ראשי | ספרי העצמה, רוחניות ומיסטיקה | ספר אושו אינטימיות

ספר אושו אינטימיות

HOSO אינטימיות, אושו ספר אושו אינטימיות

קשרי "פגע וברח" היו לתופעה נפוצה בחברה שלנו, שנהייתה תלושה יותר משורשיה, קשורה פחות למסגרות משפחה מסורתיות ופתוחה יותר למין אקראי. אבל בו בזמן הולכת ומתעצמת התחושה שדבר מה חסר- איכות של אינטימיות.


קשרי "פגע וברח" היו לתופעה נפוצה בחברה שלנו, שנהייתה תלושה יותר משורשיה, קשורה פחות למסגרות משפחה מסורתיות ופתוחה יותר למין אקראי. אבל בו בזמן הולכת ומתעצמת התחושה שדבר מה חסר- איכות של אינטימיות. לאיכות הזאת יש קשר מועט מאד לצד הפיזי, אם כי מין הוא בהחלט אחת הדלתות האפשריות. גורם חשוב הרבה יותר לאינטימיות היא הנכונות לחשוף את רגשותינו העמוקים והפגיעים מתוך אמון שהאיש שמולנו ינהג בהם ברגישות הראויה. יחד עם זאת, הנכונות ליטול את הסיכון של אינטימיות חייבת להיות מעוגנת בכוח פנימי שיודע שגם אם השני יישאר סגור, ואפילו אם ימעל באמוננו, לא נסבול נזק לאורך ימים. במדריך הזה אושו מנחה אותנו ברוב חמלה ועדינות צעד אחר צעד דרך הגורמים שעושים את האינטימיות למפחידה, וכיצד להתמודד עם הפחדים, ללכת מעבר להם, ולהזין את עצמנו ואת קשרינו באופן שייצור יתר פתיחות ואמון.

אושו מאתגר את קוראיו לבחון את מערכות האמונה המותנות ואת הדעות הקדומות שמגבילות את יכולתם ליהנות מן החיים בכל עושרם ולהשתחרר מהן. הוא תואר על ידי סנדיי טיימס הלונדוני כאחד מ"אלף האנשים שעיצבו את פני המאה העשרים", ועל ידי סנדיי מיד-דיי (הודו) כאחד מעשרת האנשים- לצד גנדי, נהרו ובודהא- ששינו את גורלה של הודו. יותר מעשר שנים אחרי מותו בשנת 1990, תורתו ממשיכה להכות גלים, ולהגיע למחפשים בני כל הגילים כמעט בכל ארץ בעולם.

כריכה רכה, 173 עמודים

עוד מידע על ספר אושו- אינטימיות





עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה