ראשי | מטפלים מומלצים | עדה גלילי

עדה גלילי

ID:650962513  EX: 360 עדה גלילי

עובדות הריפוי בשטח

לקבלת יעוץ אישי מעדה גלילי התקשרו בכל שעה: 072-2285800 שלוחה 360

עדה גלילי היא בוגרת מכללת "רטר", המטפלת בדמיון מודרך ו-NLP. מנחה מוסמכת בשיטת "אדלר" להורים ובוגרת התוכנית להעשרת זוגיות ונישואין במכללת "סמינר הקיבוצים". כמו כן, עוסקת בשיטת  EFTלריפוי בעזרת נגיעות בפנים. מלווה אנשים שכמהים לשינוי בחייהם במגוון תחומים כגון זוגיות, התמכרויות, התמודדות עם מחלות ממאירות, קשיים במקום העבודה, טראומות, אלרגיות, ירידה במשקל ואמונות מגבילות. תורמת להעצמה אישית ולשחרור רגשות.

מטופליה יודעים לספר על אישה לבבית, רגישה, קשובה ומקצועית. הם מוקירי תודה על תהליך "משמעותי, איכותי ומוצלח" ועל המענה שניתן למחשבותיהם הכמוסות ביותר.  

איך הגעת לתחום הטיפול? 
"אני אדם שאוהב ללמוד ולהתפתח וכך גם הגעתי אל הדמיון המודרך וNLP. התאהבתי בשיטות אלו מאחר והשינויים מתרחשים במהירות ויעילות. כמורה למדעים במשך 37 שנים, אני אוהבת לראות עובדות בשטח. השינוי שחוויתי בתוך עצמי הודות לשיטה הוכיח כי היא עובדת הלכה למעשה. לדוגמה, הייתי מאלו שאינן נוהגות ברכבן מחוץ לעיר, אך במהלך הלימודים השתחררתי מן הפחד שניהל את חיי תקופה כה ממושכת".

מיהו קהל היעד שלך?
"פונים אליי גברים ונשים בכל הגילאים, אשר מתמודדים עם בעיות בתחומי זוגיות, הורות, בריאות וקריירה. כמו כן, אלה שסובלים מיחסי תלות, תחושת תקיעות, הרגלים מזיקים, חרדות ופוביות".

את מסייעת בקבלת החלטות?
"בוודאי. לקוחותיי מקבלים תשובות לשאלותיהם בסיוע הטכניקות שאני מנחה. לאחרונה פנתה אליי אישה אשר התלבטה אם לפרוש לפנסיה. לאחר 3 מפגשים בלבד הרגישה כי יש בידה את התשובה והחליטה להמשיך לעבוד".

מהי שיטת הטיפול שלך?
"אני מטפלת באמצעות דמיון מודרך, אשר מעניק מרפא הודות ליכולתו המופלאה של הדמיון האנושי. במהלך הטיפול אני משדרת מסרים חיוביים אל הלא מודע, והוא מגיב בהתאם. היום אני יכולה לומר כי חלק מן המחלות נגרם כתוצאה מאנרגיות שליליות. באמצעות הדמיות ניתן לראות כיצד האיבר נרפא – מה שמביא להחלמתו במציאות".

שתי הפגישות הראשונות מתמקדות בתשאול ובהתאם להן עדה בוחרת בטכניקות הטיפוליות. שיטתה מאופיינת בריפוי של מקור הבעיה. לדוגמה, אדם אשר חש כי הוא "מדשדש במקום" ולא מצליח להתקדם, הרי שבמקרים רבים הקושי נובע מפחד או מחוסר ביטחון ויש לטפל בהם. בדרך זו גם הקשיים יתפוגגו.

"במקביל לדמיון מודרך, אני נעזרת ב NLP, שמטרתו לתכנת את המוח בדרך אחרת. מתברר כי החל מהיותנו עוברים, אנו חווים אירועים המוטבעים במודע או בתת המודע ומשפיעים על עיצוב אישיותנו, רגשותינו ובחירותינו. שיטת הNLP  נכנסת לתמונה כאשר החוויות שצברנו משבשות את איכות חיינו. אני מובילה את האדם לשינוי מחשבתי באמצעות שאלות והוראות אשר מחלחלות אל תוך תת המודע שלו".

לדבריה, הדגש בטכניקה זו הינו בחשיבה חיובית והיא מסתייעת בה מדי יום. אפילו בנסיעותיה אל שוק מחנה יהודה שכה אהוב עליה, היא משדרת אנרגיות חיוביות בנוגע למציאת מקום חניה ונמנעת מחשיבה בעלת אופי שלילי. מותר לציין כי היא מוצאת חנייה חרף עומס כלי הרכב.

מה הייחוד שלך לגבי מטפלים דומים בתחום?
"יכולת ההכלה שלי ודרך ההנחיה במהלך הטיפולים. התוצאות בשטח מדברות בעד עצמן. הלקוחות מעידים על שינויים אדירים בחייהם ושבים לתחזוקה". 

תוכלי לתת דוגמה לסיפור הצלחה?
"טיפלתי באישה אשר לדבריה סבלה מהיפוכונדרייה. היא הגיעה אליי עם דפיקות לב מואצות, פחדים וחרדות ותיארה בפניי את שלל מחלותיה. הטיפול כלל דמיון מודרך ו-NLP, ובסופו העידה על שחרור ממרבית חרדותיה ועל שיפור ניכר באורח חייה".

מה המוטו שלך בטיפול?
"מאוד חשוב לי להיות דיסקרטית ואמיתית. לעודד, לתמוך ולהכיל – עבורי אלה דברים בסיסיים בכל מפגש בין מנחה למונחה".

מה המוטו שלך בחיים ובכלל?
" להיות מאושרת ולהתבונן תמיד בחציה המלא של הכוס. זו גם אחת ההנחות של הדמיון המודרך וNLP. אני מאמינה כי יש להתייחס לקשיים כאל מנוף לשיפור. להתמקד בחיובי ולא להיגרר אחר השלילי. המוח שלנו מקשיב רוב קשב למילים חיוביות". 

ליצירת קשר ופרטים מלאים על עדה גלילי לחץ/צי כאן.
◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆
או חייגו עכשיו: 072-2285800 שלוחה 360
◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆

לקבלת יעוץ אישי מעדה גלילי התקשרו בכל שעה: 072-2285800 שלוחה 360




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה