ראשי | פירוש השם | משמעות השם אורי

משמעות השם אורי

משמעות השם אורי. משמעות השם אורי

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

פירוש/מקור השם: (נאור, משכיל).
1. אבי בצלאל ממטה יהודה שהוטלה עליו מלאת המשכן (שמות ל"א ב).
2. אחד הלויים השוערים בימי עזרא (עזרא י' כד).

יסודות הטבע בשם: א- אוויר  ו- אדמה ר- אוויר י- אדמה.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: א' ערך גימטרי:1.

מספר נומרולוגי: 1.

קלף טארוט: מס' 0- השוטה (the fool).

משמעות אסטרולוגית: יסוד אוויר, כוכב אורנוס.

צבע מקשר לכוכב: כחול.

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: אמטיסט, אלמוג כחול, טורמלין שקופה, המטייט.

תכונות וכישורים:
שני יסודות שולטים בשם אדם זה, יסודות קוטביים אך משלימים. נוכחותם המאוזנת של כוחות אלה מעידה על היות אדם זה מכיל כישורים ואיכויות הנובעים מהשפעת שני היסודות. בדרך חייו, יקבע אדם זה אילו סגולות תהיינה דומיננטיות בהווייתו ובהתאם, את נטיותיו לעולם הרוח ו/או לעולם החומר. מטבעו, יהא אדם זה בעל פתיחות רבה, בעל תפיסה אנליטית תדהימה ויכולת להגיע לאיזון ברוב התחומים.זהו אדם הזקוק למרחב פעולה מלא, למרחב המחייה שלו ללא הגבלים. עשיר הוא במעוף, יצירתיות, כושר המצאה ויוזמה.

האות א' מסמלת את יסוד האוויר הגבוה. האדם בהשפעתה ישאף ללמוד ולהבין לעומק את המהויות הרוחניות של הקיום. הבעיה מתעוררת נוכח הבנתו המוגבלת למהויות רוחניות לוגיות בלבד, מכיוון שיסוד האוויר הוא לוגי וכל ניסיון הבנה מתבצע באמצעות ניסיון להכניס את המהות הרוחנית של העולם לתוך היסודות הלוגיים. מאחר שישנם דברים בעולם הרוחני שלא ניתן להסבירם או להבינם לוגית אלא דרך חוויה, עשוי הוא להתקשות להתמודד עם מהויות אלו ויש נטייתו תהא לבטלם או להתעלם מהם.

בהשפעת אורנוס, הוא נוטה להעמיד כל דבר בסימן שאלה, מועד למהפכים בתחום הלוגי, המחשבתי ולחוות מצבי רוח הנעים מהתרוממות הנפש לדיכאון. הקלף מורה על מצב בו כל האפשרויות פתוחות, לרוב לטובה. שום כיוון אינו חסום ולכל התפתחות קיים סיכויי שווה. כשוטה בקלף, לאדם זה מידה של תמימות, ילדותיות ואינטואיציה מפותחת אשר מאפשרים לו ללכת אחר רעיונות נעלים מתוך אמון ואמונה מוחלטים.

בהשפעת המספר הנומרולוגי המזוהה עם מזל אריה, הוא בן למשפחת מזלות האש, אישיות אדם זה תורכב מיחידות של דינאמיות, עצמאות, נדיבות, כריזמה וכוח משיכה אישי. הוא ניכר באומץ, כוח רצון, כושר החלטה וביטחון עצמי לא מבוטל. לרוב יחוש כי הוא חייב להימצא בשליטה מלאה ועל כן, רק לעיתים נדירות יפנה לזולתו בבקשה לעזרה. זוגיות כובלת אינה גורמת לו להתלהבות והוא יעדיף את האהבה שאינה תלויה בדבר. יחד עם זאת, משבחר את יקיר ליבו, יתגלה כטיפוס ביתי ומשפחתי, המבקש את היציבות בקשר.

בהיעדר יסוד המים, קשרו הרגשי יתבסס לרוב על חומרנות ומעשיות אך הוא יתגלה כקשור באהבה רבה לילדיו ולבן הזוג. חולשותיו עשויות להתבטא,בין היתר, בחוסר מנוחה, אי יציבות, בלבול, קושי לזהות את רצונותיו האישיים, נטייה להתפרצויות ובעשייה שאינה במחשבה תחילה. בעיני חבריו, נתפס אדם זה כחרוץ ורציני, בעל חוש הומור, חכם, אינטליגנט אך גם ציני וביקורתי ולא אחת גם רוחני

לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה