ראשי | פירוש השם | משמעות השם לי

משמעות השם לי

משמעות השם לי. משמעות השם לי

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

פירוש/מקור השם: בשבילי, עבורי, בעבורי, כלפיי, אליי.

יסודות הטבע בשם: ל – אויר י –  אדמה.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: ל' ערך גימטרי:30.

מספר נומרולוגי: 4.

קלף טארוט: מס' 11 – צדק (Justice).

משמעות אסטרולוגית: מזל מאזניים.

צבע מקשר למזל: ירוק תכלכל.

קריסטלים המחזקים את תכונות המזל: ג'ייד, רוזקוורץ, ספיר , טורמלין.


תכונות וכישורים:
את מופעו של יסוד האוויר בשם מחזק מזל מאזניים ואילו את מופעו של יסוד האדמה בשם מחזק המספר הנומרולוגי. בהשפעת האוויר ומאזניים, אדם זה מאופיין בחוש צדק טבעי, במידה של אידיאליזם, ביכולת לחשיבה מופשטת, בשכל ישר ובהגיון צרוף. הוא יהיה מוכן להילחם למען האמת (אך ללא אלימות), ישתדל בכל מאודו למנוע חיכוכים ויריבות, יעשה כל שביכולתו לפשר ולגשר על פערים בין ניצים. ניתן לומר כי הרמוניה, שלום, פיוס ושקט חשובים לו מאוד.

האות ל' נגזרות המשורש ל.מ.ד – מעיד על יכולת למידה: קליטה של דברים חדשים והפנמה שלהם וכן כשרון למידה שכלית. האות מציינת לימוד ובנה. זהו אדם שאוהב ללמוד ולהבין דברים יותר מאשר להוציאם לפועל, שמכיר בצורך בשיתוף פעולה, בהחלפת דעות וביצירת קשרים בין אנשים. יודע ליצור קשר חם ואינטימי עם חבריו הקרובים, מסגולותיו: פתיחות, נכונות לוויתורים, קשב, מוכנות לראות שלאמת יותר מפן אחד ויכולת להגיע לשיווי משקל רגשי ושכלי.

הקלף מורה על צדק, הרמוניה, איזון עם בן הזוג, חיי זוגיות מאוזנים. החרב של הקלף מאיימת על ראשם של אלו שלא עשו את השיקול הנכון כתוצאה מאי למידה, אי הבנה של נושא. אדם זה נוטה לשקול ולבחון דברים לפני ביצועם ורק לאחר שהוא בטוח בדרכו יבצע מעשה. קיימת סכנה ב"שקילת יתר" שעשויה לעכב או למנוע קבלת החלטות ולהפסיד הכול כי איחר את המועד. במערכת הזוגית ישאף להרמוניה ואיזון עם בן הזוג מתוך השלמה. הוא בעל אינטואיציה ורגש המשמשים גם הם במערכת השיקולים יחד עם הכלים הלוגיים לקבלת החלטות.

בהשפעת האדמה והמספר הנומרולוגי הוא יחשיב מאוד את הזוגיות ואת התא המשפחתי, יתגלה כאדם יצרי ומשפחתי, כאדם שנוטה לבדוק ולבחון את בן הזוג כל הזמן ואף למתוח ביקורת שכן הפרטים הקטנים אינם נסתרים מעיניו. חולשותיו עשויות להתבטא, בין היתר, ברצון של דבר והיפוכו. בקושי לקבל החלטות, בקונפורמיסטיות ובביקורתיות חריפה. במישור החברתי, אדם זה פתוח לכל התנסות שלא תסכן את בטחונו ולא תערער את מסגרתו, עשוי להתגלות כאיש חברה מובהק נוטה לחקור ולהפליג במילים, בעל מיומנות באומנות הוויכוח ובעל יכולת שכנוע.

לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה