ראשי | פאנג שואי | חנוכת בית וניקוי אנרגיות

חנוכת בית וניקוי אנרגיות

כאשר נכנסים לבית חדש, מומלץ מאד לעשות חנוכת בית, גם אם הבית בשכירות או לא גדול. חנוכת בית וניקוי אנרגיות

שטיפת הרצפות במי ים, הבערת עלי מרווה יבשים ומלח מתחת למיטה - איך משיגים אנרגיות חיוביות בבית חדש.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

את סוג האנרגיות בבית חדש ניתן להרגיש באופן מיידי. הרושם הראשוני הוא תמיד חשוב והוא משקף את האינסטינקט ואת התחושה האנרגטית הראשונה. לפי תורת הפנג שואי חשוב שהמקום יהיה מואר ועם כיוונים טובים לכניסת אור ושמש - הדבר יאיר לכם את החיים וישטוף את הבית באנרגיית חיים. כדאי להקפיד על תחלופת אויר – מומלץ לפתוח חלונות גדולים לאיוורר ולהכניס אנרגיה מחודשת הביתה. יש לבדוק שהחלל מתאים לצרכי המתגוררים בו ושיש מרחב מחייה מרווח ונעים. חשוב לוודא שיש יכולת לאוורר את חדר השירותים, שיש חלון, ושהוא לא פונה למטבח וכד'.

כשעוברים דירה יש לעשות תחילה ניקיון פיזי יסודי, רצוי לפני שמכניסים את תכולת הבית. לאחר הניקיון הפיזי יש לנקות אנרגטית ולטהר. אפשר לבצע את הטיהור באמצעות שטיפת הרצפה במי ים, ולאחר מכן שטיפה במים נקיים. אפשרות נוספת היא להבעיר עלי מרווה יבשים ולעבור עם העשן בכל פינות הבית, מלבד חדרי האמבטיה והשירותים. לסיום ניתן להדליק קטורת ונר. המלצה נוספת היא לעבור עם פעמונים טיבטים או פעמון רגיל בכל חלקי הבית, וגם תוך כדי מחיאות כפיים, ולהפיח שמחה ועליזות בבית.

כאשר נכנסים לבית חדש, מומלץ מאד לעשות חנוכת בית, גם אם הבית בשכירות או לא גדול. כדאי מאד, גם אם במתכונת מצומצמת. חנוכת בית מביאה לבית הרבה ברכה והתחדשות אנרגטית חגיגית, כמו כן זה מברך אישית את בני הבית. מומלץ שיהיה בחנוכת הבית אוכל רב (מסמל שפע) ומוזיקה שמחה המסמלת חיים מאושרים בתוך הבית.

שפע
ליבו של השפע בבית מצוי באזור המטבח. הכיריים יוצרים את השפע ולכן המטבח הוא מקור אנרגיה מאד חשוב. בשלו, איכלו, ארחו אורחים רבים ותזכו ב"ה לשפע בחייכם. פינת השפע נמצאת בפינה הדרום מזרחית של הבית - אווררו את הפינה, שימו בה עציץ, מובייל או מזרקת מים, כדי שהשפע יהיה בפעולה.

שמחה
השתדלו להיפרד מצעקות, דברו בשקט, עודדו את הילדים ליצירה, השמיעו מוזיקה בבית גם ללא סיבה מיוחדת, ריקדו והשתובבו עם הילדים, וגם לבד... כדי לקבל שמחה בבית, היפרדו מאלמנטים וחפצים בצבעים קודרים – עודף שחור, חום ואפור גורמים לירידה אנרגטית ומצב רוח לא טוב, מלאו את הבית בעציצים ובריח טוב. גירמו לכך שיהיה לכם כיף לבוא הביתה.

רוחניות
צרו פינה למדיטציה ודמיון מודרך, אפילו אם אתם מחליטים שזה על הספה בסלון. מומלץ להקדיש לזה פינה מיוחדת, ממנה תוכלו לתקשר עם הבריאה, ולהזמין לחייכם את כל מה שחלמתם עליו.

אהבה
מקדש האהבה נמצא בחדר השינה, צרו חלל מרווח ונקי לאהבה. השתדלו להימנע מוויכוחים בחדר השינה, תלו בו תמונות שמשקפות את האהבה שאתם רוצים, תמונות שלכם מאירועים שמחים וזיכרונות טובים. התחבקו שם וברכו את הבורא על אהבתכם.
לרווקים – הודו על האהבה שמיועדת לכם, תלו תמונה של זוגיות שבה אתם חפצים בחדר השינה.

הרמוניה משפחתית
בפינת האוכל ניתן לתלות תמונה שמסמלת עבורכם הרמוניה (תמונה של פרחים לדוגמה) או לשים על שולחן פינת האוכל אגרטל עם פרחים, קערה עם אבני מרפא או מעמד עם נרות.

בריאות
שימרו על נקיון פיזי, אל תעמיסו את החלל בעודף חפצים, הימנעו מאגירה של בגדים, נעליים ספרים וכו'. אווררו את חייכם, זה נותן תחושה מיידית של הקלה. בפינה המזרחית של הסלון ניתן לשים עציץ ולשמרו ירוק ובריא.

קריירה
כדי לקדם הקריירה בחייכם, ניתן לשים קריסטל פריזמתי או מובייל בפינה הצפונית של הבית. אם זה מקום מתאים, אפשר לתלות תעודות ששייכות לאותו תחום קריירה. אם יש לכם בבית חדר עבודה או אפילו חדר מחשב, כדאי למקמו בפינה הצפונית של הבית.

הגנות בבית
מדי כמה חודשים כדאי לשים חצי כוס מלח + חצי כוס מים מתחת למיטה – זה סופח אנרגיה עודפת. שימרו על אור ותחלופת אויר.
יש לטהר עם מרווה אחת לחודשיים בערך. אם רבים או מתווכחים כדאי לטהר אחרי זה את החלל. נר אפשר ורצוי להדליק כל כמה ימים.

ב ה צ ל ח ה !

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

פאנג שואי, טיהור הבית, חנוכת בית וניקוי אנרגיות, חנוכת בית, ניקוי אנרגיות