ראשי | נומרולוגיה | נומרולוגיה טיפולית - התפתחות אישית

נומרולוגיה טיפולית - התפתחות אישית

נומרולוגיה טיפולית - התפתחות אישית נומרולוגיה טיפולית - התפתחות אישית

נומרולוגיה היא שיטת אבחון של תהליך ההתפתחות והלמידה של האדם באמצעות הבנת תאריך הלידה ושם הנולד. כל מספר שמרכיב את התאריך , מלמד על תיבת האנרגיות שמתלוות בחיי האדם

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285953

בטבע אין לחץ ואין מתח. הזרע משלים מחזור מלא. הוא אינו צריך לעשות מאום. הוא רק צריך לתת לזה לקרות. וגם אתה, כל שעליך לעשות, הוא רק לתת לכול בטבע לקרות. עולם חדש לגמרי ממתין להיפתח לפניך כשתהייה מוכן לצאת מהדרכים, מהמחשבות, ומהרעיונות המוגבלים שלך ולעבור שינוי.

נומרולוגיה היא שיטת אבחון של תהליך ההתפתחות והלמידה של האדם באמצעות הבנת תאריך הלידה ושם הנולד. הדבר דומה לתעודת זהות קוסמית. כל מספר שמרכיב את התאריך, מלמד על תיבת האנרגיות שמתלוות בחיי האדם.

בסיס ההבנה שהנומרולוגיה מובנת עליה, היא שנשמה נכנסת אל גוף האדם, בגלל איזה שהוא שעור
[לימוד ורכישה], או מטלה [כוון ויעוד], שעליה לממש והבנת השיעור חבוי בתאריך הלידה, שם ושם משפחה. חלוקת המספרים, היא האנרגיה הכללית ודרכי החשיבה, התנהגות ושביל ההתפתחות, על מנת להבין את התוצאות וההשפעות אשר גורמות לאדם להיות, כפי שהוא הלכה למעשה. התהליך דומה למחקר פסיכולוגי, אך כאן הוא מאוד מובנה ומדויק. זהו פענוח הגיוני להבנת אישיות האדם ותפקודיו ביום יום.

המילה נומרולוגיה מתחלקת לביטוי - נומו - נומרו [ספרדית] - נמבר[אנגלית] - מספר, לוגיה - הגיון החשיבה.

ישנם שני חלקים בסיסיים שמאפיינים אותנו כישות נמצאת:
א. תאריך הלידה [קבוע, אינו ניתן לשינוי]. תאריך הלידה משקף את התנועה הפנימית והחיצונית במחזור חייו של האדם. כל ספרה במפה היא תדר וגל שמשפיעה על תפקודי האיברים והזרימה ביניהם. כל מספר הוא חוק מסוים, ויוצר סדר שאותו עלינו להכיר וללמוד אותו. מספר הוא תנודה של אנרגיה ולכל וריאציה יש הבעה שונה רטט ותדר שמוליכים - חווית החיים. חלקים אלה מכוונים את מעגל חיינו בהתפתחות ההבנה, דרכי החשיבה והפעולה.

ב. השם שניתן ביום הולדתי. שם פרטי [ניתן לשינוי], שם משפחה [משתנה בהתאם לשינוי סטאטוס]
השם הוא המרכבה שנושאת את הכלים. יכולת הכלת הביצוע - הבנה — יישום - - - תוצאה.
שני חלקים אלה ניתנים למחקר להבנת אישיות האדם.

 אחלק זאת לכמה היבטים:
1.דפוסי חשיבה. [דרכי אמונה שרכשנו. בשימוש או לא]

2. התנהגות רגשית אמוציונאלית.[ אנרגיה רגשית הרגלית: ביטויי כעס מול סגירות, פגיעות ואשמה מול האשמה, וכו']

3.למה זה קורה לי?..[אירועים שקרו בחיינו: מקרה או אתגר לשינוי, מושגי הטוב והרע]

4. מערכות יחסים – אבא ,אימא, אח, אחות וכו'.[ חווית הילד בבית ההורים. הבנת בחירת ההורים כשלמות למידה והתפתחות הילד]

5.תחומי עניין ובחירת מקצוע.[ מה אני אוהב לעסוק באופן טבעי, בחירת הזמן לעשייה בתהליכים, על מנת להפעיל שפע ולקבל את העזרה הקוסמית]

6. בחירת בן זוג. משיכת בן[ת] הזוג שלנו בהצלבת שעורי מס' הלידה ותקופות בחיים. חיבור מס' תקופות החיים מלמד אותנו על תנועת התקשורת כלמידה בין בני הזוג, חיבורים או ניתוקים, ומה היעד שכל אחד מבני הזוג מאפשר לצמיחתו של האחר.

7.תנועת הזרימה בהתרחשויות היומיומיות.[כיצד לנוע במרחב ובזמן ללא מאמץ להשיג את צרכנו]. האם אני מחובר אל אני רוצה, או אני צריך ואיך אוכל להשלים בין שני אלה.

8.למידת חוקי הטבע כפי שמשתקפים בתיבת המספרים [,11,13,22,33,44 ,1 - 9].למידת השפעת השנה האישית, והשפעתה מול היקום.

9. בחירת הנשמה לשיעורים הנלמדים בצמיחה האישית. הפוטנציאל, גורל האם קבוע או משתנה?

10.אני הוא השלם.[ שלום עם הילד שבתוכנו והבוגר הלומד, שלום עם אתגרי הילדות וכיצד משתקפים בחיי הבוגר, בלמידת החוויה ומהו התיקון.

תהליך הלמידה באמצעות הנומרולוגיה, פותחת בפני הלומד את המחקר הנפלא של המשחק על הבמה - - אני הבמאי ואני השחקן אני מול עצמי, מול.. ועם הכוליות.

ההכרה הפנימית שנשענת על מתנות ישותנו, מאפשרת להבין את הניתן להשלמה בחיי היום יום ,וליצור עשייה ברורה, זורמת ונעימה. הפוטנציאל מתגלה ומתממש באופן טבעי.

מכוון שכל מספר הוא תנועה של אנרגיה שונה [בביטוי הפיסי, הנפשי והרוחני], נשען על תנועת ערוצי האנרגיה בגוף האדם, הרי יש לנו את מתנת ההנעה.

הכול בתוכי נע על פי חוקי הטבע, גם אם איני ער לכך. המודעות אל החוקיות הנלמדת, מאפשרת תנועה מתוך כוונה. לכן לכל מספר יש תנועה אנרגטית שתפקידה לפתוח ולהניע את החסימות ולשחרר אותם מהגוף הפיסי והנפשי - רגשי. כמו כן ישנן נקודות אנרגיה בגופנו שפותחות ומניעות את רטט ותדר המספר אל החיובי שבו.

חיבור עם התנועה מאפשר למתרגל לנוע בקלות ובזרימה במעגלי חייו ולשמור על איזונו.

שיטת "נומרולוגיה טיפולית" מאפשרת שילוב חוויתי של חוקיות המספר[נומרולוגיה] וחוקיות תנועת המרידיאנים [רפואה סינית וקינסיולוגיה], פותחת את השערים ליצירה מתחדשת בכל תחום שנבחר להתפתח, כך שנוכל לממש את רצונותינו ללא מאבק, בתנועה רכה ופתוחה בחיים. התנועה בהתייחסות למפה האישית על גווניה, מאפשרת הזרמת האנרגיה בגל המתאים .

דוגמא לאבחון: תאריך 3.1.2010
גורל 7
מהות נשמה 4
אתגר הלמידה של אותו ילד הוא להכיר את חוקי האני הרוצה, האני החושב (מקביל למס' 1 בנומרולוגיה), בתנועה של זרימה בתוך השבט, משפחה, חברים, בתוך עצמו,( מקביל למס' 3 בנומרולוגיה).ההתנסויות שהנשמה תוליך אותו היא חווית האומץ ללא מאבק להבעה בכל תחומי חייו, על מנת להכיר את חווית הביטחון ( מקביל למס' 4). כמובן שהילד תופס את המציאות על פי דרכי חשיבה והתנסות נשענת, חוזרת. למשל הבחירה של אותו ילד להיוולד לאבא מאוד דומיננטי ואימא רכה. כיצד הילד למד להביע עצמו מול חלקים אלה בביתו, יצרו אישיות מסוימת...בתהליך הלמידה כבוגר יינתנו הזדמנויות לתיקון חוויות הילדות, כך שהבוגר יוכל לממש במלוא עוצמתו, על פי חוקי הזרימה הטבעיים את הביטחון ב"אני רוצה", "אני מקיים" מתוך א ה ב ה

נמשיך עם דוגמא זו אל חווית ההתנסות באמצעות צ'י קונג ורפואה סינית.

על מנת שהבוגר יוכל לחוות בתוכו את האומץ לפרוץ מתוך זרימה וביטחון, עליו להפעיל בתוכו שני אלמנטים: יסוד המים - גמישות וזרימה בין המפרקים, במיוחד מפרקי הרגליים והגפיים התחתונות, והנעת מע' העצבים –יסוד העץ - לגמישות שיוצרת דחיפה קדימה. לכך ייתנו תרגילי צ'י קונג שיניעו את הבוגר למימוש הגבוה של הפוטנציאל הנתון.

אלברט איינשטיין
מה ההבדל בין גאונות לטיפשות? שלגאונות יש גבולות!
תכונות המנהיג
קובעות את תכונות הארגון
מנהיגים טובים יכולים להצליח בתנאים קשים.
מנהיגים גרועים יכולים להפסיד בתנאים טובים.
לכן מנהיגים טובים מנסים כל הזמן להשתפר,
שמא מגרעותיהם יחבלו במשימותיהם.
כשכל שאר התנאים שווים,
אופיו של המנהיג הוא שיקבע את התוצאה.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על פנינה מתוק.

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285953




עוד באותו נושא:

מיסטיקה, אנרגיות, התפתחות אישית, נומרולוגיה טיפולית - התפתחות אישית, נומרולוגיה טיפולית, תאריך הלידה, פנינה מתוק