לואיז ששון

ID: 664300494 EX: 393 לואיז ששון

עוד גלגול אחד ודי!

לקבלת יעוץ אישי מלואיז ששון התקשרו בכל שעה: 072-2285844

יש לכם בעיות בחיים? אם לא נעזרתם בפסיכולוג וגם לא במאמן אישי, אולי הגיע הזמן לפנות ללואיז ששון, מומחית ביעוץ וטיפול באמצעות שחזור גלגולים. לדבריה, כל מה שקורה לנו בחיים - הוא תוצאה של זיכרונות אירועי העבר (הרחוק מאוד) והפתרון הוא ממש בהישג יד, אם רק תרצו להאמין.

האם שאלתם את עצמכם פעם, מה קורה אחרי המוות? האם הנשמה נצחית? האם אותו ניצוץ אלוהי הנמצא בגופנו הגשמי מתגלגל בגוף חדש לאחר מותנו? האם אנו מקבלים 'שיעורים' וייעוד שעלינו להגשים? מה קורה אם לא?

לדעתה של לואיז, הכל מתחיל ונגמר בגלגולים ובאירועי חיים המתרחשים בהם ומשאירים בנו חותם בל ימחה. המחזוריות של הנשמה לצורך התפתחות. לואיז העוסקת בתחום האיזוטרי כבר כחמש עשרה שנה, למדה לעומק את הנושא לאורכו ולרוחבו עד שמצאה את הטכניקה האולטימטיבית לפתרון בעיות ומצוקות אנושיות.

"השיטה לפיה אני עובדת היא שחזור גלגולים ופסיכולוגיה רב ממדית. באמצעות השיטה, אני עוזרת לאנשים להיכנס למצב תודעתי מיוחד (גלי אלפא) המאפשר לחוות גלגולים קודמים משמעותיים אשר משפיעים עליהם בהווה, לפעמים מבלי להיות מודעים לכך ומעכבים אותם להתחבר לעוצמות ותעצומות הנפש שלהם. אני מאמינה שכל נשמה מגיעה לגלגול ספציפי עם תכנית ורשימת מטלות ושיעורים שעליה היא חתמה מראש כדי לבצע וללמוד. במידה והשיעורים לא נלמדים והמשימות לא הושלמו, תחזור הנשמה לסיבוב נוסף עלי אדמות עד שתשלים את מה שהיא צריכה לחוות ללמוד ולתקן. הנטיה שלנו היא לשים על עצמנו מנגנוני הגנה המורכבים מרבדים שונים של רגש שמתעתעים בנו ומעכבים אותנו מלהתפתח. אנו מתעלמים מהסימנים שהבריאה שולחת אלינו ומנסים לשמור על מערכת 'הישרדות' תקינה על פי הנורמה החברתית הקיימת והמוכרת. הטיפול באמצעות חווית שחזור גלגולים מאפשרת לאדם להתחבר למקור הבעיות שלו בחיים הקודמים ומציאת הפיתרון לבעיות בחיים אלה. כך נוצר תיקון וריפוי המאפשר השתחררות מחסימות מעכבות, בין אם מדובר בתקיעות ומחסומים בתחום ספציפי או בחוסר יכולת כללית לממש את עצמו".

מה בדיוק קורה בטיפול?
"אדם הפתוח לשיטת עבודה זאת, יכול להפיק ממנה תועלת רבה. במהלך העבודה, האדם נכנס בהנחייתי למצב תודעתי מיוחד על ידי שימוש בדמיון מודרך. כך הוא מתחבר לתת מודע שלו ברבדים עמוקים ביותר, ומגיע למקור דפוסים הרסניים שקיימים בחייו ו/או לפגוש תקופות בעבר שבהן הוא רכש כישורים ויכולות בלתי ממומשות בהווה. קל יותר להבין את התהליך על ידי דוגמא של 'דיסק צרוב' שיש לשנות או להחליף. במהלך השחזור, אדם מגלה וחווה מחדש את האירוע המרכזי בחייו הקודמים, מסוגל לשנות אותו ובכך מאפשר לסלק את מה שמפריע לו בחייו הנוכחיים ובכך להתחבר אל תעצומות הנפש שלו".

זה לא מסוכן? לא מפחיד להיכנס לאזור הדמדומים? האם יכול לקרות משהו לא רצוי?
"אין סיבה לפחד כלל! המוכנות הרגשית והנפשית מאפשרת לאדם להיכנס לחוויה רק עד העומק המתאים לו כך שיוכל להתמודד איתה בהצלחה ולתקנה. אין בכך יותר סכנה, מאשר כל טיפול אחר, כי העבודה מאפשרת רק שינוי לטובה. האדם עצמו מביא את התכנים, מתמודד איתם ונותן 'סוף' אחר לסיפור שמעיב על חייו בהווה. הייעוץ והטיפול נעשים באווירה רגועה ושלווה, שמאפשרת לאדם להתחבר אל עצמו באופן עמוק ביותר, ללא כל לחץ או הכתבת תכנים. הכל מגיע מתוך הנשמה של המטופל תוך כדי הדגשה שאנו חיים ב'כאן ועכשיו' והטיפול הוא רק כלי להציץ לתוך הנפש פנימה. אני מסבירה למטופלים שלי שבחיי היומיום, אין לנו כלים, זמן ופניות רגשית לחשבון נפש וסגירת מעגלים שכזאת. על ידי הכוונה של אדם מקצועי ניתן לעשות זאת בהצלחה ולהפיק מכך תועלת רבה. זהו טיפול הוליסטי ייחודי ומיוחד המקנה כלים יישומיים ומפתחים".

איך אפשר לדעת שהגלגול והאירוע הרלוונטי שמפריע לנו אכן יעלה בתהליך?
"בתהליך שחזור גלגולים אין נכון או לא נכון. החומרים שעולים הם תמיד רלוונטיים כי הם נובעים מתוך תת ההכרה של המטופל ומתוך המוכנות הריגשית שלו. באמצעות הדמיון המודרך נוצר מצב של גילוי מקור ה'דפוס' ההרסני הקיים בחיים וסילוקו. האירוע שיצר בתוך הנשמה את הכאב, הפחד ואת כל הרגשות והאמונות סביבו, כמו גם הסיבה וההשפעה בהווה, נצפה בתמונות כמו ב'סרט' ונאפשר יצירת חוויה מתקנת".

למי מתאימה השיטה?
"העבודה הזאת מתאימה לכל אדם שרוצה להיעזר בטכניקה יעילה מאוד המניבה תוצאות תוך פרק זמן קצר מאוד. מה שחשוב זה ללכת לאיש מקצוע שיודע להנחות את התהליך בצורה נכונה ואחראית לטובת המטופל. אחרי השחזור צריך לדעת לעבד את החומרים שעלו למצוא את ההקשרים ואת ההשלכות להווה ולהבין איך אפשר להניח ולשחרר את העבר ולחיות ללא נטל רגשי שאינו 'שייך' לכאן ועכשיו".

תוכלי לתת דוגמה?
"הגיעה אליי אישה שלא הצליחה להיכנס להריון למרות סדרת טיפולים ארוכה מאוד. היא החליטה לנסות את השיטה הזאת מכיוון ששום דבר אחר לא עזר לה. במהלך הטיפול היא נכנסה לגלגול בו פגשה את בעלה הנוכחי... היא ראתה את עצמה כנערה שחיה בתקופה קדומה שנאנסה על ידי חבורת נערים אכזריים, שביניהם היה גם בעלה בגלגול זה. היא העלתה במהלך החוויה גם את הזיכרון של מה שקרה מיד לאחר האונס. מעוצמת ההלם היא נכנסה למצב נפשי 'שביר' וכל מה שאמרה היה: 'אני פולטת את הזרע... אני פולטת את הזרע'... כתפילה והבעת משאלה שלא להיכנס להריון. היה קל להבין שבתת הכרתה (בגלגול הנוכחי) היא מתנגדת להיריון המתקשר אצלה (איך לא?) עם אותו אירוע טראומתי. היא גם סיפרה שבאותו גלגול, סיימה את חייה, זמן קצר לאחר האונס, תוך כדי ייסורים קשים עקב חרם שהטילה עליה המשפחה והסביבה".

איך פתרתם את הבעיה?
"בשלב הבא בטיפול, עשינו 'רטרו הילינג' כלומר שינוי תסריט, כדי לתקן את החוויה הקשה. איך? היא עצמה הציעה לבטל את האירוע של האונס ובמקומו לדמיין קשר רומנטי יפה עם בן זוגה שמסתיים בנישואין והיריון רצוי וכך היה. כמו כן, היא התבקשה לשנות את ההיגד השלילי (לגבי פליטת הזרע) להיגד חיובי הפוך. סוף הסיפור? האישה נכנסה להריון ובאה לבקר אותי לאחר כשנתיים, עם הילד שלה..."

זה נשמע כמעט יותר מידי טוב... איך את משכנעת אנשים לנסות את הטכניקה הזאת?
"אני לא משכנעת אף אחד כי מי שלא מוכן נפשית לסוג כזה של טיפול- לא יגיע. מי שבוחר לבוא אליי יכול להתנסות בכלי טיפולי עוצמתי עם תוצאות מוכחות במשך שנים רבות. על פי הידע שלי והניסיון שצברתי, השיטה יעילה במיוחד בקרב אנשים שרוצים לשנות דפוסי התנהגות של קורבנות, מצוקות רגשיות מתמשכות וגם ליישם את זכות הבחירה שיש להם בחיים הנוכחיים בכל התחומים".

צריך לבוא למספר טיפולים או פעם אחת זה מספיק?
"מספר הטיפולים נקבע על ידי המטופל בהתאם לרצונו. כל אדם, הוא כמו בצל עם הרבה קליפות... בדרך כלל, אנשים באים למספר טיפולים על מנת להסיר כמה שיותר 'קליפות' ולהגיע לניקוי פנימי המאפשר חיים מספקים ללא רגשות קשים ומעיקים".

לואיז ששון, מטפלת באמצעות שחזור גלגולים ומומחית לשחזור גלגולים באמצעות תקשור, מאמינה כי היא מעניקה לאנשים את "האומץ להיות מי שאתה יכול להיות באמת". היא מטפלת וגם מכשירה מטפלים בשיטה, עורכת סדנאות ומפגשים רוחניים ובכך מגשימה את ייעודה הנשמתי האישי.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על לואיז ששון לחצו כאן.
◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆
או חייגו עכשיו: 072-2285800 שלוחה 393
◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆

מכירים יועצים רוחניים או מיסטיקנים שלדעתכם יכולים להופיע במדור המומלצים? לחצו כאן וספרו לנו...

לקבלת יעוץ אישי מלואיז ששון התקשרו בכל שעה: 072-2285844




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה