה גבוהה ובחוש המור דק ומושחז. החוג החברתי אליו ישאף יהא מורכב מטיפוסים יצירתיים ואינטלקטואלים אך יחד עם זאת יש בו רגישות מיוחדת לכל הסובב אותו ויכולת להיות קרוב ללבו של הזולת.

הקלף מסמל את תת המודע, מיסטיקה ורוחניות, רגש ונקביות, אינטואיציה ומהות רוחנית רגשית באדם. לאדם זה נטייה רבה יותר לחיי הרוח מאשר לחיי החומר. נוטה הוא לפעול ע"פ האינטואיציה ולא ע"פ שיקול דעת, תוך שהוא פועל לרוב מתת המודע ובעיקר בהתאם לרצונותיו ושאיפותיו. לכן, יכול הוא להתגלות מחד כאגואיסט ומאידך כמסור לאחר. זרעי הרוחניות והמיסטיקה זרועים עמוקים בהוויתו וממתינים לנביטה.

האת ק' מסמלת חיבור ליקום, לנשמה לאלוהות, ולבריות. בעיקר, מסמלת היא את היכולת להגיע לרמה הגבוהה של הבריאה. האות ק' מייצגת מחד, את הקדושה והאלוהות ומאידך, את הקוף תוך שהיא מדגישה את תכלית קיומו של האדם ביקום: מיקומו בין הדרגה הרוחנית הגבוהה ביותר של יצירי הבריאה האלוהית לבין החיה הנקראת 'קוף', מזכירה לאדם שאם ברצונו להגיע לדרגות רוחניות גבוהות ולמצות את היכולות הטמונות בו, עליו להתעלות אך מעבר לגשמיות, שאם לא כן, ימצא בדרגת החיה.


לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה