ראשי | נומרולוגיה | יום הלידה כמאפיין של האדם - חלק ב'

יום הלידה כמאפיין של האדם - חלק ב'

יום הלידה כמאפיין של האדם - חלק ב' יום הלידה כמאפיין של האדם - חלק ב'

היום שבו נולדת מאפשר לדעת מעט על אישיותך, עדיין לא מספיק כדי לזהות ממש אותך, אבל בהחלט כיוונים כלליים. יום לידה 10-20

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

מפה נומרולוגית שלמה מבוססת על עשרות חישובים, אשר כולם מתבססים על תאריך הלידה ועל השם - שם פרטי, שם משפחה, ואם האדם שינה את שמו במשך החיים, גם על שמות קודמים. כמי שהגיעה לנושא לאחר שנים רבות של עבודה בנושאים יותר "ארציים", אני מתפלאת בכל פעם מחדש עד כמה ניתן לתאר אדם באופן כמעט מדויק, רק על סמך נתונים אלה.

לא כאן המקום להסביר "למה זה עובד", מה גם שקשה לי בעצמי לקבל את ההסברים לכך. הסברים אלה לא תמיד עוברים את מחסום ההגיון הצרוף שלי. הסיבה לכך היא כנראה, שעדיין נותרו בטבע כוחות או אנרגיות שהפיסיקאים לא הספיקו לתאר באופן מלא. ואף על פי כן "זה עובד", ולכן העיסוק בנושא כל כך מרתק.
היום שבו נולדת מאפשר לדעת מעט על אישיותך, עדיין לא מספיק כדי לזהות ממש אותך, אבל בהחלט כיוונים כלליים.

יש מצבים שבהם המאפיינים של יום הלידה מנוגדים למאפיינים אחרים, המתבטאים לדוגמא במספר המזל. במקרה כזה סביר שלא תזדהה עם המאפיינים של יום הלידה.

היתרון של יום הלידה הוא בכך שאין צורך לחשב כלום! פשוט מסתכלים על היום שבו האדם נולד, לדוגמא, מי שנולד ביום 15.12.1977 - יום הלידה שלו הוא - 15. יחד עם זאת ידוע שיש הרבה מן המשותף לילידי התאריכים הבאים: 6, 15, 24 לחודש - אצל כולם הסכום של הספרות ביום הלידה הוא 6. כך גם יש הרבה מן המשותף לילידי 1, 10, 19, 28 לחודש - כאן הסכום של ספרות יום הלידה הוא 1. באותו האופן ניתן לצמצם כל מספר דו ספרתי למספר בן ספרה אחת. הצמצום נעשה ע"י חיבור שתי הספרות עד שמתקבל מספר בן ספרה אחת.

כאן המקום להסתייג ולומר שיום הלידה אינו המאפיין היחידי, הוא מצטרף לשורה ארוכה של מאפיינים אחרים, כך שאמנם יש מן המשותף לילידי אותו יום בחודש, ויחד עם זאת כל אחד הוא יחיד ומיוחד.


יום לידה 11
ילידי יום 11 שייכים לקבוצת מספרי 2. מספר זה מייצג רגישות, רגשנות, העדפה לעבוד בשיתוף פעולה עם אחרים. היחסים הבין-אישיים מעניינים אותו בכל מקום בו הוא נמצא. יש לו נטייה לרדת לפרטי פרטים, ונטייה זו גורמת לו להיות לעיתים איטי. בכל מחיר הוא ינסה להשיג הרמוניה. קשה לו עם פרידות, לכן הוא עלול להישאר במצבים שאינם נעימים לו. יותר מכל הוא חושש מהלא נודע.

אם נולדת ביום 11 הרגישות שלך גבוהה במיוחד והאינטואיציה מעולה. אתה יודע הרבה דברים שמעולם לא למדת, כי יש לך יכולת טובה לקבל השראה. אתה יכול להיות מורה טוב או לשמש דוגמא לאחרים. נשים שנולדו בתאריך זה הן, במקרים רבים, יפות באופן יוצא דופן. גבר שנולד ביום 11 יתבלט בהתנהגות מעודנת או בחשיבות שהוא מייחס לאסתטיקה. במקרים רבים אתה נמצא במרכז ההתעניינות.

מקצועות מתאימים לילידי יום 11 הם: טלוויזיה, משורר, אמן, פסיכולוג, עבודה רוחנית. יש לך נטייה להתאהב באנשים או ברעיונות. יש לך שאיפות לעשות את הבלתי אפשרי. ההמלצה היא לנסות ולמצות את כשרונותיך המיוחדים גם אם אתה נקלע לעסוק במקצוע שנחשב נחות.

יום לידה 12
שייך לקבוצת מספרי 3, המסמל שמחה, אופטימיות, זרימה, פיזור, נטייה לדבר הרבה. מספרי 3 אוהבים יותר מכל לעשות חיים, אוהבים חיי חברה ובידור. בדרך כלל הם סולדים מעבודה פיזית ומעבודה מאומצת. הם יכולים להצטיין במכירות, ובדרך כלל יהיו עסוקים במספר פרויקטים בו זמנית. כדי להיות מאושרים רצוי שיעסקו בפעילות יצירתית. העניין שלהם בעבודה חשוב להם במקרים רבים יותר מהשכר או מהסיכויים להתקדם בעתיד. הם חיים כאן ועכשיו. הם ספונטניים ותמיד עשויים להפתיע. רצוי להם ללמוד להיות פחות מפונקים ופחות מתפזרים. הם מחלימים מהר ממחלות.
יש לך כשרון לשכנע אחרים. אתה מסוגל לחדור במהירות ללב של כל נושא. יש לך אידיאלים גבוהים, ועם זאת אתה הגיוני, ומסוגל להיות מבריק. אתה קולט אנשים במהירות, ומשתעמם בקלות כאשר הם חוזרים על עצמם. יש לך צורך להקסים אחרים. יש לך כשרונות בתחומים של צבעים וצילום. סביר שאתה אוהב לראות סרטים, וטלוויזיה. אתה מעודכן בדרך כלל במה שקשור לאנשים.

יום לידה 13
שייך לקבוצת מספר 4, המסמל נאמנות, יעילות, בית, מסגרות יציבות, מסורת, תכנון. אנשים עם מספר 4 דומיננטי במפה הנומרולוגית מעדיפים סביבה יציבה ובטוחה. הגישה שלהם זהירה והם אוהבים עבודה עם הידיים.

ילידי יום 13 מצליחים בדרך כלל בעבודה שקשורה בייצור, מסחר, נכסי דלא ניידי, בנייה ושיפוצים. היכולת המילולית שלהם טובה בדרך כלל. עבודתם חשובה להם, כמו גם חיי החברה שלהם. יש להם יכולת מיוחדת לשפר מצבים. הצד הרגשי שלהם חזק, אבל הם נוטים להתעלם ממנו, דבר שיכול לגרום להם להתפרצויות בלתי צפויות.

יום לידה 14
שייך לקבוצת מספר 5, המסמל סקרנות, זריזות, כושר הסתגלות, חופש. אנשים שמאופיינים במספר 5 מעדיפים שעות עבודה גמישות, ותמיד יוסיפו ממד חדש ומעניין לכל נושא שיעסקו בו. הם אנשי מכירות מצוינים כיוון שיש להם כושר שכנוע מעולה. הם מצליחנים מטבעם ויודעים לנצל הזדמנויות. הם לא יימצאו במקומות שבהם לא טוב להם. הם מקסימים ולא תמיד רציניים. הם חדשניים ואוהבים לייצג דעות לא מקובלות. המילה "אי אפשר " לא קיימת לגביהם, הם תמיד ימצאו דרך.
אם נולדת ביום 14 סביר שיהיו לך חיים מעניינים אך בשום אופן לא קלים. היכולת שלך לצאת ממשברים היא יוצאת דופן. אתה חזק, נוטה לתחרותיות, ומסוגל להיות ממושמע אם מוצבת לפניך מטרה קצרת טווח. בחייך המקצועיים רצוי שתהיה עצמאי בעסק שקשור בנסיעות, פרסום, יחסי ציבור, או בידור. חשוב לך למצות את החיים. לעיתים ילידי ה- 14 לחודש הם מוזרים או תמהונים.

יום לידה 15
שייך לקבוצת מספרי 6, המסמל אחריות לבית ולמשפחה, דאגנות, אהבת יופי, אומנות, מסורת והרמוניה בכל תחום. הם מתבטאים בעזרת הלב והידיים, מה שמכשיר אותם לעסוק באומנות שימושית. הם יכולים להיות גם מורים או לעסוק בריפוי או בעזרה לקהילה. הצדק חשוב להם. הפתרונות שלהם לבעיות ייקחו בחשבון את טובת הכלל.

הבית חשוב לך. ניחנת בכשרון להצליח מבחינה פיננסית, ואנשים נעזרים בעצותיך. אשה שנולדה ביום 15 זקוקה לקרירה מחוץ לבית, אם כי היא רואה מגשימה את עצמה גם בבית. תחומי קרירה מתאימים לילידת ה- 15 לחודש הם: אחות, עיצוב פנים או עיצוב אופנה או הוראה. דרוש לך חוג חברתי רחב של אנשים מלומדים. המשפחה היא מעל לכל לגביך, וגם החברים הופכים במהרה לחלק מהמשפחה שלך. יכול להיות שיש לך כשרון לשירה.

יום לידה 16
מדובר באנשים יוצאי דופן עם כשרונות מיוחדים, אינטואיציה טובה, רמה רוחנית וטכנית גבוהה. בדרך כלל הם שקועים בענייניהם, אינטלקטואלים, ונמצאים הרבה פעמים לבד. הם אוהבים טבע, בעלי חיים וסביבה שקטה. בדרך כלל הם מעדיפים חיים שקטים וחיים לפי הכללים שלהם, על פני הצלחה חומרית. הם זהירים ולכן לעיתים קשה להם לקבל החלטות. קשה לייעץ להם.

אירועים מפתיעים משמשים כנקודות מפנה בחייך. יש לך חברים יוצאי דופן, וסביר שאחרים חושבים אותך לתימהוני או מוזר. החיים מעניינים במחיצתך, ואתה בדרך כלל לומד דברים בדרך הקשה. לא כדאי לך לקחת סיכונים מיותרים. היחס שלך מסבך אותך בחייך המקצועיים או בחיי הנישואין. יש לך נטיה לדחות דברים. יש לך כשרון לנתח דברים לעומק, מה שמכשיר אותך לעסוק בשטחים טכניים או בהיסטוריה. יש לך כשרון להמציא דברים חדשים. סביר שאתה נמשך לאיסוף של דברים עתיקים.

יום לידה 17
שייך לקבוצת מספרי 8, המסמל אנשים מעשיים, צמודים למטרה ועובדים קשה. הם תמיד רוצים לשפר את מצבם, וגם יודעים איך לעשות זאת. יש להם בטחון עצמי והם מתקדמים כל הזמן. הם מארגנים מעולים ומעוררים יראת כבוד אצל אחרים. כטבע שני הם יודעים להתעסק עם כסף ועוצמה. לעיתים הם חמורים עם הסובבים אותם, אך תמיד ישרים כלפיהם.

אם נולדת ביום 17 סביר שניחנת באומץ רב להיכנס לפרויקטים גדולים ולהאציל סמכויות לאנשים המתאימים. יש לך כשרון רב ויכולת גבוהה להצליח מבחינה כספית ועסקית. סביר שאתה נמצא בחוד החנית בתחום שבו אתה עוסק. יש לך ראייה רחבה וכושר החלטה ולכן אתה הטיפוס שלא ניתן להביס אותו. נשים נמשכות לגברים ילידי ה- 17 לחודש. נשים שנולדו בתאריך זה זוכות להערצה, אבל הן צריכות להדגיש את הצד הנשי שלהן אם הן רוצות למשוך גברים.

יום לידה 18
שייך לקבוצת מספרי 9, המסמל אופקים רחבים, אידיאלים גבוהים, נדיבות, אהבת האדם באשר הוא אדם. טובת כלל האנושות מעניינת אותם. יש להם כשרונות בתחומים רבים, כך שמרוב כשרונות, אולי יהיה להם קשה לבחור מקצוע ספציפי להתמקד בו, ובכלל, קשה להם לקבל החלטות. כדאי להם ללמוד שלא לקחת כל דבר באופן אישי. רפורמות חברתיות ונושאי חינוך מעניינים אותם.

כאשר אתה מחליט לקחת על עצמך דברים גדולים, יש לך כשרון לבצע אותם. כנראה שכבר בגיל צעיר היתה לך השקפה בוגרת. אינך אוהב לקבל עצות מאחרים. יש לך כשרון לביקורת במיוחד בתחומים של דרמה, אומנות ומוסיקה. אתה צריך לעסוק בנושאים שקשורים בעזרה לזולת.

יום לידה 19
ילידי יום 19 שייכים לקבוצת מספרי 1. לכן מדובר בטיפוס של מנהיג, עצמאי, זריז, הרפתקן, אמיץ, החלטי, הישגי, חלוץ, מקורי ומשתעמם בקלות. מכשולים מדרבנים אותו, הוא רואה אותם כאתגרים. הוא אופטימי בדרך כלל, אך קשה לו לסבול מצבים שבהם אין לו אפשרות לממש את רעיונותיו. הוא אוהב חידושים ותמיד מעודכן. יש לו בדרך כלל חוש הומור אירוני, מלגלג.

המאפיינים המיוחדים של ילידי ה- 19 לחודש הם: יש לו כיוון מיוחד מטרה מאד מיוחדת להשלים בחייו. בעל אופי מורכב - מצד אחד הוא חייב להצטיין, ומצד שני לשרת או להשפיע על קבוצות גדולות של אנשים. בעל הבחנה חדה. החזות החיצונית שלו רשמית לעיתים, או שהוא נראה קר ומסויג כלפי חוץ, ומשתמש בשכל שלו כמגן. גם כשהוא בקשרים אינטימיים חשוב לו לשמור על שליטה בעצמו. הוא מתווכח עם ידידיו, ויש לו חוש הומור חד. הוא עלול להיות ציני, נוקשה או שונא זרים.

יום לידה 20
ילידי יום 20 שייכים לקבוצת מספרי 2. מספר זה מייצג רגישות, רגשנות, העדפה לעבוד בשיתוף פעולה עם אחרים. היחסים הבין-אישיים מעניינים אותו בכל מקום בו הוא נמצא. יש לו נטייה לרדת לפרטי פרטים, ונטייה זו גורמת לו להיות לעיתים איטי. בכל מחיר הוא ינסה להשיג הרמוניה. קשה לו עם פרידות, לכן הוא עלול להישאר במצבים שאינם נעימים לו. יותר מכל הוא חושש מהלא נודע.

אם נולדת ביום 20 אתה בעל מצפון, מסור, חרוץ, קפדן ויסודי. אתה חבר טוב ואוהב לעזור לחבריך. מתאים לך לעבוד בעסק קטן, ותיקח על עצמך פרויקטים גדולים רק אם תוודא מראש שאחרים יעזרו לך. אתה נמשך לנושאים רוחניים ותגלה הרבה דברים במשך החיים שלך. אתה יכול להיות מרפא רגיש, אמן, צלם (במיוחד של אנשים ונופים), או לכתוב נושאים שמעניינים נשים. בעבודתך אתה שם לב לכל הפרטים, וזקוק לסדר כדי לא להיות מודאג.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

נומרולוגיה, תורת הנומרולוגיה, תאריך לידה, מפה נומרולוגית, אופי לפי תאריך לידה, נומרולוגיה קבלית ומערבית