ראשי | פירוש השם | משמעות השם ערן

משמעות השם ערן

משמעות השם ערן. משמעות השם ערן

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

פירוש/מקור השם: בן שותלח מבני אפרים. (במד' כ"ו לו).

יסודות הטבע בשם: ע- אדמה  ר- אוויר ן- מים.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: ע'  ערך גימטרי: 70.

מספר נומרולוגי: 5.

קלף טארוט: מס' 15- השטן (The Devil).

משמעות אסטרולוגית: מזל גדי.

צבע מקושר למזל: אינדיגו (כחול- סגול).

קריסטלים המחזקים את תכונות המזל: אמטיסט, גארנט, מלאכית, סמוקי קוורץ.


תכונות וכישורים:
הקלף מסמל חומריות ויצרים חומריים, רצון להצליח ולעלות על אחרים מבחינה חומרית, תאוות חומרניות. בהשפעתו, בהשפעת יסוד האדמה ומזל גדי המייצג את פסגת החומרנות שבתוכה מנצנץ זוהר הרוח, אדם זה נוטה להיות חומרי וחומרני. חייו ורצונותיו נעוצים בעולם החומר, הוא שואף להצליח ולהשיג דברים בעיקר בחומר ולרוב דרך עבודה קשה ומאומצת.

הוא מעשי, יציב, שקול, קר רוח, עקבי, מחמיר ורציני, ובהיעדר יסוד האש, החום והרכות הם לא מתכונותיו הבולטות. זהו אדם מסודר, מאורגן ומתוכנן להפליא. הוא אינו נסוג מהתחייבויות ולא מאחריות שנוטל על עצמו, ניחן במודעות מקצועית ובכוח עבודה בלתי רגיל. יש לו כושר הסתגלות למציאות, עקשנות ואי- הירתעות מפני קשיים.

בהשפעת האוויר והמס' הנומרולוגי זהו אדם בעל יכולת מילולית גבוהה, היודע להתנסח ולהתבטא היטב ובעל חוש לביקורת. הוא מבכר את התנועתיות על פני הנייחות, את הקלילות, ההנאה והבילוי מבלי להשקיע מחשבה מעמיקה או להתחייב התחייבויות מעיקות. זהו טיפוס ידידותי, אופטימי, אוהב לצחוק ולחייך אך גם קל להתרגז ובעל חשיבות "אני" חזקה.

בהשפעת יסוד המים הוא בעל נטייה למצבי רוח משתנים אך המספר 5 מלמד, כי הוא גם מסתגל בקלות למצבים הפכפכים ומחבב את השינוי. היעדר יסוד האש מעיד על חוסר יוזמה ומרץ. יש בו מן הנטייה לצפות ולהמתין שהחיים ינתבו אותו ואין בו את הדחף הפנימי והאנרגיה להזיז דברים ולשנות. זהו טיפוס פחות פעיל ויותר סביל למרות שיסוד האוויר מאפשר לו לא להיות פסיבי לחלוטין שכן הוא מייצג את האלמנטים הזכריים, האקטיביים והרוחניים יחד עם יסוד האש.

לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה