ראשי | מטפלים מומלצים | איציקוביץ צבי ואיריס

איציקוביץ צבי ואיריס

ID:6056360456  EX: 441 איציקוביץ צבי ואיריס
מאת

זוגיות מהשמיים

לקבלת יעוץ אישי מאיציקוביץ צבי ואיריס התקשרו בכל שעה: 072-2285426

האם זוגיות מונוגמית לאורך זמן היא משימה אפשרית במאה ה 21? איריס וצבי איציקוביץ מגבעת שמואל, זוג נשוי מזה עשור, כנראה פיצחו את 'הסוד' והם גם מלמדים אנשים אחרים איך לעשות זאת! איריס וצבי גם עובדים ביחד ומנהלים קליניקה ביתית ואחת נוספת בתל אביב. הם 'משלימים אחד את השני' באמצעות ייעוץ, הדרכה וסדנאות ומגוון טיפולים מתחום הרפואה המשלימה.

מה יש בטיפול הזוגי שלכם שמצליח לפענח את הקשיים וליצור זוגיות חדשה ופורייה יותר?
"הטיפול שלנו משלב עבודה זוגית ופרטנית עם כל אחד מבני הזוג בהתאם לצורך. אנו מאתרים את הקשיים, מדריכים כיצד לשכלל את התקשורת ומייעצים כיצד להתגבר על אתגרים, שינוים וקשיים שהם חלק מהחיים של כולנו, מתוך הכלה, הקשבה, התחשבות וכבוד הדדי. השיטה שלנו הוכיחה את עצמה והיא הופכת את ה'אש' בין זוגות ל'שכינה' - כלומר חיים משותפים בהרמוניה ומתוך זרימה חיובית".

מה מייחד אתכם בתור מטפלים?
צבי: "העובדה שאנו בני זוג שמיישמים הלכה למעשה את העקרונות המאפשרים זוגיות מעצימה, בכל גיל, כולל פרק ב' בחיים והידע המקצועי הרב שצברנו במהלך השנים, הם הכלים היעילים בעבודתנו בתחום זה. כל אלה מאפשרים לנו לעבוד עם מטופלים רבים ולהעניק טיפול שלם (מילולי ופיסי) שמיועד לפתור בעיות מהשורש ובהתאמה אישית. הטיפולים שלי מתפרשים על פני מספר נישות עיקריות: אני עוסק בטיפול ייחודי שבו עושים עבודה על התת - מודע עם ילדים, דיקור, המתאים לכל שכבות הגיל ומתאים לאנשים הסובלים מכאבים ומחפשים פתרון מיידי ומתמשך תוך כדי הבנת הסיבות השורשיות לבעיה, עבודה במחלקת שיקום עם אנשים פגועי ראש בתל השומר. הייחוד שלנו הוא שיתוף המטופל בתהליך ההבנה והחשיבה שלו ובהשפעה שיש לגורמים אלה על תחושותיו ורגשותיו כמו גם על מצבו הגופני".

איריס, מה תחום ההתמחות שלך?
"אני מתמקדת בתחום של תהליכי התפתחות רגשית והעצמה אישית כמו גם בעיות פיסיות שונות. אני מטפלת בנשים שמחפשות דרך לשינוי בחיים והגשמה עצמית. לדוגמה נשים שרוצות לשפר זוגיות, לשפר תקשורת בין אישית עם הילדים ובני משפחה אחרים, כאלה שלא מוצאות זוגיות, נשים שלא מצליחות להיכנס להיריון וכו', וגם כמובן בעיות פיסיות שונות. נשים צעירות יחסית מגיעות אליי בדרך כלל על מנת לטפל בנושאים אישיים. נשים מבוגרות יותר מגיעות לטיפול בבעיות פיסיות. שיטת העבודה שלי משלבת רפלקסולוגיה, התבוננות במצבים תוך כדי תשאול שעוזר לאישה לחשוב לעומק ולהבין את התהליכים הרגשיים שהיא עוברת ולייצר שינוי פנימי וכמובן גם 'שיעורי בית' שיוצרים שינויים קטנים אך מורגשים שהולכים ומתעצמים עם הזמן. בתור מי שלומדת ועוסקת בשיטת פלדנקרייז על בסיס יומיומי אני מדריכה את המטופלות שלי להתקדם בצעדים קטנים אך משמעותיים לשיפור הכושר הגופני והאיזון הרגשי".

למי מתאימים הטיפולים? באיזה מצבים אתם יכולים לעזור?
צבי: "אנחנו יכולים לעזור במגוון בעיות פיסיות ורגשיות, החל מהקלה משמעותית של כאבים באזורים שונים בגוף ועד פיתוח המודעות ותובנה לגבי הגורמים הרגשיים והנפשיים למצב ספציפי שמפריע בחיים. בתחילת הטיפול מתקיימת שיחת תשאול לצורך אבחון וגם במהלך הטיפולים עצמם שואלים את המטופל/ים מספר רב של שאלות. ה'שיחה' מעלה למודעות אמונות וערכים שונים שלעיתים קרובות איננו מודעים להם אלא רק לאחר שאנו משמיעים אותם בקול רם... הבנת העיקרון של בחירה חופשית שיש לכל אדם בכל גיל ומצב, פותח אפשרויות פעולה אחדות ומעלה את האופציה לשינוי, במקום תחושת תקיעות כמו ב'רחוב ללא מוצא'. מנקודה זאת - הכל תלוי במטופל ובמידת רצונו לשינוי. כשאדם מבין שהוא יכול בכל רגע נתון, לקבל החלטה שתשנה את חייו שתשאיר או תוציא אותו מסיטואציה שאינה נוחה/תורמת לו, מתחיל תהליך של ריפוי אמתי ועמוק. בהדרגה, במהלך הטיפול, המטופל מבין בעצמו את התשובה לבעיותיו ואיך אפשר להתקדם ולהתפתח בחיים".

מה הכוונה?
צבי: "בדרך כלל, מה שמונע ממרבית האנשים להצליח בחיים ולהתחבר לתחושת אושר והגשמה עצמית, זה פחדים ... פחד מכישלון, מהצלחה וגם פחד מחוסר יכולת... אנחנו מובילים את המטופל להבנה עמוקה יותר לגבי עצמו, חיבור לעוצמה הפנימית והתחזקות באמונה שיש ביכולתו להשיג מה שירצה. כאשר הפחד מצטמצם או נעלם, המחסומים שעיכבו אותו נופלים ואז מתאפשרת פריצה קדימה".

מתי התחלתם לעסוק בתחום זה?
צבי: "את תחילת דרכי עשיתי כבר בשנות השמונים המאוחרות כאשר התחלתי ללמוד שיאצו. המשכתי ללמוד תחומים נוספים כמו הילינג, אנרגיה אוניברסלית, רפואה סינית במכללה לרפואה משלימה ועוד. לאחר שאיריס ואני נישאנו, צורת הטיפול שלנו קיבלה תפנית והתחלנו לשלב שיחות ו"שיעורי בית". העבודה שלנו כמכלול נותנת למטופלים תמיכה, הכלה והבנה כאשר הטיפולים הפיסיים מקרקעים ומחברים למציאות. המיוחדות שלנו היא שיש לנו את הידע והיכולת לשלב בין הפיסי לרגשי- נפשי בצורה שנותנת מענה לכל הרבדים האנושיים".

תוכל לתת דוגמה?
"למשל אדם שסובל מכאבים בכתפיים, מן הסתם נושא על גבו עומס רב מידי, אדם שכואב לו בגב התחתון - סובל מפחדים שעוצרים אותו. השילוב של הטיפול הפיסי עם הבנה מעמיקה מה קורה ברובד הרגשי והנפשי נותן אפשרות לפתור את הבעיה מהיסוד".

באיזה תחומים יש לכם התמחות?
צבי: "בעיקרון אני מטפל בגברים ואיריס בנשים אבל אנחנו עובדים בשיתוף פעולה מלא ונותנים טיפול שלם בהתאמה אישית במיוחד לזוגות שמגיעים אלינו. אנחנו מציעים טיפולים להקלה על כאבים שונים באמצעות דיקור שנותן מענה מידי לבעיה וגם שיחות כדי להבין מה הגורם הראשוני. כמו כן אני מסייע לגברים שיש להם בעיות פריון כמו ספירת זרע נמוכה וגם לנשים שיש להן קשיים להיכנס להריון או מחזור לא סדיר - זאת באמצעות פורמולות מיוחדות של צמחי מרפא. כמו כן, פיתחתי במהלך השנים שיטת טיפול מיוחדת המתאימה לתינוקות ולילדים ומסייעת בפתרון בעיות שונות. השיטה מבוססת על עיסוי גב מיוחד ואחוזי ההצלחה גבוהים במיוחד במגוון בעיות. בין היתר היו אצלי בטיפול תינוקות עם ספירת דם נמוכה, ילדים עם בעיות אכילה ועוד".

איך אתה מסביר את זה?
צבי: "המגע הישיר בגב מאפשר חיבור תת הכרתי ביני ובין המטופל ומשפיע ברמה עמוקה מאוד. טיפול בילדים הוא מבחינתי אידיאלי כי אין להם 'דעות קדומות', מעצורים או חוסר אמונה. הם פשוט מגיבים לטיפול הטבעי שאין לו תופעות לוואי והתוצאות מהירות במיוחד ומוכיחות את יעילות השיטה".

איריס, איפה את נכנסת לתמונה הטיפולית?
"אני הגעתי לעסוק בתחום אחרי שפתרתי לעצמי (בכוחות עצמי) מספר בעיות בריאות מהן סבלתי שנים. תקופה ממושכת סבלתי מכאבי בטן בלתי מוסברים וכאבי גב. באמצעות ניסיונות שעשיתי גיליתי צורת תזונה ואכילה ששחררה אותי לחלוטין מהבעיה. את כאבי הגב גם פתרתי בעזרת רפלקסולוגיה שעשיתי לעצמי לאחר שלמדתי את הנושא באופן עצמאי. לאחר מכן, כשבגרתי, היה לי קושי להיכנס להיריון. גם כאן השתמשתי ברפלקסולוגיה ואחרי שהצלחתי הבנתי שאכן יש דרך טבעית לחלוטין לכל בעיות הבריאות. הרגשתי שזה נכון עבורי שתחום זה יהיה המקצוע שלי ופניתי ללימודים. למדתי מספר תחומים בין היתר, רפלקסולוגיה (בהמשך הייתי מורה ומרכזת מגמה במכללת ג'נסיס) אירידיאולוגיה, רייקי יהודי, פרחי באך ועוד. כיום אני עוסקת בטיפולים בנשים שמחפשות להתחבר לעצמן, להכיר את פנימיותן ולשפר את חייהם בכל המישורים, דרך התבוננות פנימית. זה יכול להיות זוגיות, גידול ילדים, קריירה ועוד. הטיפולים מתבצעים תוך שילוב של שיחות עם שיטות מגע וכך פועל מערך גוף - נפש כיחידה אחת בשילוב מיטבי".

איריס וצבי איצקוביץ, מטפלים ברפואה משלימה, משלבים טיפולי מגע עם שיחות טיפוליות. הם גם יועצים לבני זוג שרוצים לשפר את הקשר ביניהם, מגשרים על פערים, ומציגים בדוגמה אישית מהי 'זוגיות מהשמיים'. בעתיד הקרוב תפתחנה שתי קבוצות עבודה: אחת ליחידים הרוצים להקים זוגיות ואחת לנשים ,במחירים אטרקטיביים על מנת לאפשר לכל מי שמעוניין לקחת בהן חלק. קבוצת הנשים תהיה פתוחה לכל אישה באשר היא לבוא ולהשתתף ולהתפתח בקצב האישי שלה.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על צבי ואיריס איציקוביץ לחצו כאן
◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆
אן חייגו עכשיו: 072-2285426
◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆ 

לקבלת יעוץ אישי מאיציקוביץ צבי ואיריס התקשרו בכל שעה: 072-2285426




עוד באותו נושא:

רפלקסולוגיה, הילינג, צמחי מרפא, רפואה סינית, איציקוביץ צבי ואיריס, זוגיות מהשמיים, שיאצו