ראשי | מטפלים מומלצים | עדנה טופר

עדנה טופר

ID: 650722578 EX: 293 עדנה טופר

ניתוחים אנרגטיים וחיבור לגרעין הנשמה

לקבלת יעוץ אישי מעדנה טופר התקשרו בכל שעה: 072-2285800 שלוחה 293

עדנה טופר מנהלת ביה"ס 'כוליות', מורה למודעות עצמית והתפתחות רוחנית. מתקשרת, הילרית, שמאנית וטראנס מדיום. באמצעות היכולות הייחודיות שלה, היא מסייעת לאנשים לשנות את חייהם ולחוות אותם באופן מודע, מעשיר ומספק יותר. במהלך השנים, פיתחה שיטת הטיפול הייחודית - "ניתוחים אנרגטיים" המיועדת לשחרור טראומות (בחיים הנוכחיים וגם מגלגולים קודמים). היא מתקשרת ומעבירה מסרים לבאים להתייעץ איתה ישירות מהמורים הרוחניים האישים שלהם.

מודעות עצמית, הילינג, דמיון מודרך וקואוצ'ינג
מקורביה של עדנה מספרים שכבר בתור ילדה קטנה, גילתה יכולות תקשור מיוחדות והעניקה עצות למבוגרים ממנה בשנים רבות. זה היה תהליך 'טבעי' שבבגרותה תהפוך לטרנס מדיום, שמאנית. עדנה כמו כל שמאן מתחברת למטופל לנבכי נשמתו, חווה את סבלו ומשחררת אותו. מהטראומות ומפרדיגמות שמנהלות את חייו. על ידי שיטת טיפול ייחודית שפיתחה היא מחברת את האדם למהותו האמתית ולגרעין נשמתו.

איך הגעת לתחום הטיפול הרוחני?
"לא הגעתי אליו - הוא הגיע אליי, כך נולדתי! תמיד היו לי יכולות לראות ולהבין מצבים ובשנת 1978 הבנתי שאני מתקשרת... הרגשתי את כל הבעיות של האנשים מסביבי ואף סבלתי מכך. אז לא היו ספרים, מורים או מודעות כלשהי לנושא וחיפשתי במשך זמן רב תשובות הסברים לתופעה שלא הייתה מובנת לי... חשתי את כל מה שמתחולל בנפשם של אחרים ולא היה לי עם מי לדבר על כך. זה היה תהליך לא קל ורק לאחר שנים רבות מצאתי בזה את הפן החיובי, והבנתי שיש ביכולתי לסייע לאנשים".

מיהו קהל היעד שלך?
"מגוון רחב מאוד של אנשים אשר רוצים להתפתח, להגביר את המודעות ולהשתחרר מטראומות שמקורן באירועים בחיים הנוכחיים וכן בגלגולים קודמים. אנשים מגיעים אליי עם סוגים שונים של בעיות: פרידה מבן זוג, מועקות, קשיים בזוגיות, דילמות בקריירה, חרדות, בעיות חברתיות ותחושה של חוסר סיפוק בחיים".

מהי שיטת הטיפול שלך?
"אני מטפלת בשיטה שפיתחתי לפני 28 שנים. הפגישה הראשונה כוללת: הסתכלות על הצ'אקרות וראית החסימות האנרגטיות הנמצאות בצ'קרות. שאלון אישי, והסיפור על כל הטראומות שעבר בחייו. דבר אשר מסייע לי לאתר טראומות שעוברות כחוט השני לאורך החיים האלה ודפוסי התנהגות קבועים שלרוב גם משקפים אירועים קשים מגלגולים קודמים אשר עימם האדם הגיע לעולם. לאחר מכן, אני בודקת את מצבו האנרגטי של האדם ואת רמת כוח החיים אשר באה לביטוי בצ'קרות (מרכזי האנרגיה).

אני בודקת האם הן חזקות או חלשות מאחר והן משקפות את איכות רמת החיים של האדם. במידה והן עוברות את ה'קו האדום', מתגלים קשיים חמורים בחיים ועלולות להתעורר מחשבות על חוסר רצון לחיות בגלל הקשיים. תהליך זה אינו כולל בהכרח נטיות אובדניות אבל פוגם באיכות החיים וביכולת ההנאה והחיוניות".

אז איך מטפלים בזה?
"דרך הצא'קרות אני מתחברת לגלגולים הקודמים של האדם ומשחררת את החסימות הטראומתיות. אני מטעינה את המטופל באנרגיה על מנת שיתחזק ורק לאחר מכן מבצעת את הניתוחים שהם למעשה תהליך ניקוי. הניתוחים האנרגטיים הם כמו ניתוחים פיזיים ואחריהם יש תחושה של תשישות ועייפות. לאחר חודשיים או שלושה חודשים מתחילים לחוש בשינוי".

איפה נכנס תהליך האימון האישי?
 "האימון האישי הוא חלק בלתי נפרד מהטיפול. אנחנו מציפים ומשחררים רגשות שליליים כמו למשל כעסים שהצטברו במשך זמן רב, לומדים כיצד להפוך מחשבה שלילית לחיובית והלקוח יוצא מהמפגש עם תרגילים לאימון עצמי כדי שיוכל להתמודד בעתיד עם קשיים ואתגרים חדשים בחיים".

אילו תגובות מעוררים ה"ניתוחים האנרגטיים"?
"לפעמים כאשר אני לוחצת על החסימה, האדם רואה את הגלגולים הקודמים שלו או חש אותם בעוצמות חזקות. זו חוויה מאוד עוצמתית אשר מעוררת תגובות רגשיות עזות. כאשר האדם לא רואה את גלגוליו הקודמים, אני מתארת אותם בפניו וקושרת אותם לחייו כיום, על מנת להביא אותו לתודעה גבוהה יותר לגבי מה מנהל אותו בחיים".

תוכלי לתת דוגמה לסיפור הצלחה?
"טיפלתי באם לשלוש בנות אשר סבלה מדיכאון וכתוצאה מכך הפסיקה לתפקד. היא, בנותיה ובעלה סבלו מהמצב במשך תקופה ארוכה ללא שינוי. לאחר טיפול אינטנסיבי אצלי, חזרה לעבוד, ללמוד ולתפקד באופן מלא. אני מרגישה שהצלתי משפחה שלמה ולא רק את האישה עצמה".

תוכלי לספר על בית הספר 'כוליות'?
"בית הספר 'כוליות' הוא קטן ואינטימי. אני קוראת לו 'בית ספר בוטיק'. כל תלמיד מקבל יחס אישי והאווירה תמיד נעימה וביתית. הקורסים הפופולאריים ביותר עוסקים בנושאי תקשור, חיבור פנימי, מודעות עצמית כאורח חיים, תובנות וחוקים קוסמיים. המטרה העיקרית היא שיפור במודעות ליצירת אורח חיים טוב יותר. אני מעניקה לתלמידיי ידע מקצועי רב אשר רכשתי במשך השנים וכמובן גם מסרים שאני מקבלת דרך תקשורים".

כיצד מתנהלים השיעורים?
"השיעור נפתח בדמיון מודרך וממשיך במעבר על שיעורי הבית, ואז עובדים על תרגילים חווייתיים אישיים וקבוצתיים. במהלך התרגילים מתפתחת האינטליגנציה הרגשית והאינטואיטיבית והתלמידים עוברים תהליכים משמעותיים מאוד. אני שמה דגש רב על חיבור לחיי היומיום מאחר ומבחינתי לא ניתן לפתח מודעות מבלי לקשר אותה לחיים שלנו. בנוסף, כמובן מתקיימות במהלך הלימודים גם הרצאות פרונטאליות".

אילו עוד קורסים מעניינים מתקיימים בביה"ס?
"יש קורס אשר עוסק בחיבור למודעות דרך ציור. זהו כלי מדהים ודרכו ניתן להגיע להיבטים ברבדים עמוקים מאוד של הנשמה, להגדיל את יכולת ההתבוננות ולצבור תחושת ביטחון. בנוסף, אני מנחה סדנאות בתחומים שונים: רייקי, המפתחות לשפע והצלחה, יוגה ועוד. כל שבוע, מידי יום שלישי, אני עורכת מדיטציה להשגת שלום ואהבה בעולם ומזמינה את כולם להשתתף".

על בית הספר
עדנה טופר מנהלת "כוליות" - בית ספר למודעות עצמית והתפתחות רוחנית. בית ספר אקסקלוסיבי וייחודי עם אנרגיות גבוהות מאד. בית הספר ממוקם בגלריה לאמנות רוחנית מוקף ציוריים מקוריים אנרגטיים. חדר מדיטציה כולו לבן וילונות, שטיח מקיר לקיר, כריות לבנות מרובות מכל הגדלים, שפע צמחיה ופרחים, אבנים, צדפים וקריסטלים, גביעים עם זכוכיות כחולות עתיקות מאד מהתקופה הביזנטית והמון נרות.

כל אדם שנכנס לכוליות ישיר מרגיש שיגיע למקום ייחודי מאד, אתיר באנרגיה מופלאה. כמו שיש מלון בוטיק, עדנה הקימה בית ספר בוטיק, מלא באהבה לאנשים שמתאים להם ללמוד בקבוצות קטנות וביחס אישי חם ואוהב.

בבית הספר "כוליות" -מסלול לימודים של ארבע שנים:
שנה ראשונה – קורס תקשור.
שנה שנייה – תובנות החוקים הקוסמים.
שנה שלישית – החיבור.
שנה רביעית – מיועדת רק לבודדים - תלמידים הרואים בכוליות אורח חיים.

בנוסף יש בכוליות – קורסי ציור רישום ומנדלות המשולבים במודעות עצמית, מדיטציה, יוגה אזוטרית, רייקי 123, המפתחות לשפע והצלחה, סדנאות בטבע והרצאות אורח.

מה המוטו שלך בטיפול ובחיים בכלל?
החזון אשר מנחה אותי בחיי האישיים והמקצועיים "אני אהבה, אתה אהבה, כל היקום אהבה". אני עוזרת לאנשים להתחבר למהותם, לאהבה שבתוכם.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על עדנה טופר לחצו כאן
◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆
או חייגו עכשיו:  072-2285800 שלוחה 293
◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆

מכירים יועצים רוחניים או מיסטיקנים שלדעתכם יכולים להופיע במדור המומלצים? לחצו כאן וספרו לנו...

לקבלת יעוץ אישי מעדנה טופר התקשרו בכל שעה: 072-2285800 שלוחה 293




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה