בלה אשור

ID: 65131240 EX: 18 בלה אשור

הדברים לאשורם

לקבלת יעוץ אישי מבלה אשור התקשרו בכל שעה: 072-2285800 שלוחה 18

בלה אשור מטפלת הוליסטית רב תחומית, מדריכה ומנטורית לחיים, מזה למעלה מעשרים שנה, עוסקת בפיתוח מודעות עצמית בקרב מטופליה ומעניקה להם טיפולי ריפוי, ליווי והכוונה לאורח חיים בריא וטבעי בכל התחומים. בין היתר היא מומחית לטיפול בשמנים ארומתיים המופקים מצמחי מרפא בארץ ותזונה מודעת, יועצת זוגית ומגשרת למוסדות וחברות גדולות.

מה שמאפיין את צורת הטיפול של בלה הוא ראייה כוללת של האדם, אבחון וטיפול רב תחומי שמאפשר לראות את 'התמונה הרחבה'  ולמצוא את מוקד הבעיה. באמצעות הכלים הרבים שעומדים לרשותה, היא מסוגלת לייעץ ולתקן את מה שנידרש על מנת להגיע לבריאות שלמה מבחינה פיזית ורגשית.

"בעולם המערבי, יש נטייה לייצר מקצועות המתמקדים על תחומים מסוימים וספציפיים. מבחינתי האדם הוא ישות שלמה הכוללת את הגוף ואת הנפש כיחידה אחת בלתי ניתנת להפרדה. אם למשל יש לאדם כאב גב, הוא יקבל טיפול ממוקד לבעיה הפיזית (הכאב) ללא חיפוש ומציאת הסיבה העמוקה. מבחינתי, אין מחלות שנוצרות בוואקום. אין הפרדה בין צורת חשיבה, רגשות ותוצאות במישור הפיזי. כל השנים עבדתי לפי הנחת העבודה הזאת ולכן גם רכשתי ידע בכיוונים ובתחומים רבים המאפשרים לי כיום להיות מצוידת ב'ארגז כלים' עשיר במיוחד שמיועד לעזור לאנשים בכל סוגי הבעיות".

איך מתבצע הטיפול שאת עושה?
"כשאדם מגיע אלי מתקיימת קודם כל שיחה. אני שואלת הרבה שאלות שרובן סובבות סביב הסיבה לשמה האדם הגיע אליי. בהתחלה עולות הסיבות הברורות והידועות, אולם לאט לאט מצטיירת התמונה הרחבה יותר. הבעיות יכולות להיות חברתיות, כלכליות או אחרות אולם בעצם הכל נעוץ בעובדה שהאדם יצא מאיזון. במהלך השיחה נכנסים לעומק ובודקים עם איזה דפוסים אותו אדם גדל, איך ומה הוא חושב על עצמו ועל החיים בכלל, מה הייתה התייחסות הסביבה אליו במהלך כל השנים, האם הוא מרגיש שמגיע לו לחיות טוב וכו'. דפוסי החשיבה המנחים אותנו כבני אדם מבוגרים, הם האחראים במידה רבה לאירועים בחיינו ורבים מהם גורמים לנו למגוון בעיות ומצוקות שאנו חווים".

האם אפשר לשנות דפוסי חשיבה ובמיוחד בקרב בני הגיל המבוגר?
"זה ניתן אבל זה תהליך של עבודה... בכל מקרה, זאת הדרך היחידה שבאמצעותה ניתן לשנות את החיים בצורה מעמיקה ואמיתית. אחרת, האדם ימשיך באותה מתכונת וימשוך אליו שוב ושוב אירועים דומים והרסניים במהלך הזמן שיזיקו לו בכל המובנים".

תוכלי לתת דוגמה?
"למשל, הגיעה אליי אישה חולת סרטן בשלבים מתקדמים. משקלה היה 35 קילוגרם והרופאים כבר הזמינו את כל בני המשפחה כדי להיפרד ממנה, כיוון שאמרו שימיה ספורים. היא שידרה קושי גדול ובאה אליי כמוצא אחרון. דיברתי איתה ארוכות ואחרי שגוללה את סיפור חייה העגום המלא כעסים ו'מלחמה' עם כל העולם'. אמרתי לה שאני מזהה מקום רחב לשינוי וריפוי, תמיד יש תקווה, ולוותר זה כמו לתת לילדיה הקטנים לגדול ללא אימא. שאלתי אותה האם דפוס החשיבה ש'כל העולם נגדה' משרתת אותה? בעבודת הדמיה שאני עושה נגענו המקומות העמוקים שעדיין מתחזקים את תפיסת עולמה הנוכחית, בתהליך היא הגיע להבנות ויכולת  לראות את העולם מזווית נוספת ושונה. מה שמאפשר לשנות את צורת החשיבה ואת הגישה הבסיסית שלה לחיים. עשיתי לה הילינג במהלך שני טיפולים ונתתי לה תוספי מזון וצמחי מרפא. היו רגעים של בכי, של תחושה רגשית, הכל קשה מדי, אבל במהלך הפגישות הייתה תחושה של התנקות והתחזקות. המפגשים אפשרו לה להגיע להבנות וראיתי ש'נפלו לה הרבה מאוד אסימונים' לגבי צורת החיים של והתנהלותה באופן כללי. היא הבינה שהמחשבות שלה גרמו לה לדעוך ולהתרסק מבחינה נפשית, רגשית וגופנית".

את רוצה להגיד שהיא קיבלה סרטן בגלל שהיו לה מחשבות שליליות?
"אין תחום אחד בחיים שלא נהרס בגלל תפיסת חיים שגויה. כיום כבר ידוע שרוב המחלות נובעות מלחצים, מתחים ודיכאונות. אדם חולה סרטן 'אוכל את עצמו לדעת' מבפנים. אנשים שוכחים להסתכל על הצד הטוב בחייהם ורואים ומתמקדים בעיקר ברע. החיים בעידן המודרני פשוט הפוכים למה שהיה צריך להיות. במקום למצוא את הדברים החשובים באמת מתמקדים בריצה חסרת תוחלת אחרי שליטה וחומריות, מתרגזים וכועסים בגלל שטויות ומרוקנים את עצמם רגשית ואנרגטית עד שזה מוצא ביטוי במחלות גופניות קשות. בתורה כתוב ש'אין אדם מוציא את עצמו מבית האסורים'... ליהודי טוב תמיד היה את הרב שלו להתייעץ איתו ולמצוא מחדש את האיזון. בעידן המודרני יש לנו מטפלים. בעבודתי אני מרפאה את הפצעים (רגשיים וחווייתיים) שיש לאנשים וזה כואב... התהליך קשה, אבל תמיד עדיף לכאוב ולבסוף למצוא את הדרך הנכונה מאשר לבלות את כל החיים במכאובים פיזיים ונפשיים, ללא מודעות וללא ידיעה שניתן לחיות אחרת..."

מה אחוז ההצלחה שלך בקרב מטופלים והאם את יכולה באמת לעזור בכל בעיה?
"בכל הצניעות, אני יכולה לומר אחרי למעלה מעשרים שנות עבודה שעבדתי עם אלפי מטופלים והצלחתי לעזור לכולם. אני עובדת עם מספר רב של כלים (כולל שמנים ארומתיים שאני מייצרת ומשווקת). המטרה שלי היא לנקות את האדם רגשית ופיזית מכל המחשבות המיותרות, הגישות השגויות והאמונות הכוזבות שאגר ואסף במשך השנים שלא לצורך ולהחזיר אותו לאיזון ולחיים בריאים ושלמים".

מה סוד ההצלחה? מה מייחד אותך לעומת מטפלים אחרים?
"הניסיון הרב, יכולת התבוננות והקשבה ודיוק באבחון ובטיפול. כל אדם הוא 'סיפור' יחיד וייחודי בפני עצמו ואני מצליחה להגיע מהר מאוד לנקודה העיקרית בה מתברר לי מה הוא צריך כדי להבריא ולא חשוב מה הבעיה שלו, פיזית או נפשית".

בלה אשור מקיימת סדנאות לתזונה מודעת תוך התייחסות לפיזיולוגיה הטבעית של הגוף. השמנת יתר אינה רק בעיה אסתטית ובריאותית מבחינה פיזית. התופעה גורמת גם לעצבנות, חוסר ריכוז, תסכול, ירידה בערך העצמי ועוד. המטופלים והתלמידים שלי לומדים להתחבר מחדש למנגנוני הרעב הטבעיים של הגוף ולמצוא מחדש את החיוניות והמרץ שהיו מנת חלקם בגיל צעיר. "אני מלמדת אנשים לחיות נכון ולחוות אושר, התרגשות ושמחה על בסיס יומיומי".

סדנאות למודעות עצמית, תוך התייחסות לעולם התפיסתי, לרגשות ובמקביל למה שהיה אמור להיות ואיך. כאשר התוכניות לא יוצאות לפועל, כאשר לא באמת מבינים אותנו, או כאשר אנו מאוד משתדלים ולא מגיעים לתוצאות, תמיד יש סיבה. בסדנה זו נלמד להכיר את הסיבות וגם את פתרונן.

ליצירת קשר ופרטים מלאים על בלה אשור לחץ/צי כאן.
◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆
או חייגו עכשיו: 072-2285800 שלוחה 18
◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆

מכירים יועצים רוחניים או מיסטיקנים שלדעתכם יכולים להופיע במדור המומלצים? לחצו כאן וספרו לנו...

לקבלת יעוץ אישי מבלה אשור התקשרו בכל שעה: 072-2285800 שלוחה 18




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה