ראשי | פירוש השם | משמעות השם תמר

משמעות השם תמר

משמעות השם תמר. משמעות השם תמר

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.


פירוש/מקור השם: עץ פרי השייך לחד- פיסגיים, בולט בעיקר בגזעו הגבוה "זאת קומתך דמתה לתמר" (שה"ש ו' ח).

יסודות הטבע בשם: ת- מים מ- מים ר- אוויר.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: ת' ערך גימטרי: 400.

מספר נומרולוגי: 1.

קלף טארוט: מס' 21- העולם (the world).

משמעות אסטרולוגית: כוכב שבתאי.

צבע מקשר לכוכב: אינדיגו (כחול-סגול).

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: אמטיסט, גארנט, מלאכית, סמוקי קוורץ.


תכונות וכישורים:
בהשפעת יסוד המים הכה מובהקת והאות הדומיננטית, עולם אדם זה מתמקד בעיקר בעולם הרגשות. זהו אדם רגיש ופגיע, חם ואוהב, קשור אל בן הזוג והילדים, אוהב לעזור, לתמוך, לייעץ ולהושיט יד ככל אשר ניתן. הוא בעל אינטואיציה מפותחת מאוד, כושר ריכוז ועוצמה פנימית הצומחת  מכוח ההתמדה. זהו אדם חקרן המבקש לדעת את המופלא ממנו, עם נטייה להיתקע בבעיות בשל חוסר אמונה שיש פתרון ומענה לכל שאלותיו. נטייתו לשקוע עמוק בבעיות ובתחרות חומרית מקבלת עזרה מהשפעת שבתאי, המפעיל לניתוק חבל הטבור, המחבר את האדם לחומר, ומאפשר לו לנוח מהעיסוק האינטנסיבי בחומר ולהתמודד עם ההיבט הרוחני, להתחבר לרוח.

הקלף מלמד על סיום תהליך, הגעה לשלמות והרמוניה. לאדם זה היכולת ליצור שילוב ואיחוד בין מהויות שונות כדי ליצור הרמוניה בין חומר לרוח, כדי ליצור שלמות. האות מציינת את התו, סימן קטן עם מהות קוסמית  חשובה. בלעדי התווים לא תתקיים תקשורת והעברת ידעים ומסרים מדור לדור מאדם לאדם. בהשפעת יסוד האוויר המקנה לו כישורים תקשורתיים, לאדם זה היכולת לעשות שימוש מושכל במילים על מנת להשתלב בכל תחומי החיים תוך שימוש בחוש אחריות מפותח.

בקשר עם בן הזוג, ימצא כנכון להתמסרות כמעט מוחלטת, לנאמנות ולאהבה. הוא זקוק לחום, אהבה ותמיכה אך יודע להעניק זאת בחזרה. בהיעדר יסוד האש והאדמה, ימצא כפחות יצרי ומיני. המספר הנומרולוגי מפצה במעט על היעדר יסוד האש שכן הוא מזוהה עם מזל אריה הוא בן למשפחת מזלות האש. בהשפעתו אדם זה הוא בעל אישיות דינאמית, עצמאית ודרמטית. הוא ניחן באומץ, כושר החלטה וכוח רצון. נוטה לראות עצמו כמרכז היקום ולא יהסס לכפות את דעותיו על אחרים. לא אחת יתגלה אדם זה כחסר יציבות, חסר שקט ומנוחה, מבולבל ואף לא ידידותי לסביבה.

לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן


לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה