ספר קבלה

קבלה, פול רולנד ספר קבלה

הקבלה יכולה להציע כלי עזר רבים לחיים ברי-משמעות – וזה הספר שיעזור לך לעשות זאת.


בין הנושאים בספר נוכל למצוא לדוגמא:

* המקור וההיסטוריה של הקבלה.
* הצצה לתוך המיתוסים והאגדות הקשורים לקבלה.
* איך להשתמש בקבלה לצורך קבלת הדרכה ממדריכים רוחניים ומלאכים.
* איך לפרש את קלפי הטארוט בעזרת הקבלה.
* עץ החיים וסודותיו.
* מדיטציה והדמיה בעזרת הקבלה.

הקבלה יכולה להציע כלי עזר רבים לחיים ברי-משמעות – וזה הספר שיעזור לך לעשות זאת.

עצם אזכור הקבלה, המסורת המיסטית היהודית הסודית, העומדת בבסיס המאגיה המעשית והמוסרת האזוטרית המערבית, מעלה לעיתים תכופות דמיון הפופולארי מראות של ממלכות קסומות וידע אסור. אולם מהם אותם סודות נעלמים שבהם חלקו מיסטיקנים, קוסמים ונביאים במשך הדורות? כיצד ניתן ליישם אותם כיום בדרך שפוטה, מעשית למען התפתחות אישית, מודעות נפשית והתחדשות רוחנית? ומהי התורה שמושכת חסידים מודרניים מגוונים כמו המג-קוסם הידוע לשמצה אליסטר קראולי וקבוצה גדולה והולכת של כוכבי תקשורת כולל זמרת הפופ מדונה?

ייתכן שמקובלים מסתוריים מצטערים על התעניינות סנסציונית שכזו, המלווה על פי רוב בסיקור עיתונאי שטחי, אולם הקבלה היא מסורת חיה ועליה לדבר לכל דור ודור כדי לשרוד. היא מעולם לא נועדה להיות פילוסופיה מאובנת.

אחד ההיבטים הייחודיים של הקבלה היא היותה מסורת חיה. היא תמיד הסתגלה – וממשיכה להסתגל לצרכים לנסיבות של הדורות השונים. בעבר הוכיחה עצמה הן כמקור עשיר של ידע מיסטי והן כבסיס איתן לשיטה של מאגיה מעשית, ועתה מפרשים אותה מחדש מורים מודרניים ככלי לניתוח עצמי ולהתפתחות אישית.

מקובלים עכשוויים מדגישים את הפוטנציאל של המסורת בתחום ההתפתחות האישית, ומתרכזים במקבילות המהדהדות בין הפיסי, הנפשי והרוחני. הוראה שכזו שוכנת בלבה של המסורת האמיתית, ומתארת את האיזון המושלם בין ההיבטים הנפשי, הפסיכולוגי והרוחני. היסודות המאגיים הפכו מטקסים פולחניים מורכבים ומוחצנים למחקר פנימי מאיר.

130 עמודים, כריכה רכה.

עוד מידע על ספר קבלה





עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה