ראשי | ספיישל מיסטיקה 2014 | הורוסקופ שנתי | תחזית אסטרולוגית שנתית למזל דלי

תחזית אסטרולוגית שנתית למזל דלי

תחזית אסטרולוגית שנתית למזל דלי תחזית אסטרולוגית שנתית למזל דלי

בואו לקרוא את התחזית האסטרולוגית לשנת 2014, אשר תאפשר לכם לדעת מראש מה צפוי לכם במהלך השנה הקרובה. תחזית אסטרולוגית שנתית רחבה ביותר המקיפה את כל תחומי החיים.


צפויה לכם שנה בה וויכוחים העוסקים בנושאים אינטלקטואליים, מצליחים להסעיר אתכם ומעמיקים קשרים רומנטיים. תקופת הקיץ היא הזמן הנכון להרבות בבילויים מבלי להרהר בפרשיות חסרות סיכוי. דווקא סגנון נהנתן ובלייני יעניק לכם את הקשר שאתם נכספים לו. זו גם תקופה (הקיץ) בה צפויה הרמוניה ביניכם לבין אנשים אשר צירוף אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם, מסתכם ב 6 הנחשב למספר זורם וחינני. אירועים פיקנטיים משתחלים אל יחסי עבודה. מתהדקים קשרים עם אנשים שיחסיכם עימם היו ברמה של שלום-שלום.

קריירה וכסף: מישהו שרוצה לעשות איתכם עסקים, מתגמל אתכם בעין יפה, אך עלול להפוך את עורו ברגע בו ישיג את מבוקשו. עסקים נוספים בתחום, כדאי תעשו עם אחרים. אירועים פיקנטיים משתחלים אל יחסי עבודה. מתהדקים קשרים עם אנשים שיחסיכם עימם היו ברמה של ברכות קורקטיות ודברי נימוסים. אתם מתווכים בין אנשים בעלי אינטרסים מנוגדים. בסופו של דבר צפויה לכם אסירות תודה משני הצדדים. פעילות לא שגרתית מכניסה אתכם אל החוגים הנכונים ומעניקה לכם הכרה שרציתם בה. מאידך ואם ברצונכם להישאר שם, תצטרכו להסתגל למנהגים שאינכם מחבבים. אנשים שעסקיהם חובקים עולם, ישפיעו לטובה על מאזנכם הכספי. נראה כי יש להם הצעה שלא תוכלו לסרב לה. גם אם סביבכם שורר קיפאון, הרי שעבורכם זו תקופה טובה ליזמות עסקית. אנשים יאמינו בכם ויסכימו להשקיע. רעיון מתוחכם עוזר לכם לשווק דבר-מה בדרך נבונה יותר. נראה כי איכשהו אתם עושים שימוש בהומור. דברים הנחתכים בחלונות הגבוהים, יישארו בחזקת סוד. דיווחים המגיעים אליכם מיודעי דבר (כביכול), יוכחו כלא נכונים. אדם שממבט ראשון נראה תלוש מן המציאות, מתגלה כמחובר מאוד לקרקע. אם תשתפו איתו פעולה, ישתפר מצבכם. גישתם המתנשאת של אנשי שררה, מתסכלת אתכם. במקביל, אם תמצאו דרך מנומסת להעיר להם, הבעיה תיפתר.

 ■ יש לך שאלה שמסקרנת אותך? מתייעצים עם מיטב המיסטיקנים שלנו

 הרשמו לניוזלטר וקבלו בכל יום תחזית אישית ישירות לתיבת הדואר

 כבר חברים שלנו בפייסבוק? אם לא זה הזמן להצטרף!

אהבה: תחילת השנה מפגישה אתכם עם אנשים ומקומות הקשורים במספר 4 (צירוף אותיות השם או ספרות תאריך הלידה) הנחשב לגורם יציב ומעשי. מחזר לוהט מפגין התנהגות מחוספסת שעלולה להוריד לכם את הביטחון העצמי. צפויים להיווצר תנאים שיאפשרו לכם לדון עימו על אודות חולשותיו שלו דווקא. אנשים שאתם מעוניינים בהם מרחפים כרגע בעננים לא מציאותיים. אנשים שהיה ביניהם בלגאן רגשי חוזרים ומחדש את הקשר. אם היו לכם תוכניות הקשורות בבלגאן האמור, כדאי שתשכחו מהן בשלב זה. צפויות חוויות בעלות אופי פילוסופי. וויכוחים העוסקים בנושאים אינטלקטואליים, מצליחים להסעיר אתכם ומעמיקים קשרים רומנטיים. תקופת הקיץ היא הזמן הנכון להרבות בבילויים מבלי להרהר בפרשיות חסרות סיכוי. דווקא סגנון הרפתקני ובלייני יעניק לכם את הקשר שאתם נכספים לו. זו גם תקופה (הקיץ) בה צפויה הרמוניה ביניכם לבין אנשים אשר צירוף אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם, מסתכם ב 6 הנחשב למספר זורם וחינני. קופידון מחייך אל אלה מכם המוכנים לקפוץ על עגלת-ההזדמנויות. מומלץ לחתוך פרשיות שהחלו לדשדש. פסק-זמן שתעניקו להן, לא ייתרום דבר. אל תצפו שמישהו יפרגן לכם את אשר אינכם מפרגנים לעצמכם.

בריאות: האזורים הרגישים בגופכם הם השוקיים, הקרסוליים ומחזור הדם. בשוקיים הסובלים מיובש ומאדמומית מומלץ לטפל בסיוע סבונים טבעיים וקרמים הרקוחים משמנים טבעיים כגון זית, שקדים, זרעי ענבים וחוחובה. מניעת עצירות ונעילת נעליים שטוחות (ללא עקבים מגביהים) תסייע לאי הופעת דליות ברגליים. כך גם שמירה על משקל גוף תקין. תמיד יש להתייעץ עם רופא.

על מנת לזרז את בוא המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.





עוד באותו נושא:

תחזית אסטרולוגית שנתית, תחזית אסטרולוגית שנתית למזל דלי