ספר חכמת הקלטים

חכמת הקלטים, אנדי באגוט. ספר חכמת הקלטים

הדעה הרווחת היא שהקלטים מוצאם באזור שהוא כיום צרפת ודרום גרמניה, בזמן כלשהו לפני או במהלך האלף השני לפני הספירה.


תרבותם התפשטה ברחבי הארצות הסובבות ולבסוף כיסתה את מרכז אירופה, בריטניה, אירלנד, הרי הבלקן והקרפטים. העדות הארכיאולוגית האחרונה מראה אף שהם נדדו לגבולות סין.

הדעה הרווחת היא שהקלטים מוצאם באזור שהוא כיום צרפת ודרום גרמניה, בזמן כלשהו לפני או במהלך האלף השני לפני הספירה. תרבותם התפשטה ברחבי הארצות הסובבות ולבסוף כיסתה את מרכז אירופה, בריטניה, אירלנד, הרי הבלקן והקרפטים. העדות הארכיאולוגית האחרונה מראה אף שהם נדדו לגבולות סין.

אף על פי שבסוף האלף הראשון לפני הספירה נכבשו הקלטים על ידי הרומאים, שרדה התרבות הקלטית והיא זוכה להתחדשות אמיתית בימינו.

מרבית האנשים בימינו מכירים את ההשפעה האומנותית הנרחבת של הקלטים, אף על פי שמעטים מכירים את הירושה הרוחנית הרבה ואת החוכמה שהם השאירו לנו. הקלטים היו אחת מן התרבויות האירופיות האחרונות בעלות מערכת אמונות מבוססת. אין זה אומר שהם סגדו לאדמה, אלא שהם ראו וכיבדו את עבודת הכפיים של הבריאה בכל דבר, יהיה זה עץ, צמח, אבן או שקיעת השמש. ספר זה מנסה לחקור ולגלות כמה מן ההיבטים העיקריים של הרוחניות הקלטית ואת החוכמה הנגזרת מהן.

כל אדם המעוניין לזכות בחוכמה יכול להפיק תועלת מלימוד הדרך הקלטית, מכיוון שלקלטים היה, ועדיין בהחלט יש, מה ללמד. חוכמה היא חוכמה. היא אינה רכושה של כל דוקטרינה או אמונה דתית. החוכמה היא כוח השימוש בידע לתועלת הכלל – או אם נחדש אמרה עתיקה של עובדי אלילים: "עשו כרצונכם, בתנאי שהדבר אינו פוגע באיש". על מנת לחוש שמחה ומיצוי, דורשת היכולת לעשות כרצוננו מבלי לפגוע באיש חוכמה. הנתב הקלטי מספק חלק מחוכמה זו.

מכיוון שהחוכמה אינה תלויה במערכות אמונה או בדוקטרינות, את הנלמד מספר זה אפשר לתרגם כך שיתאים לכל מערכת אמונות הדוגלת בבריאה הכרוכה בכבוד. אינכם צריכים להיות קלטיים על מנת להפיק תועלת מן החוכמה המובאת בדפים אלה. עליכם רק לגשת לספר זה בפתיחות.

כל מי שקורא ספר זה יכול למצוא נקודות ראות חדשות לגבי אופן ניהול חייו. הספר יראה לכם כיצד ההתחברות לבריאה יכולה לגרום לכם להיות מאוזנים יותר וכתוצאה מכך בריאים יותר בגופכם, בנפשכם וברוחכם. מבלי לחוות את הרוחניות הקלטית בעצמכם, תזכו אך ורק בידע!.

החוכמה נובעת מן המיזוג המעשי של הידע בחיי היומיום. מטרתו של ספר זה היא לספק הנחייה ברורה ופשוטה לגבי האופן שבו יש לחוות את החוכמה ואת נקודת הראות של הקלטים ממקור ראשון. לאחר שתסיימו לקרוא את הספר צריכה להיות לכם תמונה ברורה לגבי אמונתם של הקלטים, כיצד הם התמזגו בסביבתם וכיצד גישתם לחיים חושפת אמיתות פשוטות שהן ישימות היום הרבה יותר מבעבר.

מדריך זה של חכמת הקלטים, הינו מובא מפורט ומרתק לנושא הזוכה לפופולריות גוברת בימנו אנו. המחבר, אנדי באגוט חוקר וחושף תחומים רבים של הרוחניות והמסורת הקלטית, ומסביר איך לשלב את החכמה הקלטית בחיי היום יום. השילוב של החכמה הקלטית העתיקה והתרגילים המעשיים מאפשר לכל קורא לנצל את המסורת הרוחנית הקלטית לתועלתו.

בין הנושאים בספר:
* הכירו את ההיסטוריה והמסורת של הקלטים.
* למדו על חכמת העולם הטבעי.
* גלו את חשיבות אתרי הפולחן ומעגלי האבנים המקודשים.
* מסורת ההילינג והשימוש בצמחי-מרפא של הקלטים.
* איך לעבוד עם טקסים ופולחנים קלטיים.
* מה המשמעות של החכמה הקלטית למילניום החדש?

ספר המתאים לכל אדם המעוניין להרחיב את המודעות והרוחניות שלו.

128 עמודים, כריכה רכה

עוד מידע על ספר חכמת הקלטים





עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה