ראשי | נומרולוגיה | נומרולוגיה: משמעות המספרים בחיינו

נומרולוגיה: משמעות המספרים בחיינו

בעזרת הנומרולוגיה מקבלים מידע על ההחלטות שנלקחו בחיינו ועל שיבוצם בפאזל הענקי שמייצג כל שלב בשנותינו עד כה. נומרולוגיה: משמעות המספרים בחיינו

נומרולוגיה קבלית היא שם כולל לכלים רבים שמקורם הוא בקבלה ובמקורות היהודיים כמו למשל ספר היצירה, הגמרא ועוד. משמעות המספרים 4,5,6 על פי ימי הבריאה

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

נומרולוגיה היא כלי למודעות עצמית - הלמידה מי אנחנו, מה הכוחות והיכולות הטמונים בנו וכיצד אנו יכולים להיעזר בהם לטובתנו ומה המשמעות העמוקה של דברים הנאמרים על ידינו משום שכח המילה הוא אדיר.

בעזרת הנומרולוגיה מקבלים מידע על ההחלטות שנלקחו בחיינו ועל שיבוצם בפאזל הענקי שמייצג כל שלב בשנותינו עד כה.

בעזרת ידע זה ובעזרת מודעות רבה ועמוקה אנו לומדים לקבל את מהלך חיינו לטובה, תכונות האופי שלנו ושל אוהבינו ואהובינו, בחירת ימים טובים לקבלת החלטות, לקביעת ראיון, ליום נישואים / חתונה, קניית בית, לבחירת מספרי בית ועוד...

נומרולוגיה קבלית היא שם כולל לכלים רבים שמקורם הוא בקבלה ובמקורות היהודיים כמו למשל ספר היצירה, הגמרא ועוד.

חלק מהכלים בהם מייעץ נומרולוגי נעזר על מנת לבנות מפה נומרולוגית הם: שם האדם, שם האם, יום הלידה בשבוע, שם המשפחה, מספר הבית, תאריך לידה עברי ולועזי, פרשת השבוע בה נולד האדם ועוד. כלים אלה משולבים בעץ החיים או עץ הספירות דרכו הנומרולוג מקבל מבט אבחנתי נוסף ומפה נוספת על המטופל שמולו. כמובן שהתהליך הוא עמוק ומורכב משום שכל אדם ואדם, הוא מורכב ומרתק .

במאמר זה משמעות המספרים אותם אנו מקבלים הם מסיכום תאריך הלידה לספרה אחת.

משמעות הספרה 4 בנומרולוגיה הקבלית:

ביום הרביעי לבריאת העולם אלוקים ברא את המאורות - הגדול והקטן, ברא את האותות והמועדים, הימים והשנים וסיים את היצירה במילים "..וירא אלוקים כי טוב..".
מכך אנו למדים בין היתר על הספרה 4 כי אדם עם תכונות אלו - יכולתו הרוחנית גבוהה מאוד על פי הקבלה וכי משיכתו לנסתר גדולה מאוד. יכולתו המיסטית יכולה להרקיע שחקים, הוא כמדיום...
עם זאת חשובה לו היציבות, חומר, קרקע, אדמה מאחר ויש לנו 4 עונות שנה ו-4 כיווני רוחות השמיים, כלומר, הוא מקושר לדברים לוגיים, להגיון ולשכל מעשי' לכן הוא מייצג פרקטיות, מעשיות, מחשבה הגיונית.
אנשים אנרגטיים, מעשיים, כושר ארגון מעולה, אידיאליסטים, נחושי החלטה, עקביים ומתמידים.
תפקידו לעזור לדלים ולהעניק לאחרים. כשיעשה זאת יהיה מאושר גם בשל הרצון בריצוי אחרים.
שמים לב לכל פרט ופרט ושום דבר לא נעלם להם מהעיניים.
בעלי משמעת עצמית, אחראיים וילכו על בטוח.
חשובים להם חיי משפחה ושיעורו של 4 לייצב בית.
אוהבים סדר וארגון ולא בשל האסתטיקה אלא בגלל הפרקטיקה.
חייבים ללכת כדי לחשוב, להתנתק כדי לחשוב.
רוחניים מאוד אך כאשר קשה להם לבטא ולהראות רוחניות הם משתמשים ברוחניות בפרקטיקה ובחיי היום יום שלהם. במודעות גם יטפלו באנשים.
בתנאי לחץ – עקשניים.
הבנת המגבלה, הרחבת אופקים, להישמר לא להיות קטנוני, כל הזמן משרת את הזולת.
כוכב אורנוס – גשמיות.
העולם הפיזי, מוגדרות, מעשיות, קונקרטי, יציבות כלכלית, הישרדות.

משמעות הספרה 5 בנומרולוגיה הקבלית:

ביום החמישי לבריאת העולם, ברא ה'' את בעלי החיים שחיים במים . ביום זה ניתנה לבעלי חיים אלה ברכת הפריה והרבייה וה' סיכם גם את יום זה במילים ".. וירא אלוקים כי טוב..".
מתוך כך אנו למדים בין היתר כי 5 מייצג את העולם הזה וכולל בתוכו את העולם הזה. יכולותיו וכישוריו רבים ומגוונים ומחלחלים כמו המים לתחומים רבים ולנפשות האדם.
על כן חושיו מפותחים כפי שיש לנו 5 חושים והוא יכול להיות הכל ולהסתדר עם כולם עם יכולת רטורית טובה שנתברך בה.
זהו מספר של איזון וחופש ומספר שמייצג את מאווי הלב – לב בגימטריה 5 ועם זאת נפגע מהר כי לוקח ללב ממי שיקר לליבו. הוא אמין אבל אם המסגרת שלו לוחצת הוא יברח  וכך חייו עלולים להיות מרובי תהפוכות.
הוא אוהב חופש, סקרן ורוצה לדעת הכל, אוהב תנועה.
ספונטני, תקשורתי , מיניים. אוהב טיולים וטבע. הוא ממצה דברים מהר ועוברים הלאה..
בתנאי לחץ צריך מרחב וחופש, אולם,
עליו לעבוד על חוסר הסבלנות וללמוד להתמודד עם המציאות שמוענקת לו ולא לברוח אל עולם חדש ואחר.
הוא מאוד רוצה לקלוט הכל ועכשיו אך לא באגרסיביות.
בעל אינטליגנציה גבוהה וצריך גירוי אינטלקטואלי. חוש הישרדות טוב, יודע מה הוא רוצה ובמה לבחור. הוא תמיד מסתדר.
לא אוהב לדקדק בפרטים הקטנים, יודע לאלתר אך פרפקציוניסט.
לעסוק ברפואה, תקשורת. איש מכירות מעולה ואיש שיווק אפילו טוב יותר.
יש להם יכולת הסתגלות גבוהה. אך קשה להם במסגרות כי אוהבים חופש ונסיעות.
זהו מספר עם שמירה עליונה.
אוהב ללמוד אך לא יכול ללמוד המון זמן.

משמעות הספרה 6 בנומרולוגיה הקבלית:

ביום השישי לבריאת העולם, בורא עולם ברא את חיית הארץ. "בנוסף" הקב"ה ברא את האדם - זכר ונקבה יחד בתחילה, כאשר יעודו של האדם הוגדר לשלוט על הבריאה שנבראה למענו. כמו כן האדם בורך בפרייה ורבייה.
בהמשך הופרדה / נבראה האישה - על מנת להיות עזר כנגדו של הזכר, כלומר להעלות את דרגתו הרוחנית של אדם - הזכר. נאמר כאן בהערת ביניים כי מעצם בריאתה של האישה מהאדם - צלם אלוקים, והגדרתה להיות עזר כנגדו המעט שאנו למדים הוא שהכלים שקיבלה לעולם העשייה - העולם הזה רבים יותר משל האיש וכי דרגתה גבוהה משלו.
על הספרה 6 אנו למדים בין היתר שהיא מייצגת נהנתנות מצד אחד ומשפחתיות מצד שני. ישנו גם רצון בשליטה אך עם צורך לחבר וליצור הרמוניה כפי שתפקידה של האות ו בשפה העברית היא לחבר בין מילים ומשפטים, והגימטריה של האות ו היא 6. על כן שינה השפעה של חיבור, הרמוניה, דאגה למשפחה. במצבי לחץ ישלפו הציפורניים לצורך השליטה ולמען הגנה על יקיריו של ה 6.
6 הינו מוטיב אשר חוזר ביהדות - לדוגמא, למגן דוד יש 6 קצוות, כלומר עוצמתו של 6 גבוהה מאוד. הוא מייצג את האינטליגנציה הרגשית ונוטה להפנים את רגישותו גם כשהוא צריך חיזוק.
במודעות, הוא יוכל להשתמש בכח היצירה בשילוב עם הצורך בהרמוניה וידע להפתח, לדבר ולומר את אשר על ליבו. השימוש ביצירתיות יעדן את תגובותיו ואת התסכול שנוטה לאפוף אותו בשל סגירות הלב.
השיעור של 6 - לעבוד על איזון בנתינה, בעיקר אישה אשר נוטה לוותר על שאיפותיה האישיות. כמו כן, עליו להבין כי לכל אשם בחירה חופשית.
6 אוהב עבודת צוות, אוהב לבצע משימות, אשר הוא מרגיש כי הן וודאית, בקצב שלו. הוא רומנטי, פגיע ועל כן נוטה לחוסר בטחון.
כאשר 6 מציב מטרה הוא ישתמש בכל כוחותיו להצליח ולכבוש את המטרה. עם זאת הוא זקוק לפידבק מתמיד.
זהו מספר ששורה עליו הברכה בעשייה ובמחשבה.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

נומרולוגיה