ראשי | נומרולוגיה | התאמה נומרולוגית: מספר הזוגיות

התאמה נומרולוגית: מספר הזוגיות

בכל אות ומספר גלומים סודות כמוסים המספרים על האדם. התאמה נומרולוגית: מספר הזוגיות

פענוח המספרים בתאריך הלידה והאותיות בשם האדם ובשם הוריו נותן מפה נומרולוגית העוזרת להבין, לדעת ולפעול בכדי להגיע לייעוד תוך ניצול המשאבים והמתנות אתם באנו לעולם.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

נומרולוגיה הינה תורת המספרים והאותיות, בכל אות ומספר גלומים סודות כמוסים המספרים על האדם. פענוח המספרים בתאריך הלידה והאותיות בשם האדם ובשם הוריו נותן מפה נומרולוגית העוזרת להבין, לדעת ולפעול בכדי להגיע לייעוד תוך ניצול המשאבים והמתנות אתם באנו לעולם.

כיצד נמצא את מספר הזוגיות ושיתופי הפעולה שהיינו רוצים? מאוד פשוט. נחבר את היום שנולדנו והחודש ונצמצם עד למספר חד-ספרתי. לדוגמא: 9 בינואר = 9+1 = 10 נצמצם ונקבל 1 מספר הזוגיות.

כך נמצא מה אנחנו מחפשים בקשרים ושיתופי הפעולה:

מספר 1- מבקש בזוגיות עצמאות, אתגרים, ונחשב שבן זוג חכם. רוצה להרגיש כל יום מחדש כאילו זה היום הראשון באהבה. רוצה לשלוט ולא כל כך מאפשר לחדור לעולמו הפנימי.

מספר 2- זקוקים לתמיכה רגשית ושיתוף פעולה. ביחד בזוגיות מבטא את עצמו הכי טוב. עלול להיות תלותי. זקוק לעידוד ותמיכה.

מספר 3- מספר רגשי מאוד רומנטי. מחפש את האהבה בה' הידיעה. זקוק לדבר על רגשות שיהיה מצב וקשר המאפשר לבטא רגשות מכל סוג כמו "נפגעתי ואני מרגיש... " פשוט לבטא את הרגש ולא לשמור בלב. בכלל הגישה יצירתית וחברותית.

מספר 4- זקוק למשפחתיות ל,חמולה" לתמיכה משפחתית, איש מסגרות ושמרנות. עקשן ולא מסתגל בקלות לשינויים. אם יש חום משפחתי תורם לחיבור המיני.

מספר 5- בזוגיות מחפש חופש עניין וגירויים אינטלקטואלים. במין צריך התרגשות וגיוון. מערכות יחסים בלתי שגרתיות. קשה למספרי 5 להתחייב אלא אם כן בן הזוג באותו ראש; רב-גווניים, עצמאיים, פתוחים בנושא המיני, אוהבי הרפתקאות.

מספר 6- מספר האיזון עלול לטייח כדי שהכל יהיה בסדר. אוהב לעשות שהכל יהיה בסדר תמיד חושב ,איך יראה כלפי חוץ" מה יגידו ולכן עלול לטייח -שיהיה בסדר. ביקורתי: "למה ככה ...למה ככה...., עלול בפאן השלילי לעכב במיניות. בהיבט החיובי מקבל את האחר כמות שהוא ללא ביקורת, אדם משפחתי בן/בת הזוג והילדים מאוד חשובים לו. ליחסים טובים יותר מומלץ לקבל את האחר כמות שהוא ולהימנע מביקורתיות כלפי עצמך וכלפי האחר. פרפקציוניזם לחיוב ולשלילה.

מספר 7- יש לו קושי לגעת בכאב, כשהוא נפגע יש סיכוי גדול שידחיק. יש בריחה מהתמודדות רגשית. יש חרדת נטישה ולכן לא נוגעים בכאב. יש רגישות גדולה ולכן הראש חזק יותר מחשבה הגיונית יותר לפי השכל במגמה הגנתית כדי לא להיפגע. יש הרבה בדידות ולכן בזוגיות מאוד זקוק לאינטימיות אמיתית. הנושא של אמון חשוב כדי להיות באינטימיות. מורכבים ברגש וחזקים מאוד בשכל.

מספר 8- מערכת יחסים טוטאלית. זהו מספר טוטאלי הכול או לא כלום. או שאוהב מעניק ונאמן עד הסוף או שעלול להיות שתלטן ולא מתחשב. יכול להיות במערכת יחסים קארמתית.

מספר 9- בזוגיות חשוב מאוד לבדוק אם הזוגיות אמיתית או שקרית. מספרי 9 מחויבים לאמת (בפאן הבונה), בזוגיות ה - 9 זקוק לחופש שלו למרחב האישי הפוך מה -2 ודומה למספרי 1 הזקוקים למרחב ועצמאות. אבל בגלל שמספרי ה- 9 מחויבים לאמת שלהם אם הזוגיות לא תהיה אמיתית המיניות תהווה פורקן פיזי ולא יותר.

כאשר אתם רוצים לדעת מה המכנה המשותף בקשר הזוגי תחברו את מספר הגישה שלכם: יום+ חודש ותצמצמו לספרה אחת ואז תחברו את היום והחודש של בן הזוג/ השותף/ החברה/ הבת/הבן/ וכו' ולאחר מכן תחברו את 2 הספרות ושוב תצמצמו לספרה אחת התוצאה שתקבלו תספר לכם מה הדבק/ על מה צריך להתמקד בזוגיות. למשל מספר גישה 1 + מספר גישה 5 = 6 ומספר 6 בשותפות זוגית אומר קבלה וחזון; לקבל את השני כמו שהוא להימנע מביקורת "הכל בסדר גם כשזה לא בסדר" וליצור חזון משותף. לקבל את השונה ולבנות יחד פזל שלם. קבלה וחזון.

להתייעצות בשיחה אישית עם נומרולוג/ית בכירה, לחצו כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

נומרולוגיה, מספרים, מספר 1, מספר 2, מספר 3, מספר 4, מספר 5, מספר 6, מספר 7, מספר 8, מספר 9, אורה דייגי