ראשי | נומרולוגיה | נומרולוגיה - משמעות השם

נומרולוגיה - משמעות השם

נומרולוגיה - משמעות השם נומרולוגיה - משמעות השם

משמעות השם מעסיקה אותנו כל הזמן. נומרולוגים יכולים לעזור לנו להבין את עוצמת השם שלנו. אז מה משמעות השם שלך?

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285953

משמעות השם ופירוש השם שלנו על פי הנומרולוגיה עשויה לתת לנו כלים להצלחה בחיים. תאריך הלידה והשם שנולדנו עמם, מאפשרים לנו לגלות את חוק הזרימה הטבעית של משמעות השם, על פי הנומרולוגיה ותאריך הלידה. כל אחד ואחד מאתנו קיבל בירושה אוהבת, חוקי יסוד פנימיים של זרימה מן הנשמה.

יש מאתנו ששיעורם בחייהם והאתגרים שבחרו, הם ללמוד את חוק הזרימה הפנימי. הלימוד יביא את המקום ההפוך להתנסות. לדוגמה: יצירת מצבי תקיעות ועצירה בחיים על מנת שהנפש והגוף יתגרו לבריאה מתחדשת.

יש כאלה שחוק הזרימה הפנימית הוביל אותם לגמישות יתר, חוסר התמקדות ומכאן מצבי דחייה ודחיינות. אין סיום לפעולות או אתגרים שבחרו ללמוד. מובן הוא שכולנו באנו לעולם זה על מנת ליישם את חוקי הטבע בהתגלמות בחיינו. כלומר ללמוד את שעור החיים שמהווה קו האיזון: לא מפריז ולא מחסיר.

איך הנומרולוגיה מראה זאת?
כל מספר בתאריך הלידה מאפשר צמיחה וחיבור עם המספר שאחריו, או המספר שלפניו.המתרגל לומד לאזן מספר אחד שבתאריך ואת המספר שלאחריו מופיע, ואז יוצר את החיבורים הפנימיים שבניהם. המטרה בעבודה האישית, להביא את החיבורים האלה, לביטוי ולהתגלות, במערכות יחסים בכל צורתם על הקרקע. כמו כן, חוק זה חל גם עם העבודה עם אותיות השם שאתו נולדנו. כל אות מהווה חיבור גלוי וחיבור נסתר על מנת שהאישיות שלנו תצמח למקום היעוד הנשמתי שלה.

בואו ניקח דוגמה ונעשה פירוש לשם שרון:
- האות הראשונה בשם תהווה את הביטוי האישיותי המוחצן של הנפש. במקרה זה האות "ש" מביאה אש למערכת, כושר ביצוע, כושר מנהיגות, יכולות מאפשרות שינוי והתמרה. זה הביטוי החיובי של גילוי האנרגיה של האות. בצד השלילי שלה, היא תביע את עצמה ממקום של חסר, ולכן תרצה לשלוט ולהשתלט על מנת למצוא מקום אישי, הערכה וכבוד.
- האות השנייה "ר" מביאה את הביטוי הפנימי ובמיוחד בהתנהלות מול משפחת היסוד. אב, אם, אחים, ובהמשך ההתנהלות במשפחה המורחבת בחיי הנישואין. האות הזאת מאפשרת להביא לריפוי, לראיה פנימית, היכן שהאות "ש" מפריזה בהתפרצויות שלה על מנת להביע את עצמה, שליטה, שתלטנות, דיכוי מחשבה או רגשות ועוד.
- האות השלישית, במקרה זה, האות "ו" מהווה את אות התיקון לאיזון, אות זו, תפקידה להשלים את העבודה עם שתי האותיות הראשונות.מקומה בשם זה, ללמוד את הקו הישר בין שמיים וארץ ולהניע את הרעיונות הספונטניים לביטויים על הקרקע. בכיוון השלילי האות הזו במקום השלישי בשם, תביא לפחד מהצלחה / כישלון ולכן הנפש תמצא את כל הסיבות "הראויות" לחוסר ביצוע.... האות השלישית נושאת את היסוד הראשוני לתיקונו של האדם וממנה כל השלוחות להתפתחות. לכן רצוי שתהיינה אותיות נוספות אחרי האות השלישית, על מנת להקל על מלאכת ההתפתחות. שאר אותיות השם מאפשרות נתינה לכוחות נוספים, לעזרה למימוש שלמענו באנו. בשם "שרון" שלקחתי לדוגמה, זו האות "נון סופית". מחברת את הנפש לשמירה. כלומר האדם מוזמן לעבוד לתיקונו עם חווית חמשת החושים וממקום זה יפתח לו קשב וזרימה עם הרוח/נשמה לעזרה לביטוי עצמי.

במידה שנתקע האדם בעבודתו באחת האותיות, יכול לפעול מהאות שקל לו יותר, ושם זורם לו בחייו. מהמקום, האות שמחובר אליה, וקל לו יותר, מקבל את הכוח והאומץ לפרוץ את מהות שאר האותיות זו אחת הסיבות שהמקובלים השתמשו בנומרולוגיה קבלית ככלי לשינוי בזרימה בחייו של האדם, על ידי שינוי שם , הוספה או הורדה של אחת האותיות. ההוספה תבוא בדרך כלל, מאבחון הקשרים בין מספרי תאריך הלידה לבין אותיות הצרופים שבשם.

הנומרולוג, רואה בתהליך החישובים, מה המספר החסר להשלמה ומוסיף אותו כאות לשם, או בהיפוך, אם מספר חוזר על עצמו מעל פעמיים, הוא ייגרע אותו מ-אותיות השם. הכוונה למצוא את קו האיזון הדק, בין ועם אותיות השם שאנחנו נושאים, לבין צרופי מספרי תאריך הלידה. אותיות השם, מהווים את המרכבה שעוזרת לנו להניע את הכוח על מנת לקיים את הביטוי האנרגטי של מכלול מספרי תאריך הלידה.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על פנינה מתוק.

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285953




עוד באותו נושא:

משמעות השם, פנינה מתוק, משמעות השם לפי הקבלה, משמעות השם רומי, משמעות השם אורי, משמעות השם יובל