ראשי | טארוט | לראות את התקווה בקלפים

לראות את התקווה בקלפים

בקלפי טארוט הפוטנציאל מיוצג ע"י ארבעת האבירים. לראות את התקווה בקלפים

על מנת לדעת מהי דרכנו לפתור בעיות, לצאת ממצוקות, מכאב ומעצב, עלינו לזהות מהו הפוטנציאל הטמון בכל אחד מאיתנו.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

התגובה הנפוצה כשקורה לנו משהו כמו, פיטורים מהעבודה או פרידה מבני זוג, היא חיפוש האשמה במישהו אחר. אחת הסיבות לתגובה מסוג זה, היא חוסר היכולת להכיר את עצמנו מספיק טוב כמו שאנחנו חושבים שאנו מכירים אחרים. מעבר לכך נוח וקל יותר להטיל את האשמה על אחרים מאשר לקחת אותה על עצמנו. גם אם נהגנו נכון וביושר כאשר נעשה לנו משהו לא טוב שלא לרוחנו, מספיק שנתנו לזה לקרות ולא יצאנו משם מכל סיבה שהיא, אנחנו צריכים לקחת חלק מהאשמה והאחריות.

על מנת לדעת מהי דרכנו לפתור בעיות, לצאת ממצוקות, מכאב ומעצב, עלינו לזהות מהו הפוטנציאל הטמון בכל אחד מאיתנו.

בקלפי טארוט הפוטנציאל מיוצג ע"י ארבעת האבירים.
אביר המטות- הפוטנציאל היצירתי- יוזמה, התפתחות,לימוד וחזון.
אביר הגביעים- הפוטנציאל הרגשי- התרגשות, התלהבות,אהבה והתחברות.
אביר החרבות- הפוטנציאל החשיבתי- אסרטיביות, החלטיות, התקדמות.
אביר המטבעות- הפוטנציאל המעשי- יעילות, מעשיות, ישום בפועל.

למה נבחר האביר כדמות המייצגת את הפוטנציאל? האביר בטרם הכתרתו בעודו חייל מן השורה, הפגין את יכולת הלחימה ונאמנותו למלך או לקיסר. כל אביר שלמד מהן היכולות שלו ומהו הפוטנציאל הטמון בו והשתמש בזה הצליח להוכיח את עצמו והביא לניצחונות, על כן הכתירו אותו בתואר האבירות.
אז אחרי שלמדנו מהו הפוטנציאל הטמון בנו ולמדנו להכיר בו ולפתח אותו, מה עושים אז?

ראשית להבין שפוטנציאל הוא אנרגיה הטמונה בנו, הוא כח, והכל תלוי איך נשתמש בו. שימוש שלילי בכח זה מביא לתוצאות של חוסר יוזמה, חוסר התלהבות וחזון, הססנות ודריכה במקום. שימוש חיובי מביא לתוצאות של התפתחות, אסרטיביות, התקדמות, אהבה ושמחה.

אסיים בסיפור מקסים: בכפר קטן בסין הרחוקה, חי לו איש זקן וחכם. כל תושבי הכפר והכפרים הסמוכים היו באים לשמוע בעצתו. אמרו עליו כי מעולם לא טעה וכי לכל שאלה יש לו תשובה. באחד הימים החליטו ילדי הכפר כמעשה קונדס להוכיח לזקן כי הוא טועה. לקחו הילדים פרפר בידיהם ואמרו: "נחזיק את הפרפר בין כפות ידינו הסגורות, ונשאל את הזקן האם מה שיש לנו ביד חי או מת? אם יגיד חי, נמחץ את הפרפר ונראה לו כי מת, ואם יגיד מת נפתח את ידינו לשחרר את הפרפר ונראה לו כי חי."

נגשו הילדים אל הזקן כשהפרפר טמון בין כפות ידיהם הסגורות ושאלו אותו: האם מה שיש בידינו חי או מת? הביט הזקן בפניהם של הילדים התמימים והשובבים ואמר:" זה תלוי בידיים שלכם"....

אכן כן חברים יקרים הבחירה היא בידינו, בואו נבחר לא להיפגע, לסלוח וליהנות מהחיים כמה שיותר.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

טארוט ריידר, קוראים בקלפי טארוט, מהם קלפי הטארוט