ראשי | פירוש השם | משמעות השם גלית

משמעות השם גלית

משמעות השם גלית. משמעות השם גלית

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.


פירוש/מקור השם: הטיה נקבית ללשון 'גל'.

יסודות הטבע בשם: ג- אש ל- אוויר י- אדמה ת- מים.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: ג' ערך גמטרי: 3.

מספר נומרולוגי: 11.

קלף טארוט: מס' 2- הכוהנת הגדולה (the high priestess).

משמעות אסטרולוגית: כוכב ירח.

צבע מקושר לכוכב: לבן, כסף.

קריסטלים מחזקים את תכונות הכוכב: מונסטון, קרנילאין, אופל, רובי.


תכונות וכישורים:
כל ארבעת יסודות הטבע מופיעים בצורה מאוזנת בשם אדם זה ותורמים לו את השפעתם במישורים השונים של החיים. המספר הנומרולוגי 11 מקנה לאדם זה את זכות הבחירה בין הנתיב הרוחני המושפע מהמספר 11 לבין הנתיב היצרי-גשמי המושפע מן המספר 2 (הוא צמצומו של 11). בהשפעת האוויר והמס' 11, אדם זה ניחן בפוטנציאל רב ועצום בתחומים רבים ומגוונים. זוהי נפש הזוכה בהשראת כוחות עליונים, באידיאלים נעלים ובשאיפות חברתיות נשגבות. הוא בעל כוח רצון חזק, השואף להשיג ידע רוחני ועושה כן כדי להשכיל אנשים נוספים ולא מטעמים אנוכיים. קול פנימי ומסתורי מכוונו באורחות חייו והוא חש כי האמת מצויה ברובד אחר של המציאות ובוודאי שלא ברובד הגשמי.

באדם זה פועמת אנרגיה יצרית עזה העשויה לעדן עצמה אל אפיקים רוחניים, פילוסופיים ויצירתיים. בהשפעת הירח יש בו רגישות גבוהה ורצון להגשמת האני, יצר הרפתקנות ומשיכה לבלתי נודע, עולם פנימי עשיר, ונטייה לעמקות.הכוהנת הגדולה שבקלף, מסוגלת ללמוד ולאגור כוחות רוחניים לעומק ולהשתמש בהם להבנה, לימוד ובחינה של הדברים. מאזנת בין הכוח גברי האקטיבי לכוח הנשי הפסיבי באמצעות כוחה המיני שמשמש לחיבור בין הגבר לאישה, לשם יצירת שלמות גופנית ורוחנית כאחד. הקלף מרמז גם על סוד, מסתורין, חשאיות. זהו אדם הנוטה להקדיש זמן לבחינה, לימוד, הבנה וידע עמוק של הדברים הן רוחנית והן גופנית. הוא בעל מיניות ואינטואיציה נשית, בעל צורך בסיפוק מיני כחלק מהתחברות עמוקה בין בני זוג.

בביתו יעשה כל הדרוש למען שלום בית שכן השקט וההרמוניה חשובים לו מאוד. והיה בחור בנתיב הגשמי כי אז בהשפעת המספר 2, יתגלה כטיפוס רגיש מאוד, תלותי ביסודו, הזקוק לתמיכה ולחיזוקים (מהווים תנאי לביטחונו העצמי) לחום ואהבה.

בסל חולשותיו נטייה לבלבול, אי וודאות ומצבי רוח משתנים כמו גם הנטייה לביקורתיות שלילית. יחד עם זאת, זהו אדם שיודע לתת עצות טובות, נכון לעזור לזולת אף אם יפגע, בעל יכולת הבעה עצמית, חביב ולבבי. הוא אהוב ביותר בחברה, הכול נוטים לעזור לו, יעדיף להתאים עצמו למסגרת ולא לצאת דופן.

לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה