ראשי | מטפלים מומלצים | ד''ר ND יעל גורסטן

ד''ר ND יעל גורסטן

ID: יעל גורסטן EX: 440 ד''ר ND יעל גורסטן

בריאות כדרך הטבע

לקבלת יעוץ אישי מד"ר יעל גורסטן התקשרו בכל שעה: 072-2285841

דר יעל גורסטןN.D מתמחה בטיפול בילד ובמשפחה', היא גם נטורופתית, הרבליסטית ותזונאית קלינית, מרצה, מאבחנת ומטפלת בסובלים מליקויי למידה.. בקליניקה שלה בהר נוף- ירושלים, היא משלבת בין רפואה משלימה, פסיכותרפיה -וטיפול בהפרעות למידה ובעיות קשב וריכוז אצל ילדים בני נוער ומבוגרים. בשיטות מיוחדות של שילוב תוכנות מחשב מאד מעניינות שעוזרות ביצירת מוטיבציה רבה ללמידה, הטיפולים מתבצעים באמצעות מבחר שיטות, תרגילי מוח BRAIN-GIM תיאטרון בובות ועוד שיטות טיפוליות משולבות התורמות לפיתוח כישורי למידה, מתן חוויית הצלחה ושיפור ביטחון עצמי. בנוסף להשכלתה לניסיון רב השנים ולידע הרחב שצברה, יש ליעל גם 'מחושים' מיוחדים באמצעותם היא מצליחה לחדור לנבכי נשמתו של המטופל ולעשות 'עבודה' עם התת מודע על ידי פיתוח מודעות וחשיבה יצירתית לפתרון בעיותיו.

יעל היא לא מטפלת המעניקה ללקוחותיה 'הוראות' לאורח חיים בריא. היא עצמה מיישמת בחיים הפרטיים את מה שהיא מאמינה בו. מידי בוקר היא מקפידה ללכת לשחות ולהתאמן בחדר כושר, צורכת תזונה בריאה בלבד וכדי לשמור על מוח צלול ופעיל - לומדת ללא הרף.

איך בעצם הגעת לתחום הטיפולי?
"סיימתי באוניברסיטה תואר ראשון בפסיכולוגיה ותואר שני בחינוך ותואר D.Nברפואה משלימה. במשך שנים הדרכתי מורים לעבודה בתחום לקויות למידה במכללות ברחבי הארץ וגם טיפלתי בילדים ובני נוער באופן פרטני. כשהרגשתי שחסר לי נדבך נוסף בעבודה, המשכתי ללמוד גם שיטות ברפואה משלימה: קינסיולוגיה –רפואת תדרים, נטורופתיה, ארומתרפיה ועוד. כיום אני מטפלת באנשים בגישה משולבת הכוללת כלים מערביים והוליסטיים. לדעתי, הגעתי לתחום מתוך סיפור החיים האישי שלי. הייתי ילדה ג'ינג'ית מאוד לא מקובלת בבית הספר ובתקופה ההיא סבלתי סבל רב מהנידוי החברתי. למדתי לצמוח ולהצמיח את עצמי מתוך המשבר ומתוך ה'עז יצא מתוק'. אני מאמינה שכל קושי שיש לנו בחיים, משרת אותנו וכאשר אנו מבינים ומפנימים את הידע זה ומגדירים לאן אנו רוצים להגיע ומה אנו רוצים להשיג באמת – הכל אפשרי".

מה זאת אומרת?
"אחת השיטות בהן אני משתמשת בטיפולי הינה שיטת ה .NLP באמצעות תשאול מובנה מה מציק לנו ומה הם הרווחים שלנו מצורות התנהלות מסוימות שסיגלנו לעצמנו במהלך החיים. ב 'שיחה' הטיפולית, מתקיים דיאלוג מרתק עם ה'דפוס הפוגעני' ונבדקת אפשרות (בשיתוף המטופל) להרפות מעט מדפוסים ישנים לטובת חדשים וזאת על מנת להתקדם להתנהגות מיטבית יותר. התשובות מגיעות מהמטופל עצמו שמתחיל להיות במודעות גבוהה יותר ומוכן לוותר על 'משהו ישן' כדי לקבל 'משהו חדש' שחשוב לו יותר. ה'רווח החדש' הוא הרגשה טובה יותר, בטחון עצמי והערכה/אהבה עצמית מחודשת. הרצון להגיע לתחושות אלה הוא חזק יותר וכך מתאפשרת התקדמות שמחוללת שינוי בחיים. הצעדים המעשיים הננקטים על ידי המטפל כדי לקדם את עצמו, מתקבלים ביחד כשאני נותנת הנחיות, טיפים והדרכה גם לאורח חיים בריא וגם לשינוי דפוסי חשיבה והתנהגות".

מה זאת "רפואה תדרים"?
"הנחת העבודה היא שהגוף שלנו בנוי משדות מגנטיים חשמליים. בקינסיולוגיה- באמצעות בדיקת שריר, ניתן לגלות פרטים רבים על האדם כמו למשל אלרגיות ורגישויות, מה מתאים לאדם, מה מקור הבעיות שמפריעות לו ובאיזה גיל הן התחילו להיווצר. אני בודקת מה קרה ומתי ברמה האנרגטית ובאיזה נקודת זמן- חוסר האיזון צץ וצמח ברובד הפיזי. תחום הנטורופתיה הוא תחום שמשלים את העבודה האבחונית ובאמצעותו ניתן לטפל ביעילות רבה במגוון בעיות גוף ונפש תוך פרק זמן קצר".

מי קהל היעד שלך?
"הטיפולים שאני מציעה יכולים לעזור לסובלים מבעיות רגשיות וחרדות, בעיות תקשורת בזוגיות, להפגת מתחים ואיזון מערכות גופניות ורגשיות. כל זאת נעשה באמצעות שילוב מותאם אישית לכל מטופל מתוך מגוון הכלים שלמדתי: פסיכותרפיה, שחרור ביו אנרגטי - קינסיולוגיה, תמציות פרחי באך. תזונה וצמחי מרפא, רפואה קוריאנית- סו-גו'ק וקלפי מודעות. אני גם מרצה ומנחת סדנאות בתחום לקויות למידה ובעיות קשב וריכוז, יועצת למשפחות ותומכת באבחון וטיפול בבעיות למידה בכל הגילאים".

תוכלי לתת דוגמה?
"הגיעה אליי לטיפול אישה מבוגרת מאוד עם כאבים חזקים בכתף, שלא טופלו בהצלחה על ידי הרופאים בקופת חולים. במהלך הטיפול אצלי, התברר שהיא גדלה כל ילדותה בבתי יתומים. למרות שהיו לה הורים, הם לא היו כשרים לטפל בה ולהכיל אותה. היא הגיעה לארץ לבדה, בתור נערה, נישאה ונולדה לה בת. עם הזמן, הקשר שלה עם בעלה והילדה הלך והתדרדר, ובנוסף, הבת גם סבלה מאסטמה קשה. הטיפולים אצלי עזרו לה מאוד לברר מה הרגשות הרוחשים בתוכה ואיך היא יכולה להתמודד עם המצב בצורה שונה ו'בונה' יותר. היום, לשמחתי, האישה הזאת עובדת ומתפקדת, הועלתה בדרגה בעבודה והקשר עם הבת והבעל- שוקם. למרות שחל שינוי ושיפור משמעותי במצבה, תוך מספר קטן של מפגשים, היא המשיכה להגיע לטיפולי תחזוקה במשך שנתיים כי טענה שזה מחזק אותה ונותן לה את הכוחות להמשיך ולהתמיד בכיוון החיובי.

במקרה אחר, הגיע אליי בחור צעיר שהוגדר כלקויי למידה. כיוון שאני מומחית בתחום זה של קשב וריכוז, התחלתי לעבוד אתו בצורה משולבת, גם בהיבט של פיתוח יכולות אישיות וגם בתחום בנייה ושיפור הביטחון העצמי שלו. בפעם הראשונה שביקשתי ממנו לומר לי עשרים תכונות טובות שיש לו, הוא הביט בי מבועת ורק שתק... עם הזמן, פיתח מודעות לצדדים הטובים בחייו, להישגים ולכישרונות שלו והפך בהדרגה לבחור מקסים ומצליח, בעל כריזמה ויכולת לנצל את הפוטנציאל האישי שלו". 

שיטת הטיפול של יעל כוללת רפואת תדרים, עבודה עם קלפי מודעות, פיתוח הקשר עם התת מודע, פרחי באך לטיפול בבעיות רגשיות, שמנים אתריים ועוד. כל אלה תורמים לפיתוח כישורי למידה ובטחון עצמי ונטרול דפוסי חשיבה והתנהגות הרסניים.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על ד''ר ND יעל גורסטן לחצו כאן.
◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆
או חייגו עכשיו:  072-2285800 שלוחה 440
◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆

מכירים יועצים רוחניים או מיסטיקנים שלדעתכם יכולים להופיע במדור המומלצים? לחצו כאן וספרו לנו...

לקבלת יעוץ אישי מד"ר יעל גורסטן התקשרו בכל שעה: 072-2285841




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה