ראשי | מטפלים מומלצים | עדינה חיים

עדינה חיים

ID: 6057215493 EX: 438 עדינה חיים

ספא לנשמה

לקבלת יעוץ אישי מעדינה חיים התקשרו בכל שעה: 072-2285800 שלוחה 438

ביקור ב'ספא' הוא אכן אחד מתענוגות החיים ולא חשוב איזה טיפול קיבלתם. האווירה, השקט והשלווה שעוטפים את המבקרים, מביאים להרגשה עילאית של התרוממות רוח והרגעה לגוף... הבעיה מתחילה ברגע שיוצאים החוצה. פסק הזמן נפסק באחת ושוב- אנו מוצאים את עצמנו בתוך מרוץ החיים... לעומת זאת, "ספא לנשמה" הוא מקום עם השפעה מתמשכת שילווה אתכם כל החיים, לכל אשר תלכו. ביקור- חובה.

עדינה חיים היא מורה לאנגלית בתיכון שבמקביל עוסקת בתחום הרוחני. מלבד תואר שני בחינוך היא גם פסיכותרפיסטית ויועצת הוליסטית רב תחומית, מנחת סדנאות לקהל הרחב ולצוותי הוראה ואף הוציאה שני ספרים ייחודיים בתחום הרוח.

הסבירי מה בדיוק את עושה?
"אני לא מגדירה את עצמי כמטפלת אלא מנטורית, חונכת ומלווה שיועצת ומדריכה אנשים שמעוניינים לפתח את עצמם (וכבר עשו דרך בנתיב המודעות). במסגרת "ספא לנשמה" אני גם מעבירה סדנאות לאנשי חינוך ואנשי מקצוע שעובדים עם קהל: רופאים, אחיות, עובדי משרדים וחברות שונות ועוד".

מה הייחוד שלך?
"אני מסייעת לאנשים לעבור תהליך התפתחות אישית באמצעות אחד מהכלים איתם אני עובדת, ואליהם הוא מתחבר. לאנשים שונים מתאימות שיטות שונות וזה גם משהו שיכול להשתנות במהלך הזמן. בעיקרון, כל הכלים בהם אני משתמשת הם מה שנקרא 'עוקפי שכל': רגשות, דמיון, יצירתיות. דרך עבודה עם ציורים, צבעים, קריסטלים, איזון צ'אקרות ועוד מתבצעת עבודה עמוקה מאוד. ב'הפוך על הפוך' אנשים שואלים את עצמם שאלות חשובות מאוד ומגלים זוויות חדשות על עצמם ועל חייהם. בנוסף, פיתחתי שיטת טיפול ייחודית שאף כתבתי עליה ספר בשנת 2005. השיטה הנקראת : דרך המל"כ –"מודעות לחיים כוליים (הוליסטיים)". הספר הזה נכתב בגלל אי נוחות גדולה שהרגשתי לגבי צורות טיפול שמתבססות על עבודת שכל במקום על הרגש שבאות לידי ביטוי בהרבה תחומים וגם במערכת החינוך. הייתי מחנכת של 35 ילדים ונוכחתי לדעת עד כמה מעט זמן אנו מקדישים כדי להכירם לעומק.... ה'דרייב' שלי היה לכתוב ולהסביר איך אפשר לגעת בנשמה של אנשים (ותלמידים בכל מקום) כדי להכיר אותם כבני אדם ייחודיים וחד פעמיים, בעלי דעות אישיות, לחזק את המעלות והחוזקות שלהם, להדליק את הניצוץ האנושי בעיניהם ולכוון אותם למקומות בהם יוכלו לפרוח... מורים ואנשי חינוך רבים התלהבו מהספר וגילו בו עניין רב כי הכתוב בו יכול לסייע לכל מי שנמצא בתקשורת מתמשכת ועובד עם בני אדם. באותה תקופה גם יצרתי 'קלפי השלכה' – קלפים שדרכם ניתן לגלות טפח מהעולם הפנימי. הספר השני שכתבתי הוא "במעגל ההתטמרה"- הובלת תהליכי העצמה במעגל שיח" שהתפרסם בשנת 2011. הספר עוסק בכלים שונים לטיפול באנשים ומחולק לפי נושאים: בספר יש חומר על צבעים, קריסטלים, חשיבה חיובית, עבודה עם קלפים וכן איך להשתמש בכלים אלה לסדנאות וטיפולים אישיים.
(ניתן לרכוש את הספרים דרך האתר של עדינה חיים וכמו כן – גם קלפים ותמונות משולבות קריסטלים). "

את גם מייעצת באופן פרטני. מי מגיע אלייך?
"אנשים שרוצים לחקור את עצמם, לשאול שאלות ולחפש ביחד איתי, בתהליך, את התשובות. בעבודתי אני שואפת להוציא את אלמנט המיסטיקה מכלי העבודה שלי שהם: קלפים, נרות, אבנים, מעגל צבעים אינדיאני ועוד. אני לא מיסטיקנית ולא מחייבת את המטפלים שלי להאמין בעזרים אלה. אני מאמינה שהמסתורין האמיתי טמון בנבכי המוח האנושי והאתגר שלי בעבודה הוא להוציא אותו לאור".

את גם עוסקת בשחזור גלגולים. איפה זה נכנס במהלך הטיפול?
"כשיש בעיות שלא נפתרות בשום דרך אחרת, אני משתמשת בתהליך של שחזור גלגולים. זאת ממש עבודה בלשית בה אני מחפשת ביחד עם המטופל את המקור הראוני והקדום לבעיה שמפריעה לו. גם כאן, פתרונות ותוצאות, תלויות בבשלות של האדם עצמו. במידה ואדם רוצה בכך, ניתן להגיע לסיטואציה המקורית, בגלגול קודם ולעשות תיקון. כלומר, לסיים את האירוע הטראומטי באופן שונה. בתהליך זה שהינו עוצמתי במיוחד, 'מחליפים את הדיסק', וזה מביא לתוצאות מדהימות. למשל, אישה שהייתה רווקה עד גיל מאוחר ולא הבינה למה כל הקשרים הזוגיים שלה 'מתפספסים' ומתמוססים. בטיפול של שחזור גלגולים התברר שהיא הייתה בחור צעיר שהרס לעצמו ולסביבתו את החיים בצורה קשה ביותר. אחרי שעשינו 'תיקון', השינוי בחייה לא איחר לבוא. אחרי שמונה חודשים נישאה וכיום היא גם אימא מאושרת".

איך את מסבירה את זה?
"העבודה בגלגול נשמות היא על התת מודע ושם מפעילים רגשות ולא מחפשים שכל והיגיון, שהרי העיקר היא התוצאה. כמו בהרבה שיטות טיפול אחרות, כשמציפים את הבעיה, הדרך לפתרון נפתחת. בשחזור גלגולים, ניתן לגלות דפוסי פעולה נסתרות ואת ה'סיפור' שגורם לנו לשים לעצמנו מקלות בגלגלי החיים. אני טוענת שכאשר אדם מאמין שהוא מסוגל, זה 'מגדיל' אותו ואת הסיכוי שלו להגשמת מטרותיו".

כל מי שתרגל פעם 'יוגה צחוק' בוודאי שמע את המשפט:" 'תזייף' את הצחוק עד שיהפוך לאמיתי"! ואכן, ביוגה צחוק זה באמת קורה. זיוף ועוד זיוף, קולות צחוק של אנשים סביבך ו... הנה אתה מוצא את עצמך מתגלגל בצחוק אמיתי, מהבטן ומהלב. מסתבר שכך זה גם בהרבה תחומים אחרים בחיים: אם תזייף הרגשה מסוימת במשך זמן ארוך מספיק- בסופו של דבר, זה יהפוך להיות אמיתי... אם תהיה שמח, אופטימי וחיובי- זה יהפוך להרגל. אם תסמוך על יכולותיך, תאמין בעצמך, אם תרגיש שאתה מסוגל- אפילו השמיים לא יהיו הגבול העליון.

◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆ 
ליצירת קשר ופרטים מלאים על עדינה חיים לחץ/צי כאן
או חייגו עכשיו: 072-2285800 שלוחה 438
◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆

מכירים יועצים רוחניים או מיסטיקנים שלדעתכם יכולים להופיע במדור המומלצים? לחצו כאן וספרו לנו...

לקבלת יעוץ אישי מעדינה חיים התקשרו בכל שעה: 072-2285800 שלוחה 438




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה