ראשי | פירוש השם | משמעות השם עילי

משמעות השם עילי

משמעות השם עילי. משמעות השם עילי

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

פירוש/מקור השם: עליון, רם, נעלה. במקרא: האחוחי מגיבורי דוד (דה"א י"א כט).

יסודות הטבע בשם: ע – אדמה י- אדמה  ל- אוויר  י- אדמה.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: י' ערך גימטרי: 10.

מספר נומרולוגי: 3.

קלף טארוט: מס' 9 –  נזיר (The Hermit).

משמעות אסטרולוגית: מזל בתולה.

צבע מקשר לכוכב: כתום זהב.

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: אמטיסט, גארנט, אובסידיאן סנופלקס, טופז כחול, ספינל סגולה.


תכונות וכישורים:
יסוד האדמה הוא השליט העיקרי באופיו ואישיותו של אדם זה שכן גם מזל בתולה הוא בן למשפחת מזלות האדמה. בהשפעתו אדם זה מאופיין במעשיות, יציבות, עקביות, כושר התמדה, שיקול דעת ונטייה לאיטיות. בהשפעת מזל בתולה הוא בעל כושר ניתוח מעולה, יכולת להשתמש בידע ולהוציאו אל הפועל בצורה יעילה ונכונה, להפיק מנתוני יסוד גולמיים מוצר גמור ומושלם.

חיבורו העמוק לשורשיות, גשמיות ולחומר מתאזן ע"י השפעתו של יסוד האוויר התורם לו את נטייתו לרוח וכן בזכות השפעת המזל, בגינו הוא לומד לשלוט על החומר, כך שהוא נע בין החומר לרוח. יש לו יכולת ניתוח הנעשה בקפדנות, פרט אחר פרט, בסבלנות רבה, בשליטה מלאה, בנחישות, בערנות ובענווה. הקלף מלמד כי הבנת האמת אינה תלויה באמצעים נוספים מלבד האדם עצמו. חכמתו נובעת מבדידות והתבודדות ממושכות.

האות י היא האות הקטנה ביותר ולכן מייצגת ענווה, פשטות וצניעות. כמו כן מסמלת האות הארה רוחנית והתקרבות רוחנית. בחיבור עם הקלף – לעיתים עקב השאיפה להגיע להארה פנימית  גוברת נטייתו של אדם זה להתבודדות באופן קבוע, ההשלכה של כך עשויה להיות שלילית, מפני שלאדם מתהווה קושי להשתלב בחברה והידע וההארה אליהם הגיע הולכים לאיבוד. הוא פועל להכרת המהות הפנימית של האדם ממקום של שקט ושלווה, על פי רוב יבחן את עומקם של הדברים ורק לאחר מכן ייגש לביצועם.

בגלל שמזל בתולה נשלט על ידי יסוד האדמה אפשר לסמוך עליו שהידע העמוק שלו הגיע מבחינה מעמיקה ויסודית ומשאיפתו לשלמות. הבעיה נובעת מכך שלעיתים על מנת להגיע להבנה העמוקה הזו הוא נזקק לשקט והבודדות. בהשפעת האות הדומיננטית הוא בעל היכולת יכולת לרדת לפרטי פרטים, לפעמים זה בא על חשבון הראיה הכוללת. יש לו קשר חזק לתחומי העזרה והסיוע לזולת, הוא נכון להעמיד עצמו לשירות הזולת אך יותר מכל חשוב לו להיות ברור וקרוב לעצמו. זאת הוא משיג בעזרת פשטות, בהירות ורצון עמוק להתלכד עם הניצוץ האלוהי שבתוכו, זה שאחריו הוא בחיפוש תמידי.

בהשפעת המס' הנומרולוגי הוא ניחן בכישורים יצירתיים, במזל רב ובכישרון להדרכה ולהוראה. בשילוב עם יסוד האוויר הוא ניחן באינטליגנציה גבוהה וביכולת טובה להבעה מילולית. בהיעדר יסוד המים הוא מחובר פחות לעולם הנפש והרגשות. התחברותו לעצמו ולסביבתו תתרחש מהשכל או מהנסיבות ופחות מהלב. בהיעדר יסוד האש מהשם גילויים של אהבה, חום, רכות, ורגשות יהיו נדירים אצלו. 

לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה